Filters

9

Soepel verlopen ingreep implantaten.

Afgelopen maandag zijn bij mij implantaten geplaatst en het geheel verliep als een geoliede machine. In de ene kamer werden de nodige verdovingsspuiten gezet en in de kamer daarnaast vond de behandeling plaats. Ik werd goed geïnformeerd over de voortgang en de muziek was een goede afleiding. Kortom , ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

In Nijmegen had ik een positief gevoel en gesprek

In Cuijk zouden ze mij op maandag avond terug bellen en tot heden nog niets gehoord. Shari Emami heb ik als betrouwbaar ervaren. De nalatigheid in Cuijk voor een afspraak lag bij de receptioniste. Geen idee hoe ze heet

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Gaatje gevuld zonder pijn.

Mijn gaatje werd op prettige manier gevuld. Ik mocht kiezen of ik meteen verdoving wilde of wilde zetten als het nodig was. Het was echter niet nodig omdat het boren rustig en zorgvuldig ging. Ik had minder pijn dan ik volgens mij van het zetten van de verdoving zou hebben. Tijdens de behandeling werd steeds verteld wat er ging gebeuren en wat ik kon verwachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Heel goed

De tandarts staalt rust uit

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Uitstekend consult.

Mijn consult heb ik als zeer kundig en prettig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Erg prettig personeel.

Prima. Er wordt goed met mijn problemen, ik kan niet tegen geluiden en fel licht, omgegaan. Super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Fijne en rustige behandeling van kundige mensen

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Nieuwe tandarts goed.

Zeer tevreden over Ali de nieuwe tandarts! Ik heb deze mail wel ontvangen maar de nieuwe afspraak niet!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

Het is niet mijn favo uitje.

Het is niet mijn favoriete uitje maar ik vind wel dat ze proberen om op je te gemak stellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Vriendelijk geholpen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Prima !

Vriendelijk en kundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Zeer tevreden

Goed geholpen, ingrijpende behandeling, resultaat prima dus zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Met aandacht

Er werd door Ali met aandacht naar mijn gebit gekeken en er werd tijd genomen voor uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima locatie uiterst bekwaam en vriendelijk personeel.

Fijn locatie, altijd vriendelijk personeel en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Prettig

Goede zorg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Snel, duidelijk, vriendelijk.

Goede uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

prima

ik ben erg zenuwachtig altijd en ze houden er goed rekening mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Vriendelijk geholpen

Heel prettig geholpen. Er wordt goed naar je geluisterd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
1

De dienstverlening bij deze tandarts is teleurstellend en onprofessioneel

Ik schrijf deze klacht om mijn ongenoegen te uiten over de behandeling die ik op vrijdag 13 oktober 2023 heb ontvangen bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Biezen. Ik was op die dag ingepland voor een gebitsreiniging, uitgevoerd door een mondhygiëniste. Voorafgaand aan de behandeling voerde de mondhygiëniste een kort gesprek met mij over mijn dagelijkse mondhygiëne. Tijdens dit gesprek heb ik expliciet gewezen op een gevoelige tand aan de voorkant (snijtand), die eerder gedeeltelijk was afgebroken en nu is gerepareerd met composiet. Ik heb herhaaldelijk benadrukt dat tijdens de behandeling voorzichtigheid geboden was bij dit gedeelte van mijn tanden. Helaas werden mijn verzoeken en suggesties tijdens de behandeling genegeerd. Het gevoelige gebied werd met dezelfde intensiteit en druk gereinigd, wat resulteerde in het afbrokkelen van het opgebouwde composiet. De reactie van de mondhygiëniste was zeer onprofessioneel; ze zei dat "het bijna niet zichtbaar is nu" en stelde voor om op maandag een reparatieafspraak te plannen (dat wil zeggen, over 3 dagen). Ondanks mijn verzoeken en het feit dat ik de volgende dag op vakantie zou gaan, heeft de mondhygiëniste besloten om pas op maandag met een beschikbare tandarts te overleggen over de mogelijkheid van een snellere reparatie. Helaas werd ik genegeerd en moest ik wachten tot maandag. Ik ontving geen excuses van de mondhygiëniste voor haar handelen. Op de dag van mijn geplande reparatie, maandagochtend, ontving ik een telefoontje dat de tandarts die verantwoordelijk was voor de reparatie ziek was en dat mijn afspraak moest worden uitgesteld tot woensdag. Ondanks mijn nadruk op de urgentie van de situatie werd mijn afspraak verplaatst naar het einde van de dag om 16:20 uur. Helaas liep de afspraak bijna 40 minuten vertraging op zonder voorafgaande kennisgeving. Op 19 oktober heb ik een klacht ingediend waarin ik benadruk dat ik het niet eens ben met het betalen van de kosten voor de uitgevoerde behandelingen. De e

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Prima geholpen

Alles werd duidelijk aan mij uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Prima

Zowel communicatie als behandeling verliep goed. Klein aandachtspuntje is dat soms wachttijden van enkele maanden, aan de lange kant zijn. Maar wellicht is de huidige situatie anders...

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

OK

NVT

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Redelijk

We gaan gewoon door

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

respectvol en deskundig

Ik ervaar de praktijk als prettig met een grote mate van deskundigheid waardoor ik me in goede handen weet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Gewoon goede zorg

Meedenkend, goede adviezen, houden aan afspraken en aardig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedrijfsgegevens

Waterstraat 104

6541 TL Nijmegen

024 377 3670

[email protected]

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Biezen

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Biezen komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Waterstraat in de wijk de Biezen. De tandartspraktijk heeft 6 ruim in gerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandartsen praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.