Altijd tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn dat ik met de info baliemedewerksters “plat kon proaten”

Goed en snel

Gewoon goed

Goede behandeling

heel goed ervaren.

goed gedaan.

Uitstekend behandeling

Gebitsreiniging bij assistente

Fijne praktijk

Ben zeer tevreden over zowel mijn tandarts als mondhygiëniste.

Snel een afspraak.

Fijn heholpen

Was goed

Ik ben snel en vakkundig geholpen, complimenten aan tandarts Boland

Weer geweldig geholpen

Deze week tijdens brood eten, brak er een stukje kies af. Gebeld en ik kon na een uurtje al komen om te kijken hoe groot de schade was. Nu bleek dat er wat meer tijd nodig was voor reparatie, maar ik kon de volgende dag al ingepland worden. Kies weer heel gerepareerd...heel erg bedankt weer tandarts Boland

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

heel fijn en snel geholpen

erg god behandeld

Vriendelijk.

Korte wachttijd en bijzonder attent en vriendelijk.

Prima geholpen door Jisca

prima , vakman

Deskundig

Prima mondhygiëniste, deskundig, heldere uitleg en vriendelijk.

snel nen corecte behandeling

Vakkundig

Goed en effectief behandeld en controle. Afspraak verliep goed

Mooi op tijd begonnen

Geen wachttijd

Goed geholpen.

Vriendelijk en kundige mensen, ben goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige praktijk aardig personeel.

goede deskundige behandeling gehad. Zowel bij de preventie medewerker als bij de tandarts.

Prima behandeld

Ik ben tevreden.

Buitenschans 39

7141 EK Groenlo

Over Samenwerkende Tandartsen Groenlo

Bij Samenwerkende Tandartsen Groenlo komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Buitenschans in Groenlo. De tandartspraktijk beschikt over 3 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Groenlo ook terecht voor uitgebreide esthetische tandheelkunde orthodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.