• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

alles naar wens

blij dat ik de zelfde tandarts trof als vorige keer dat schept vertrouwen en deze is ook bijzonder vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er word heel goed rekening gehouden met mij

Zoals ik al zei word goed rekening gehouden met de patiënten

Persoonlijke aandacht en tijd

Fantastische service

Altijd op tijd en duidelijk, afspraken gemakkelijk te maken en aardig personeel waar ik persoonlijk mee te maken heb gehad. Kwaliteit van de behandelingen is goed. Ben tot nu toe zeer tevreden

altijd top

mooi op tijd. Vakkundig en vriendelijk als altijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk , vlot en pijnloos.

Zie boven, ik zou het wel fijner vinden als ik wel de naamvan de behandellaar ken.

Goed!

Nice treatment, prompt check up

• Would you recommend us? Yes
  • When friends, family or colleagues ask you about your dental practice, to what extent would you recommend us? On a scale of 0-10 (0-6 = don't recommend / 7-8 = neutral / 9-10= recommend) 9
  • May we contact you about your review? No

perfect

gewoon prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik kan niet anders zeggen dat het zeer positief was alhoewel ik er heel huiverig voor was .

The experience was good

The experience was good

Goed!

Vriendelijk, behulpzaam en kundig

professioneel

professioneel en duidelijk aangegeven wat gedaan werd en ook mijn vragen duidelijk beantwoord.

Positief.

Vriendelijke ontvangst. een rustige wachtkamer. Naar mijn mening een kundige vriendelijke tandarts.

Ik ben zeer accuraat en vriendelijk behandeld

Ik ben zeer accuraat en vriendelijk behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geluisterd naar mijn wensen

Mogelijkheden besproken met een goede uitleg en advies. Helaas heb ik haar naam niet onthouden. Het was de eerste keer dat ik haar heb ontmoet.

“Klant”gerichte behandeling

De hele behandeling wordt vanaf begin tot einde uitgelegd, zodat je weet wat je te wachten staat. Een hele kundige, relaxte en benaderbare tandarts. Heel tevreden hierover.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Matig, weer een andere tandarts.

Mijn derde verandering van tandarts in korte tijd. Afspraak net mondhygiënist bleek omgezet,

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima zoals ik verwachtte.

Duidelijk, professioneel.

Prettig en informatief

De mondhygiëniste was erg vriendelijk en behulpzaam. ze legden alles uit voordat ze het deden en gaven eenvoudig advies over manieren om mijn schoonmaakacties te verbeteren. Maakte de ervaring nogal aangenaam.

Prettig

Vriendelijke en goed luisterend tandarts. Rustige en voorzichtige behandeling

Snel, duidelijk en goed

Ik heb een goede sevice gekregen mijn tandartsen waren heel vriendelijk en hebben me bij mijn probleem geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

er werd goed geluisterd en behandeling prima

goed ervaring

goed ervaring.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Luckily my tooth doesn't hurt anymore but

They used a tool that they burned with a blowtorch to work on the rood canal. They burned my entire lip on the right side. Since I had anesthesia I didn't notice anything at the time but the dentist didn't let me know. Is something that could happen but the only thing I expected was that they would have told me. When I got home my lip was very swollen and now I have more than one blister and I canot eat as normal.

Willemstraat 63 5611 HC Eindhoven

Over Samenwerkende Tandartsen Eindhoven

Bij Samenwerkende Tandartsen Eindhoven komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Willemstraat in het centrum van Eindhoven. De tandartspraktijk beschikt over 7 ruim ingerichte behandelkamers. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Eindhoven ook terecht voor implantologie, orthodontie en kindertandheelkunde. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.