Filters

8

Was ff zoeken, maar zag er mooi uit, beneden nog rommel van verbouwen maar geen probleem.

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Onderzoek was goed en deskundig

Mijn ervaring is goed. Ik hoop dat we tot een juiste keuze en beslissing komen van wat er met mijn gebit moet gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

prettig bezoek en een fijn gesprek

goede en brede advisering om te komen tot een gezond gebit en een gezonde mond

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Ondanks mijn angst voor de tandarts voelde ik mij op mijn gemak

Ik kon snel terecht en de tandarts was erg geduldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5

Gehorig

Een nieuw pand, nog in de laatste fase van aanbouw. Een rijtje glazen vissenkommen naast elkaar, met als privacy een stukje folie op de raam. Het is hip maar voor iemand die nerveus is en niet tegen dat geluid kan , niet fijn. Je hoort alles , gesprek, geluid en je zit heel kort op de behandelruimte. Er was nog geen muziek aangesloten, maar of dat gaat helpen denk niet genoeg. Een gordijn aan de binnenkant zou wellicht helpen en geeft ook veel meer privacy. Wellicht nu te vroeg om echt te beoordelen maar zo heb ik het ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

behandeling naar wens

nieuwe gebouw is even wennen, sfeer in vorige praktijk was vriendelijker

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Snel geholpen aan mijn afgebroken kies

Op zondag mijn kies afgebroken. Eigenlijk pas na 2 weken plek. Er kon gelukkig geschoven worden en kon maandag direct mn kies gemaakt worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Prima, wel nog rommelig

Door de verhuizing en omdat het nog allemaal niet echt af is oogt en is het wat rommelig. Hierdoor ook vaker dan normaal benaderd om te schuiven in afspraak. Maar goed dat is nu even niet anders. Wat me wel opvalt is dat dat de mondhygiënist een steeds grotere en belangrijkere rol gaat spelen in de tandzorg. Maar dat komt misschien ook omdat ik gelukkig tandtechnisch weinig problemen heb. Ik hoop dat de vriendelijkheid en gemoedelijkheid waar deze praktijk voor stond gewaarborgd blijft nu de praktijk steeds meer gaat groeien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

De ervaringen bij Freek zijn ruim voldoend.

Ik brgri9jp alleen niet dat ik een afspraak bij de mondhychianiste een tijdsspanne van 1,5 jaar betreft. Ik had in januari 2022 een afspraak, deze is verzet naar juli 2022 en daarop wederom verzet naar januari 2023. Nu staat de afspraak gepland in juli 20023. @ jaar geleden vertelde men mij dat het beter voor mij zou zijn om de 3maanden bij hen langs te gaan. Dat hebben wij toch maar op een half gezet, maar nu op 1,5 jaar vind ik toch wel bezwaarlijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

vriendelijke en adequate behandeling

Even wennen aan de nieuwe praktijk . Oogt wat steriel. Maar dat zal het moment zijn. Ik hoop dat er aan de wanden , kunstwerken met humor komen te hangen.... ik heb wel ideeën.......

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Op dit moment slecht verzorgde locatie!!!

erg slecht dat de tandarts op dit moment open in in de nieuwe locatie! het is er koud, vies en erg onpersoonlijk! geen goede zet geweest deze verhuizing! Freek als tandarts erg fijn! Maar de locatie en hygiëne op dit moment is erg slecht!

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

De behandeling was uitstekend maar geen privé

Geweldig fijne tandarts maar wat een geluidsoverlast van aanpalende behandel ruimtes. Kon letterlijk de conversaties volgen. Naam tandarts vergeten maar nog een jongeman

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goed

Goede uitleg, en op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Top!

Na een paar verschuivingen toch aan de buurt en als verrassing werden meteen beide tanden opnieuw gevuld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Vriendelijk en snel

Ik ben alleen aan receptie geweest en daar vriendelijk en correct ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Een heel matige ervaring

Deze beoordeling betreft de tandtechnicus. En het gaat om de twee laatste bezoeken. Bij de eerste geplande afspraak om mijn prothese op te halen, bleek deze onvindbaar. ( ik heb begrip voor de omstandigheden, dat dit aan de verhuizing kan liggen) .Wat ik niet in orde vond is het feit, dat de prothe nog opgezocht moest worden toen ik al in de stoel zat. Ik ga er van uit, dat consulten voorbereid worden). Wat ik ook niet in orde vond is de manier van communiceren van Bas. Hij bracht de boodschap;’geen prothese nu’ in mijn beleving wat nonchalant. Wel met de belofte, dat hij mij de afgelopen week zeker nog zou bellen wanneer de prothese boven water zou zijn. (De assistente vond het echt erg en liet mij dat ook merken, ze was al alle moeite aan het doen om de prothese te vinden en vond die ook nog diezelfde avond, hoorde ik later van haar. ) Bas heeft mij niet gebeld en ik ging er vanuit, dat de prothese nog niet gevonden was. Ik wilde de al geplande afspraak al uit mijn agenda halen, maar checkte gelukkig even bij de assistente. DE prothese bleek boven water. Toen ik Bas mijn ergernis en teleurstelling communiceerde over het feit, dat hij mij niet belde, deed hij dat opnieuw wat nonchalant af met:’ oh hebben ze je niet gebeld, ik was in Nijmegen en heb gevraagd of ze jou even wilde bellen. Hij erkende wel dat hij er niet goed aan had gedaan om niet even na te gaan, of ik op de hoogte was van de gevonden prothese. Hopelijk is u duidelijk, dat ik me niet prettig behandeld voel. Het goede bericht is, dat de prothese redelijk goed aanvoelt. Nogmaals, deze evaluatie gaat Niet over de hele praktijk. Dat ons in de vragen verwijst wat mij betreft nu alleen naar Bas.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Oke

Het is een fijne praktijk,waar ik ondanks mij extreme angst, Fijne dames achter de balie,ook goed en begrepen geworden door de tandarts zelf

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Klant staat voorop

Er wordt goed geluisterd en samen met tandarts, mondhiegenist alsook de prothesemaker wordt gezocht naar de beste oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Heb persoonlijk steeds wat minder spanning bij bezoek.

Behandelaar is een erg prettig persoon. Altijd even tijd voor een praatje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Mooie praktijk, vriendelijke mensen.

Bijna niemand gaat graag naar de tandarts, maar Freek straalt een bepaalde rust uit, wat positief werkt. En hij is zeer kundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Top

Een deskundige behandeling en prettige persoonlijke benadering..

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

goed

fijne praktijk, met fijne mensen !

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

zoals al jaren

Het was een kort bezoek voor controle zonder behandelingen. Liep volgens planning

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

nvt

nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Heldere informatie

Ik werd hartelijk ontvangen en er werd duidelijk uitgelegd hoe het traject rondom een invisalign beugel eruit gaat zien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedrijfsgegevens

Smidstraat 30

5431 Bh Cuijk

0485 317 159

[email protected]

Over Samenwerkende Tandartsen Cuijk

Bij Samenwerkende Tandartsen Cuijk komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in het centrum van Cuijk op loopafstand van het NS station. De tandartspraktijk heeft drie ruim ingerichte behandelkamers. Naast de twee parkeerplaatsen die bij de praktijk horen en die aan de rechterkant van het gebouw liggen zijn er voldoende parkeermogelijkheden in de directe nabijheid van de praktijk. Hierbij is het gebruik van een parkeerschijf verplicht. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandartsen praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.