correct, vriendelijk en deskundig

zowel tijdens de ontvangst bij de balie als in de praktijk bij de tandarts loopt alles op rolletjes. vragen worden vriendelijk beantwoord en waar mogelijk wordt direct een oplossing aangeboden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Rustige tandarts. Kijkt goed en netjes.

Voortreffelijk

Snelle service na klacht

Prettige ervaring

Goede voorlichting, behandeling vakkundig en pijnloos uitgevoerd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je kunt altijd in overleg een afspraak maken

Je wordt er goed geholpen

Prettig

Onverwacht

Ik had opeens een afspraak bij iemand anders, hier had ik niet op gerekend. Ik wacht nog één keer af hoe de volgende behandeling gaat. Anders wil ik graag bij mijn bekende mondhygiëniste (Marleen) terug.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne behandelingen doordat ze op een rustige manier alles vooraf uitleggen en meedenken.

Daarnaast verloopt het contact met de assistenten ook op een zelfde manier als hierboven aangegeven. Tevens wordt er meegedacht in het maken of verzetten van de administratie en wordt je op een aardige manier geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima, mijn gebit is weer een half jaar goedgekeurd door de tandarts

Zie hierboven

goed bevallen

als altijd naar tevredenheid

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandarts en Assistentie.

Nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling. Rustig respect vol . En goede uitllegn en waarom en in overleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd Goed luisterend oor !!

Geen lange wachttijden gelukkig en meteen goed doortastend doorverwijsadvies naar kaakchirurgie Wwijk !!

Goed verlopen

Efficient en vriendelijk

Efficient en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super goed en vriendelijke mensen!

Zeer prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Al jaren bij deze tandarts, bevalt altijd goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts Boland is een fijne tandarts Gebitsreiniging was dit keer ook oké. Ik ben haar naam vergeten.

Was goed

Was goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd vriendelijk personeel en goede service

Tandarts Boland en de rest van zijn team zorgen altijd voor een snel en fijn bezoek. Niemand staat denk ik te springen om naar een tandarts te gaan maar toch vind ik het naderhand altijd weer meevallen. Ze denken met je mee, bij ongelukjes proberen ze je zo snel mogelijk in te plannen: desnoods bij een van de andere heren. Super!

Ok

Prima behandeld met beleid

zeer prettige omgang en behandeling

zeer prettige omgang en behandeling

Buitenschans 39 7141 EK Groenlo

Over Samenwerkende Tandartsen Groenlo

Bij Samenwerkende Tandartsen Groenlo komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Buitenschans in Groenlo. De tandartspraktijk beschikt over 3 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Groenlo ook terecht voor uitgebreide esthetische tandheelkunde orthodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.