Klachten werden serieus genomen, waarna ik zeer snel adequaat behandeld werd.
Ik kwam voor controle dus nog geen behandeling en dit is een nieuwe tandarts, deze was vriendelijk en duidelijk in wat er gebeuren moet met mijn tanden, het ging wel op een prettige manier!
Ik kwam voor controle dus nog geen behandeling en dit is een nieuwe tandarts, deze was vriendelijk en duidelijk in wat er gebeuren moet met mijn tanden, het ging wel op een prettige manier!
Ik kwam voor controle dus nog geen behandeling en dit is een nieuwe tandarts, deze was vriendelijk en duidelijk in wat er gebeuren moet met mijn tanden, het ging wel op een prettige manier!
goede tandarts, duidelijk advies.
verplicht onderhoud
verplicht onderhoud
De mondhygiëniste was ziek en ik kon toch bij een collega terecht om mijn gebit te laten reinigen omdat er anders teveel tijd tussen zou zitten.
De mondhygiëniste was ziek en ik kon toch bij een collega terecht om mijn gebit te laten reinigen omdat er anders teveel tijd tussen zou zitten.
Prettige sfeer en je wordt goed geholpen
Lekker weer naar huis. P.S. site is waardeloos
Lekker weer naar huis
Lekker weer naar huis
Ik ging er heen vol goede moed en een prima humeur. De mensen waren heel erg aardig. Goede eerste indruk. Maar dat waar ik naar had gevraagd werd niet gehoord, of niet begrepen. Ik wilde een goed totaalbeeld van mijn gebit - of wat er nog van over is. Ik heb aangegeven dat sommige kiezen als slecht beoordeeld waren door de eerste hulp in het ziekenhuis van Rotterdam: geen enkele respons. Ik wilde weten hoe de stand van de tanden was, de staat ervan, omdat een aantal elementen zijn verschoven: ik wilde weten hoe veel of hoe erg. Zeker omdat men de kaakchirurg in Rotterdam mijn implantaten heeft geadviseerd. Er zit nog een verstandskies links achterin die ik er door een kaakchirurg uit wil laten halen (onderkaak) en niet door een tandarts. Het enige wat (zonder foto’s maken) werd geconstateerd, was wat tandsteen aan een kies in de onderkaak rechts (dat zou wat voor de onrust kunnen zorgen), terwijl de ER in Rotterdam zag op foto’s dat het in zijn totaal zwakke elementen zijn - en een gaatje rechtsboven in een alleenstaande kies. Daar kon ik wel een afspraak voor maken. Een gaatje vullen. Ook voor het weghalen van het tandsteen, samen met een afspraak met iemand die me zou leren hoe ik het best mijn tanden kan poetsen. Een eventuele doorverwijzing met iemand die gespecialiseerd is in tandimplantaten zou mogelijk zijn, maar die doorverwijzing kwam niet. Ik ging dus weg met een verdrietig gevoel. Ik vroeg nog of er sowieso een wil was om met de kaakchirurg in Rotterdam samen te willen werken, maar kreeg een halfslachtig antwoord dus ik heb eigenlijk geen antwoord op die vraag of dat verzoek. Gelukkig kostte dit geintje me maar 23 euro. Dat verzacht de pijn van de teleurstelling. Contact opnemen mag, maar per e-mail. Niet per telefoon.
