Goed geholpen

Duidelijk en vlot

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Heel goed en kundig!

Het telefonisch contact met Cindy was ook goed en vriendelijk!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

zeer goed

zeer goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

behandeling was controle, prima behandeld, op tijd. Vind het alleen stom dat het kleine beetje tandsteen niet meer door de tandarts zelf weg wordt gehaald, hierdoor kunnen jullie de mondhygieniste weer een behandeling laten doen en geld vragen. Tijd van hun moet dus worden ingevuld.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne behandeling. Was controle. Ook even nieuwe foto's gemaakt. Over 6 maanden weer nieuwe afspraak voor controle.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Klantvriendelijk en snel geholpen

Snel geholpen vanwege klacht met vriendelijke service.

Rustig en Fijn.

Fijne afspraken gehad. Vond alleen dat de stoel bij de mondhygiënist wel heel ver naar achteren gezet werd.

Heel prettig

Ben altijd blij dat ze zo meedenkend zijn en ook rekening houden met mensen die een beperking of chronische ziekte hebben. Heel prettig in de omgang. Tandarts Fabian is ook heel kundig. De mondhygiëniste ben haar naam even kwijt ook. Dank jullie wel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben goed en netjes behandeld

goed en vertrouwd

Zoals altijd een prima zorg en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Rustige, vriendelijke en kundige tandarts. Geeft duidelijke uitleg wat hij doet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Waarvoor hebben ze foto’s gemaakt?

Tijdens de Controle moest ik foto’s maken van het gebit. Ook had ik een gaatje. Een hele grote bij mij. Voortand. Of ik er pijn aan had. Nee was mijn antwoord. Met een tangetje erop getikt maar ook daar voelde ik niets van. Toen ik het gaatje moest laten boren/ vullen wou hij mij een verdoving geven omdat het gaatje dus best groot was. Waarop ik mij opeens bedacht? Heb ik daar geen wortelkanaal behandeling gehad? Ohh we zullen even kijken. Ja je hebt gelijk! Hoe dan, dit moet je toch zelf op de foto kunnen zien. Want die waren vers van de pers. Gelukkig was ik alert en scheelde het in mijn portemonnee Verder is het een goede tandarts hoor en kundig maar dit vond ik wel een dingetje

geen klachten

Afspraak volgens Afspraak.

Fijn dat er op tijd wordt gewerkt. Geen lange wachttijd.

Service

Wordt altijd goed geholpen.

Heel fijn

Fijn dat ik op tijd geholpen werd!

goed behandeld

Was prima

Meerdere dagen gevoelig en bloeden ivm Verwijderen tandvlees

keurig, vlot en vakkundig

Voor een periodieke gebitscontrole en tandreiniging werd ik vlot, keurig en vakkundig geholpen.

Top tandarts.

Nadat mijn vorige tandarts met pensioen ging, werd dr. Boland mijn tandarts. Kan niets anders zeggen dan dat hij een top behandelaar is. Zelfs mijn broertje, die naar Brabant verhuisde wilde hem graag als tandarts houden, dat wil wel wat zeggen toch!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prima ontvangst en goede informatie

Er wordt duidelijk aangegeven wat men gaat doen

prima, en snel

snelle afspraak na bellen. binnen een 24 uur uitstekend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Al jarenlang mij voortreffelijke tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vlot en goed behandeld door vriendelijk personeel!

Bedrijfsgegevens

Buitenschans 39

7141 EK Groenlo

0544 464 503

[email protected]

Over Samenwerkende Tandartsen Groenlo

Bij Samenwerkende Tandartsen Groenlo komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Buitenschans in Groenlo. De tandartspraktijk beschikt over 3 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Groenlo ook terecht voor uitgebreide esthetische tandheelkunde orthodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.