Fijne mondhygiënist

Duidelijke uitleg gegeven wat ze ging doen. Vriendelijk.

Magnifiek, top tandarts.

Super.

Goede ervaring

Ik ben netjes behandeld

Persoonlijk

Vriendelijk en persoonlijk geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nicole is vriendelijk en vakkundig

Door dat de Tandarts ziek was, heeft nicole heeft de controle gedaan en de mond verzorging. Ervaring is goed.

Snel en mooi

Kon snel terecht voor een afgebroken tand en werdt ook netjes hersteld ben er blij mee

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede communicatie, weten waar ze mee bezig zijn, en luisteren naar de patiënt

Top service!

Mijn ma is erg tevreden. Ze heeft vorige week implantaten laten zetten en de mensen die haar geholpen hadden waren echt lief en behulpzaam. Dat heeft haar goed gedaan. 2 dagen later werd ze gebeld om te kijken hoe het met haar gaat. De tandarts die haar de traject en het plaatsen van haar kunstgebit is echt een topper!!

Altijd goed contact.

Altijd goed contact, altijd duidelijkheid over de behandeling en altijd in goed overleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijk uitleg op maat door de mondhygiëniste

Prima uitleg, waarbij de mondhygiëniste goed doorvraagt naar klachten en duidelijke uitleg geeft tijdens de behandeling en meedenkt over de tandverzorging.

gewoon top

gezellige en kundige mensen .

Goed behandeld

De ervaring is gewoon goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kortom, erg vriendelijk, en doen hun uiterste best.

Het heeft erg lang geduurd, hun uiterste best gedaan. Maar schijnbaar door mijn kaken bouw na t missen van mijn tanden, zit t gebit na erg lange tijd nog steeds niet zo dat ik ermee kan eten, en leven zoals t eingelijk hoord te gaan. Erg jammer.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede duidelijke mondhygiëniste met fijne vriendelijke uitleg

Vriendelijke duidelijk met uitleg van de mondhygiëniste.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes geregeld en geholpen, niks op aan te merken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele prettige tandarts praktijk.

Laatste jaren zijn er binnen de praktijk wat wisselingen geweest van tandartsen. Hopelijk blijf ik nu voorlopig bij dezelfde tandarts onder behandeling. Wel jammer dat vorige maand bij mijn wortelkanaalbehandeling het "chloor"spoelwater in mijn nek liep en zodoende een bleekvlek (ter grootte van een 2 euro muntstuk) in mijn kleding veroorzaakt heeft. Deze vlek is helaas niet meer te verwijderen.

Ben goed geholpen.

Jammer dat ik moet wachten tot 6 juni voordat er plaats is om mijn nieuwe ondergebit kunnen rebasen. Dat is 25 maart ook gebeurt maar het is nog niet goed. Zolang kan ik nog steeds niet goed eten, en heb pijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ervaar prettig als ik iedere x kom. Iedereen is vriendelijk, luisterende oor, professioneel.

Goed behandeld

gued, dank u wal

alles goed, dank u wal

Uitstekend geholpen

Duidelijke en vriendelijke uitleg

perfecte benadering en behandeling

perfecte benadering en behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Secuur werk, niet gehaast of gejaagd

... en ook heelvriendelijke mensen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke ontvangst meteen aan de beurt Vriendelijke deskundige vrouwelijke tandartsen assistente

perfecte behandeling en zorgen

perfecte behandeling en zorgen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Biezen

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Biezen komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Waterstraat in de wijk de Biezen. De tandartspraktijk heeft 6 ruim in gerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandartsen praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.