Ik ging er heen vol goede moed en een prima humeur. De mensen waren heel erg aardig. Goede eerste indruk. Maar dat waar ik naar had gevraagd werd niet gehoord, of niet begrepen. Ik wilde een goed totaalbeeld van mijn gebit - of wat er nog van over is. Ik heb aangegeven dat sommige kiezen als slecht beoordeeld waren door de eerste hulp in het ziekenhuis van Rotterdam: geen enkele respons. Ik wilde weten hoe de stand van de tanden was, de staat ervan, omdat een aantal elementen zijn verschoven: ik wilde weten hoe veel of hoe erg. Zeker omdat men de kaakchirurg in Rotterdam mijn implantaten heeft geadviseerd. Er zit nog een verstandskies links achterin die ik er door een kaakchirurg uit wil laten halen (onderkaak) en niet door een tandarts. Het enige wat (zonder foto’s maken) werd geconstateerd, was wat tandsteen aan een kies in de onderkaak rechts (dat zou wat voor de onrust kunnen zorgen), terwijl de ER in Rotterdam zag op foto’s dat het in zijn totaal zwakke elementen zijn - en een gaatje rechtsboven in een alleenstaande kies. Daar kon ik wel een afspraak voor maken. Een gaatje vullen. Ook voor het weghalen van het tandsteen, samen met een afspraak met iemand die me zou leren hoe ik het best mijn tanden kan poetsen. Een eventuele doorverwijzing met iemand die gespecialiseerd is in tandimplantaten zou mogelijk zijn, maar die doorverwijzing kwam niet. Ik ging dus weg met een verdrietig gevoel. Ik vroeg nog of er sowieso een wil was om met de kaakchirurg in Rotterdam samen te willen werken, maar kreeg een halfslachtig antwoord dus ik heb eigenlijk geen antwoord op die vraag of dat verzoek. Gelukkig kostte dit geintje me maar 23 euro. Dat verzacht de pijn van de teleurstelling. Contact opnemen mag, maar per e-mail. Niet per telefoon.
Ik ging er heen vol goede moed en een prima humeur. De mensen waren heel erg aardig. Goede eerste indruk. Maar dat waar ik naar had gevraagd werd niet gehoord, of niet begrepen. Ik wilde een goed totaalbeeld van mijn gebit - of wat er nog van over is. Ik heb aangegeven dat sommige kiezen als slecht beoordeeld waren door de eerste hulp in het ziekenhuis van Rotterdam: geen enkele respons. Ik wilde weten hoe de stand van de tanden was, de staat ervan, omdat een aantal elementen zijn verschoven: ik wilde weten hoe veel of hoe erg. Zeker omdat men de kaakchirurg in Rotterdam mijn implantaten heeft geadviseerd. Er zit nog een verstandskies links achterin die ik er door een kaakchirurg uit wil laten halen (onderkaak) en niet door een tandarts. Het enige wat (zonder foto’s maken) werd geconstateerd, was wat tandsteen aan een kies in de onderkaak rechts (dat zou wat voor de onrust kunnen zorgen), terwijl de ER in Rotterdam zag op foto’s dat het in zijn totaal zwakke elementen zijn - en een gaatje rechtsboven in een alleenstaande kies. Daar kon ik wel een afspraak voor maken. Een gaatje vullen. Ook voor het weghalen van het tandsteen, samen met een afspraak met iemand die me zou leren hoe ik het best mijn tanden kan poetsen. Een eventuele doorverwijzing met iemand die gespecialiseerd is in tandimplantaten zou mogelijk zijn, maar die doorverwijzing kwam niet. Ik ging dus weg met een verdrietig gevoel. Ik vroeg nog of er sowieso een wil was om met de kaakchirurg in Rotterdam samen te willen werken, maar kreeg een halfslachtig antwoord dus ik heb eigenlijk geen antwoord op die vraag of dat verzoek. Gelukkig kostte dit geintje me maar 23 euro. Dat verzacht de pijn van de teleurstelling. Contact opnemen mag, maar per e-mail. Niet per telefoon.
Tandarts is altijd super De nieuwe mondhygiëniste was erg fijn
.
Fijn geholpen.
