Vriendelijke mondhygiëniste. Prima uitleg wat ze ging doen. En mijn tanden zien er weer mooi uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn om snel geholpen te worden

Ouderdom komt met gebreken......Tijdens de vakantie kreeg ik een pijnlijk tandvlees probleem. Op mijn hulpvraagmail werd snel gereageerd.. Ik kreeg bruikbaar advies. Er werd meteen een afspraak ingepland voor als ik terug was. Tandarts Mirna heeft alles uitgelegd, een foto gemaakt en zo goed als mogelijk schoongemaakt. Of dit voldoende zal zijn moet nog blijken. Maar omdat ik nu precies weet wat er aan de hand is kan ik in september verder zien. Zo niet dan kan ik bellen en weet ik dat ik goed geholpen wordt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hoefde niet lang te wachten en bijzonderheden betreffende mijn gezondheid werd ook doorgenomen

Zie bovenstaande

Zeer vakkundig

Deze keer de mondhygiënist. Heeft gedurende de hele behandeling niet mis geprikt met het haakje en gaf iedere keer op het juiste moment kracht, waardoor ik eigenlijk een stuk relaxter in de stoel had kunnen zitten. Een totaal andere beleving dan die ik gewend was van mijn vorige tandarts.

Vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Voorheen had ik een andere mondhygiënist, maar bij aankomst werd ik binnen geroepen door een ontzettend vriendelijke en enthousiaste dame. Helaas ben ik haar naam vergeten, maar dat komt vast goed bij mijn volgende bezoek. Zij was ook erg hartelijk en gezellig naar mijn zoontje toe, die er bij was ivm gebrek aan oppas. In de behandelkamer vertelde ze mij dat de andere mondhygiënist weg was. Ze gaf aan een andere werkwijze te hanteren en legde alles wat zij ging doen enorm goed uit. Ook deed ze niet moeilijk als mijn zoon een beetje nieuwsgierig werd en kwam kijken. Steeds vroeg ze of het nog goed ging met mij en werkte zeer nauwkeurig. De behandeling was veel uitgebreider dan ik 'gewend' was en het resultaat mag er absoluut zijn! Zelfs sommige oude lelijke plekken op mijn tanden, waarvan ik dacht nooit meer af te komen, zijn nu bijna verdwenen. Dit had ik wel eerder zo gewild.

Super fijn geholpen!

Heel fijn consult goede uitleg!

Goede ervaring

Ben rustig en op een goede manier geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben rustig en vriendelijk geholpen.

Mijn vragen zijn duidelijk beantwoord.

Voldoende

Goede tandarts

Deze tandarts Mertens stelt me op mijn gemak vertelt wat ze gaat doen en denkt met je mee Ook de nieuwe manlijke mond hygiënist Shahim is een aanwinst voor de praktijk kortom ik ben heel tevreden.

Kundige praktijk

Zowel bij mondhygiënist als tandarts elk half jaar goed geholpen

PRIMA!!!

alles oke

Mondhygiënist

De dame die mij hielp heeft keurig werk geleverd. Was persoonlijk en gastvrij.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk ontvangst korte wachttijd en vriendelijke en volgens mij bekwame tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ondanks de vakantie periode toch dezelfde dag geholpen

Super fijne praktijk

Super fijne praktijk Met kundige tandartsen Zo fijn dat als je tandpijn hebt je meestal dezelfde dag nog kan komen.

Perfect!

Zwaar kundig en professioneel bedankt!

de behandeling is prima

Liefdevol behandeld

Gedegen controle met oog en aandacht voor mij. Heel aardig en attent. Top!

Fijne ervaring

Prettig geholpen! Snel aan de buurt

Niks op aan te merken

Niks op aan te merken.

Ik ben goed geholpen

De tandarts heb goed geholpen en advies geven Voor mijn tanden om goed schoon te houden

Rustig en keurig behandeld

Rustig en keurig behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel goed, ben erg blij met de mondhygieniste

Goede proffesionele en vriendelijke werknemers

Duinstraat 6

4921 EA Made

Over Samenwerkende Tandartsen Made

Bij Samenwerkende Tandartsen Made komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de duinstraat nabij het centrum van Made. De tandartspraktijk heeft 6 ruim ingerichte behandelkamers. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons ook terecht voor implantologie en orthodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.