Ze was heel vriendelijke en altijd met glimlach en geef vertrouwen

Ik geef haar 1000 punten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben er zeer tevreden over,eerlijk en transperant!!

Positief over de aanpak en manier van behandelen!!Denk dat eerlijkheid en vertrouwen belangrijk is voor mijn tandarts!!Dit merk ik aan het vertrouwen wat mij word toevertrouwt!!Vind het tegenwoordig dan ook fijn om naar de tandarts te gaan!Mvg P.Braat.

Vriendelijk maar onvolledige behandeling

Ik had een afspraak bij de mondhygiëniste maar na een aantal dagen blijkt er nog veel tandsteen achtergebleven te zijn. Ik voel nog veel ruwe randjes, wat ik als onprettig ervaar. Vooral bij de onderkaak. Het contact was overigens prima. De mondhygiëniste was vriendelijk en heeft me constant meegenomen in wat ze ging doen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

ik wordt hier zeer vriendelijk en professioneel behandeld

ik wordt hier zeer vriendelijk en professioneel behandeld

Nemen de tijd voor je

Vriendelijk en een luisterend oor

goed en snel geholpen

consult was snel en ze hebben me goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Jammer dat het digitale systeem voor afspraken niet werkt

De digitale afspraken werken niet.

Tevreden

We hadden vandaag een nieuwe tandarts. Een zeer fijne en uitgebreide controle. Ook bij de kinderen van 4 en 5.

Not good

The dental hygienist said the polishing equipment is not working so she could not use it. I think she should have rescheduled my appointment or charge me less.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Veel aandacht en nauwkeurig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen corona opgelopen, gaatje goed gemaakt.

Geen corona opgelopen, noodbezoek uitgevallen vulling binnen 24 uur, heel zorgvuldig gerepareerd door mevrouw tandarts invaller, makkelijk parkeren voor je fiets en buiten wachten kon ook nog. Reparatie was ook betaalbaar . Op de fiets gaat stuk makkelijker dan met de auto. Dat was bij de oude praktijk engelsbergen mackenbach ook al het geval.

noodreparatie snel geregeld

voor het maken van een afspraak voor een noodrepatie (stuk tand/kies afgebroken) was de eigenlijke wachttijd 5 werkdagen binnen no time werd ik terruggebeld voor een afspraak dezelfde dag, omdat er iemand was uitgevallen, weliswaar niet bij mijn eign tandarts, maar die heb ik pas een keer gezien

Niet zo fijn

Ik vond het niet zo fijn dat ik al weer een andere tandarts had De 4e in de hele tijd dat ik bij de praktijk kom Liever een "vertrouwde" tandarts

Uitstekenddeskundig en klantgericht

Jordy is altijd vriendelijk en neemt rustig de tijd om evt vragen, zorgen te beantwoorden. Ook de vaste receptioniste is altijd snel, professioneel en service gericht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts prima, parkeren slecht!

Hele fijne tandarts, maar de locatie om te parkeren is heel slecht, jammer!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super snel en goed geholpen met een urgent probleem

Super snel en goed geholpen met een urgent probleem.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wel goed en duidelijk wat ze doen daar.

Mooi dat ze daar mensen goed helpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel, professioneel, vriendelijk, gedegen.

Zie hierbiven.

Heel goed

Hele fijne mondhygiëniste en tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Professioneel en vriendelijk geholpen!

Goed geholpen op prettige manier met goede uitleg

Snel en goed geholpen

Ik had (heb) last van een bult in mijn mond. er is snel een diagnose gesteld. daarnaast kon ik snel terecht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Very kind and caring dentist and hygienist

Dank jullie wel voor de professionelle en snelle verzorging

altijd goed behandeld

Deskundig en betrokken

Geeft duidelijk advies, en werkt zorgvuldig.

Over Samenwerkende Tandartsen Eindhoven

Bij Samenwerkende Tandartsen Eindhoven komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Willemstraat in het centrum van Eindhoven. De tandartspraktijk beschikt over 7 ruim ingerichte behandelkamers. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Eindhoven ook terecht voor implantologie, orthodontie en kindertandheelkunde. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.