ben heel goed geholpen

Personeel is heel vriendelijk verder geen opmerking

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

vriendelijk

goede uitleg bij een voor mij nieuw apparaat

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7

Goede praktijk

Werd meteen geholpen en was snel weer klaar

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Werd snel, goed en vriendelijk geholpen

Mijn nieuwe boven prothese was erg pijnlijk na paar dagen. Werd snel geholpen en kreeg mededeling eerder te bellen, pijn is niet nodig. Maar dat ligt meer aan mij hoop altijd dat het weer overgaat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Word altijd goed geholpen.

Fijne tandarts

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Mondhygiëniste met verdoving

Een hele fijne mondhygiëniste met duidelijke uitleg wat ze iedere keer ging doen. Het was mw.Raya Noori, die nog niet in jullie lijst staat helaas. Hopelijk is zij een blijvertje

Heel goed

Prima, heel goed uitgelegd wat ze gaan doen en je wordt ook gerustgesteld.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Goede tandarts

Word altijd netjes behandeld

uitstekend

zeer goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Verkeerde kies getrokken met nauwelijks werkende verdoving.

Middeleeuws.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0

Efficiënte behandeling

Zoals altijd prima geholpen. Het valt me op dat er wel een hele grote prijsverhoging is doorgevoerd: 78,90 nu tegen 59,64 in december. Ik vraag me af hoe dit komt?

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Netjes dat mijn afspraak niet is afgezegd maar er een vervanger was.

Heel goed

Ik werd heel fijn behandeld door Angela en heel gerust gesteld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik belde op en kon gelijk terecht Helemaal top!

Fijne praktijk, fijne medewerkers

Altijd snel geholpen door professionele medewerkers.

Fijne en snel geholpen

Altijd Vriendelijke Coen Weber heeft fijn en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ontvangst en behandeling waren prima

Zoals gewoonlijk verliep alles volgens afspraak en zoals verwacht

grondige behandeling mondhygiene

het maken van een röntgen foto van de onderkaak was erg pijnlijk. Kan dat niet anders. In de afspraak staat niet met welke behandelaar ik een afspraak heb. In de evaluatie vragen jullie er wel naar. Dus of de vraag niet stellen of de naam vermelden

goed.

goed,

Vriendelijk personeel

Bij mijn eerste controle beurt duidelijke uitleg wat er gedaan moest worden.

prima geholpen

mijn bezoek was vlot, alles was goed en even nagepraat over het vlossen.

Prima en snel geholpen.

Zie boven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts super. Mondhygiënist : mwah.

Tandarts prima. De mondhygiënist ,daar moet ik wel aan wennen want was erg tevreden over Yvonne.

PRIMA

Heel keurige artsen.....

Mega tevreden!

Ik had dinsdag avond een mailtje gestuurd en kon woensdag middag gelijk worden geholpen! Super lieve tandarts en heb helemaal geen napijn gehad en mijn kiezen zien er weer super netjes uit!

Bedrijfsgegevens

Duinstraat 6

4921 EA Made

0162 684 766

[email protected]

Over Samenwerkende Tandartsen Made

Bij Samenwerkende Tandartsen Made komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de duinstraat nabij het centrum van Made. De tandartspraktijk heeft 6 ruim ingerichte behandelkamers. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons ook terecht voor implantologie en orthodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.