Helemaal goed

Ik was voor controle. Alles was in orde. Ik heb met mijn mondhygiëniste afgesproken om mijn gebit iedere 4 maanden bij te laten werken. Tandarts vond dat ook goed idee, ondanks dat ik dan eens per jaar out of sync bij haar kom.

Vriendelijke en snelle behandeling

Vriendelijke en goede behandeling bij de tandarts en mondhygiënist.

Niets anders gewend dan…

Marjolein Alberga is al meer dan 23 jaar mijn vaste tandarts. Bij haar voel ik mijzelf in goede handen.

Slecht gemaakte prothese

Veel te groot , past niet , lelijk uitzicht , en een mond vol grote tanden kortom niet tevreden over ,

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Begripvol

Voor de eerste keer geweest en men was heel begripvol en ze stelde me gerust

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben goed en naar tevredenheid geholpen en heel netjes behandeld.

Niet nodig

it is good

my main problem is why are you changing my the doctor every time? I came to visit my doctor 2 times in 2024, every time you gave me another doctor, why? I book my appointment 5 month in advance with my doctor, then again you are giving me another doctor? this is extremely low quality approach to the people.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Fijne tandarts

Ik ben erg blij met mijn tandarts (Van 't Hof), vriendelijk en nauwkeurig want ik heb nooit naderhand terug moeten komen door verkeerde afwerking bijvoorbeeld. Gevoel dat de tijd wordt genomen die nodig is om het goed op te lossen. Assistentes wisselen, maar bijna allemaal ook aardig en kundig. Voor de praktijk is alleen het parkeren dichtbij lastig, maar als je op de fiets komt is dit geen probleem.

Kundig en professioneel

Fijne praktijk met kundige en professionele medewerkers. Luisteren goed naar de wensen van de patiënt en dragen evt. Alternatieven aan. Ik voel me er altijd echt als mens behandeld.

Prettig en professioneel

Tandarts Jordy geeft gevoel dat je in goede handen bent. Daarnaast aandacht voor de persoon. Alle personeel is vriendelijk. Het komt over dat er onder personeel ook een goede sfeer hangt.

Perfectomento

Aardig en betrokken.

Alles wordt goed uitgelegd.

Prima geholpen

Een stukje van mijn kies was gebroken en ik kon de volgende dag meteen terecht. Ik werd prima geholpen en het was zeker fijn om zo snel terecht te kunnen.

Kundig en vriendelijk

De controle en de behandeling waren weer uitstekend.

Prettige sfeer, goede behandeling

Zeer goed en relaxt

Lennart Wardenaar als tandarts is een aardig en rustig persoon. Was mijn eerste keer bij hem. J. Müller (heb de voornaam niet goed verstaan, Jeromy?) is een leuke, vrolijke mondhygieniste.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Backup for my dentist was excellent

Op tijd, vriendelijk

Prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts J.van ‘t Hof heeft mij goed geholpen en geadviseerd daardoor ben ik ook te weten gekomen wat er in en om mijn gebit gebeurd! Dat is heel belangrijk aangezien ik al mijn eigen tanden nog hebt!

Snelle goede behandeling

Nvt

Fijn

Ik was de eerste keer bij haar ( naam weet ik helaas niet meer ). Ze nam de tijd en legde alles goed uit . Heeft me goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was heel bang voor de wortelknaal behandeling maar Jordy wist m’n goed gerust te stellen. Super.

Willemstraat 63

5611 HC Eindhoven

Over Samenwerkende Tandartsen Eindhoven

Bij Samenwerkende Tandartsen Eindhoven komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Willemstraat in het centrum van Eindhoven. De tandartspraktijk beschikt over 7 ruim ingerichte behandelkamers. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Eindhoven ook terecht voor implantologie, orthodontie en kindertandheelkunde. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.