Ik had telefonisch een afspraak gemaakt en aangegeven wat ik wilde: een goede beoordeling van mijn gebit. Volgens de eerste hulp in Rotterdam, waar ik terecht kwam met heftige pijn door ontstekingen, zijn er in een aantal kiezen zeer slecht. Ook zijn er na het trekken van een aantal ontstoken elementen wat tanden verschoven. Ik ben niet zeker van ook de andere tanden. In het verleden zijn al mijn klachten genegeerd door de tandarts. Ik heb het gevoel dat dit nu weer zo is. Het enige wat werd gezien - zonder nieuwe foto’s te maken - is een beetje tandsteen aan een kies en een gaatje in een andere. Daarmee is dus aan mijn verzoek niet voldaan. Pogingen om mijn zorgen uit te leggen werden niet gehoord. Geen compassie, begrip of meewerken. Wel kon ik een afspraak maken met iemand die me zou gaan uitleggen hoe ik mijn tanden moest poetsen. En een afspraak voor het vullen van dat ene gaatje. Een doorverwijzing naar iemand die gespecialiseerd was in implantaten zou mogelijk zijn, maar die kwam niet. Iedereen was heel erg aardig. Maar als mijn zorgen en problemen niet bekeken worden, heb ik daar weinig aan. En ik ging er zo goedgehumeurd en vol goede moed heen. Erg jammer. Gelukkig kostte dit bezoek maar 23 euro. Alleen of eerst reactie per e-mail. Alvast dank.
Ik had telefonisch een afspraak gemaakt en aangegeven wat ik wilde: een goede beoordeling van mijn gebit. Volgens de eerste hulp in Rotterdam, waar ik terecht kwam met heftige pijn door ontstekingen, zijn er in een aantal kiezen zeer slecht. Ook zijn er na het trekken van een aantal ontstoken elementen wat tanden verschoven. Ik ben niet zeker van ook de andere tanden. In het verleden zijn al mijn klachten genegeerd door de tandarts. Ik heb het gevoel dat dit nu weer zo is. Het enige wat werd gezien - zonder nieuwe foto’s te maken - is een beetje tandsteen aan een kies en een gaatje in een andere. Daarmee is dus aan mijn verzoek niet voldaan. Pogingen om mijn zorgen uit te leggen werden niet gehoord. Geen compassie, begrip of meewerken. Wel kon ik een afspraak maken met iemand die me zou gaan uitleggen hoe ik mijn tanden moest poetsen. En een afspraak voor het vullen van dat ene gaatje. Een doorverwijzing naar iemand die gespecialiseerd was in implantaten zou mogelijk zijn, maar die kwam niet. Iedereen was heel erg aardig. Maar als mijn zorgen en problemen niet bekeken worden, heb ik daar weinig aan. En ik ging er zo goedgehumeurd en vol goede moed heen. Erg jammer. Gelukkig kostte dit bezoek maar 23 euro. Alleen of eerst reactie per e-mail. Alvast dank.
Ik kwam bij deze praktijk omdat ik door mijn oude arts niet serieus genomen werd in mijn angst. Hier wordt ik wél serieus genomen en gezien. Er is empathie, ze zijn behulpzaam. Angst is een heel veel minder geworden!
Ik kwam bij deze praktijk omdat ik door mijn oude arts niet serieus genomen werd in mijn angst. Hier wordt ik wél serieus genomen en gezien. Er is empathie, ze zijn behulpzaam. Angst is een heel veel minder geworden!
Ik kwam bij deze praktijk omdat ik door mijn oude arts niet serieus genomen werd in mijn angst. Hier wordt ik wél serieus genomen en gezien. Er is empathie, ze zijn behulpzaam. Angst is een heel veel minder geworden!
Super behandeld De tandarts is fantastisch maar die kende ik al De nieuwe mondhygieniste is net zo goed als mijn vaste en ook heel geduldig
Roessinghsbleekweg 163
7522 AH Enschede
Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede - Kottenpark Centrum komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd naast het revalidatie centrum aan de Roessinghsbleekweg nabij het centrum van Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 4 ruime ingerichte behandelkamers waar men ook de mogelijkheid heeft tot het specifiek verzorgen van tandheelkundige hulp aan gehandicapten en angstige patiënten. Bij de praktijk is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandartsen praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.