Filters

5

Jammer

In eerste instantie werd mijn afspraak met de mond hygienist afgezegd vanwege haar vertrek. Als ik dan op controle kom en wil een nieuwe afspraak inplannen gelijktijdig met mijn half-jaarlijkse controle dan wordt er doodleuk verteld dat er dan weer geen mond hygienist beschikbaar is vanwege zwangerschapsverlof. Bij bezoek tandarts is ook niet eens tandsteen verwijderd...

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Ondermaats

Al mijn hele leven bij deze praktijk, teleurstellend hoe het de laatste jaren in rap tempo achteruit gaat qua kwaliteit. De laatste paar keren dat ik er was steeds een andere tandarts. Die slecht Nederlands spraken. Waar de laatste behandeling de assistente die ook niet de Nederlandse nationaliteit heeft de verwijzing moest invullen voor de endodontoloog, vol schrijffouten. Waar er ondertekend wordt met de naam van een andere tandarts omdat ik denk dat de big registratie van de tandarts nog niet in orde was. Ik heb een slecht gebit kom vaak voor afspraken maar een plan voor mijn gebit word niet gemaakt. Mijn zoon zou mogelijk een beugel moeten, daar vraag ik nog naar maar niemand die me goed kan uitleggen waarom, dat moet ik maar aan de orthodontist vragen. (Was overigens weer een andere tandarts). Er is geen vaste assistente meer en ook de receptioniste is nieuw. Toen ik een keer bij de balie stond voor een afspraak was er een tandarts die ronduit onbeschoft reageerde naar de receptioniste.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

prima

Zoals altijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5

Moeilijk te verstaan

Gebruik van vaktermen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goed

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goed

De gebitsprothese is goed geplaatst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Uitstekend begeleid en uitleg van de behandeling

Goede uitleg. Geruststellend, vlot en nononsense

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Gewoon goed geholpen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5

Matig

Teveel veranderingen van tandartsen. Het is onpersoonlijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5

alleen met een spiegeltje gekeken en een foto gemaakt

ik zei dat ik pijn had met koud eten en water drinken daar is niks mee gedaan , en de tandarts sprak slecht nederlands

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
2

steeds nieuwe gezichten

Al jaren steeds een andere tandarts. Als ik ergens in moet vullen wie mijn tandarts is, ik zou het niet weten. Laatste keer liep afspraak 20 minuten uit. Ben ik hier niet gewend. Toen ik daar wat van zei, dat ik dat niet gewend was. Kreeg ik als antwoord dat hem dat niet uitmaakte. De andere hadden een trage agenda, hij had twee keer zoveel patiënten. Fijn om te weten dat mijn tijd niet belangrijk is! Arrogantie ten top! PS. Hij heeft wel zijn voornaam genoemd, maar ben deze vergeten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5

Mijn afspraak staat al half jaar en dan ineens weer veranderen

Elke keer andere tandarts En dat je 2 x moet komen voor tandarts en mondhygiëne belachelijk voor mensen die werken geld kwestie !

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

correct behandeld

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Slechte ervaring

Niet correct behandeld zeer onzekere mensen. Telkens weer nieuwe gezichten als ik kom .Ik ga over naar een andere tandarts

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
1

had een barst in mijn tand, heb dat aangegeven maar zij ontkenden.

verschrikkelijk, heb een wortelkanaalbehandeling ondergaan door hun slordige fouten. Toen ik aangaf dat er iets mis was (en dat heb ik meerdere malen gedaan) negeerden ze het en lieten ze me telkens naar huis gaan met blijvende pijn. Langer dan 8 maanden heb ik geleden van de pijn, terwijl ze mij niet serieus hebben genomen. de pijn kwam overigens pas nadat een medewerker van die praktijk mijn tand teveel en/of verkeerd heeft geslepen. geen aanrader

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Prima praktijk, vriendelijke receptie en behandelaars

Na aanmelden en kort wachten was ik, iets later dan afgesproken tijd aan de beurt. Behandeling ging prima, behandelaar was vriendelijk, begripvol en gaf advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Is niet zelfde gebleven zoals vroeger.

Ieder keer ander tandarts. En online afspraak maken werkt niet meer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Werd goed geholpen

Prima maar de aparatuur liet het afweten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

9

top service en aardige tandarts:)

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5

niet goed verstaanbaar (praat niet goed nederlands )

niet goed kunnen communiceren met tandarts

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Prima

Nieuwe mondhygieniste, maar ook erg fijne dame. Prettige ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Ik had een afspraak op 8 april met een tandarts van jullie om 12.10 controle.

Ik heb die tandarts aangegeven dat ik mezelf zeer ongemakkelijk vindt in de stoel en met name als ik even voorover wil komen om te slikken. was mijn voormalig bezoek aan een tandarts die mij terug duwde in de stoel geen prettige ervaring kan ik u melden. Deze bovenstaande tandarts geeft mij wel het gevoel dat ik (prettig) de behandeling kan ondergaan en als er paniek is ik even tot rust kan komen. Ben helaas de naam van de tandarts vergeten, maar als het goed is moet er een afspraak komen voor een reparatie kies. Heb ik tot heden nog geen bericht van gehad. Ik hoor het wel, Vriendelijke groet, Frank van der Aa/5-6-1967

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

Niet meer wat het geweest is

Lange wachttijd, steeds wisselende tandartsen. De meeste spreken gebrekkig Nederlands. Maakt de communicatie erg lastig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Prima geholpen

Goede dienst gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5

Niet goed.

Altijd ben ik heel goed behandeld geweest bij jullie. Ik kom er zelfs voor van Raamsdonksveer rijden. De laatste keer heb ik een berichtje gekregen dat mijn tandarts heel lang afwezig zou zijn. Er is ook geen andere tandarts aangeboden. Tijdens mijn bezoek aan de praktijk heb ik zelfs gehoord dat deze tandarts helemaal niet meer terugkomt, want dat hij zelf een tandartsenpraktijk is begonnen. Ik had ook een afspraak met de mondhygiëniste gemaakt, maar er was ineens een ander persoon, die vertelde dat Annouk er al een hele poos niet was, en zij wist ook niet of zij wel terug zou komen. Deze mevrouw was heel aardig, maar het was geen mondhygiëniste maar een preventieassistente. Ik probeer altijd weer een afspraak voor over een half jaar te maken, maar aan de balie werd mij gezegd dat alles dan nog niet duidelijk was, dus er kon geen nieuwe afspraak gemaakt worden. Ik zou op een later tijdstip daarover gebeld worden. Misschien kunnen jullie begrijpen dat ik dit heel vervelend vindt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Thorbeckestraat 2

4731 KP Oudenbosch

0165 313 293

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.