Vriendelijk

Pijnlijk maar helaas nodig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben goed geholpen door vriendelijke medewerkers

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super vriendelijke en kundige mondhygiënist/ tandarts.

Ik werd zosnel mogelijkbgeholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke medewerkers en goede communicatie

Fijne medewerkers en duidelijke communicatie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel goed en vriendelijk geholpen

Fijn dat ik gewoon met de heer van Loon over mijn kwaal kon praten op n leuke manier

Prima! Snel en vriendelijk

Fijn advies, eerste afspraak

prima service

duidelijke aanmeld zuil wel lange wachttijd voor een vervolg afspraak en hopelijk niet elke keer na het bezoek een enquête

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn gevoel en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

behandelingen zijn goed, krijgt goed advies, maar terugkom afspraken te lang

bij halfjaarlijkse controle is dmv fotos geconstateerd dat er een gaatje zit; deze wordt pas in juli (...) gevuld.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

picobello

deskundige behandeling

Controle beugel

Controle beugel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vlotte service, professioneel (Periodieke controle)

We zijn goed geholpen.

We komen er al jaren, toen was het nog van van Loon. Altijd perfect geholpen. Mijn kinderen gingen altijd zonder angst naar de tandarts. Met dank aan de heer van Loon.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles goed lieve tandarts,netje op tijd

Gewoon goed behandeld

X

Heel erg goed

Was de eerste maal, nadat onze tandarts in Rotterdam na 45 jaar patiënt geweest te zijn stopte. De eerste ervaring was bijzonder goed.

Zeer professionele tandzorg.

Ik ben tevreden over de praktijk van Samenwerkende Tandartsen Beek en Donk. Ik ervaar een vriendelijke bejegening van de mensen die er werken. Een professionele aanpak van de mondhygiënist en de tandarts.

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijk ontvangen, opmerkingen/ vragen werden serieus genomen en er werd meegedacht. De tandarts kwam niet betweterig over en tegelijkertijd toch kundig en professioneel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede verzorging. Alleen mag wel socialer

Verzorging was goed. Maar die aanmeld zuil daar hou ik niet van.

Ik ben zeer tevreden.

Snel en kundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Correcte, netjes en vakkundig. Goed advies

Tim van den Berg ook 2 dagen eerder gehad. Beide dezelfde beoordeling 10

Meestal uitstekend!

Ik kom 32 km gereden om al bijna 40 jaar naar de tandarts te komen waar ik geen angst ervaar, veel vertrouwen in heb en die ik zeer deskundig, creatief, toegankelijk, klantvriendelijk en transparant vind. Allemaal eigenschappen die ik enorm waardeer. Ik kwam dit jaar 4 minuten te laat op mijn afspraak en werd daar vervelend onvriendelijk op aangesproken. Misschien dat meer menselijkheid haar nieuwsgierig had kunnen maken, dan had ze gehoord dat ik net daarvoor een oud vrouwtje bij een ongeluk had mogen helpen. Het bloed van haar hoofdwond was nog zichtbaar op mijn handen en jas, de adrenaline gierde nog in mn lichaam, het huilen stond me nader dan t lachen. Misschien de volgende keer maar even stilstaan bij dat er een reden kan zijn voor een paar minuutjes te laat zijn?

Prima en vakkundig

Prima geholpen, vakkundig en vriendelijk. Probleem opgelost en geen klachten meer.

Schoolstraat 2 5741 CV Beek en Donk

Over Samenwerkende Tandartsen Beek en Donk

Bij Samenwerkende Tandartsen Beek en Donk komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in het centrum van Beek en Donk. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. De ingang van de praktijk is aan de Schoolstraat 2. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandarts praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.