Helemaal goed.

Gevoel voor mij als persoon . Tijd genomen voor mij omdat ik ook een hele nare gebeurtenis in de privé sfeer heb gehad. Heel fijn. Daarnaast vakmanschap . Altijd goed gevoel over de behandelingen. Erg goed werk.

Snel geholpen

Snel en goed geholpen

Vriendelijke en goed tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goede ervaring, maar het blijft een tandarts ;-)

Geen 5 sterren, want het blijft een tandartspraktijk ;-) Ga er niet voor mijn plezier naartoe. Medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk en wordt altijd goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vakkundig personeel en keurig geholpen.

Nooit leuk om naar de tandarts te gaan maar hier heb ik er. geen problemen mee

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

erg wennen aan nieuwe tandarts

Deze tandarts is anders in controle en aanpak dan eerdere tandartsen, Veel geprik in tandvlees. Communicatie minimaal. Ben niet blij met deze verandering Kan helaas geen naam invullen, want die was niet goed te verstaan. Ik raad de praktijk wel aan want ben zeer tevreden over alle voorgangers. Vriendelijke baliemensen en assistenten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn afspraak was op tijd. Ik hoefde niet lang te wachten. Zo als altijd was de tandarts erg vriendelijk en ze vroeg hoe het met mij ging

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tevreden, vriendelijk personeel. Altijd netjes geholpen.

Betrouwbaar en vriendelijk

Professionele aanpak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het is niet het liefste wat ik doe naar de tandarts gaan maar de ondersteuning en aandacht die gegeven wordt maakt het wel prettiger

Professioneel en prettig!

Vanaf min geboorte ben ik al aangesloten bij deze tandartspraktijk en het bevalt nog steeds heel goed. Het is alleen jammer dat er zoveel wisseling is in tandartsen, maar de rest van het personeel is wel vast en bekend. Verder wordt ik wel altijd heel netjes en professioneel behandeld. Een fijne praktijk!

Rustige tandarts , top.

Rustig en voorzichtig erg prettig

snel

Ben erg tevreden, kan altijd mijn vragen stellen. Weet verder niet wat ik moet zeggen ben gewoon tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wat ik graag wil is in overleg gelukt

Vriendelijk

Komt rustig over en is duidelijk wat ze gaat doen. Geruststellend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Doordat iemand was uitgevallen kon ik dezelfde dag nog komen en behandeld worden

Dat was super fijn.

Klasse

Alles goed.

Vriendelijke ontvangst Goede behandeling

Netjes correct behandeld

Netjes vriendelijk behandeld

Geweldige Mondhygiëniste!!

Lieve dame, stelt je gerust en legt alles heel duidelijk uit. Ze neemt echt tijd voor je en maakt alles goed schoon. Een heel fijn team, Top❤️

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Personeel is altijd vriendelijk. En natuurlijk zijn ze goed in hun werk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en professioneel geholpen met persoonlijk meedenken.

Denken altijd mee en bellen zelfs met een plannings optie die je misschien beter uitkomt. Alle aandacht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super kundige tandarts ens assistenten

Ik word snel geholpen en de behandelingen zijn erg goed en bijna pijnloos. Ze zijn vriendelijk en nemen echt de tijd voor je! Wat ik wel jammer vind is dat ik kosten moet betalen bij het afzeggen van een afspraak, maar dat zei wel kosteloos een afspraak kunnen verplaatsen of verwijderen zeer kort van te voren.

Roessinghsbleekweg 163 7522 AH Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede - Kottenpark Centrum

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede - Kottenpark Centrum komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd naast het revalidatie centrum aan de Roessinghsbleekweg nabij het centrum van Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 4 ruime ingerichte behandelkamers waar men ook de mogelijkheid heeft tot het specifiek verzorgen van tandheelkundige hulp aan gehandicapten en angstige patiënten. Bij de praktijk is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandartsen praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik.