Snel en goed behandeld.

Aleen een kort onderzoek vond plaats.

prima praktijk

ik wordt altijd rustig en vriendelijk benaderd wat voor mij heel belangrijk is door ervaring van vroeger. Er wordt rekening gehouden met mijn wensen en er wordt goed uitgelegd wat er gaat gebeuren.

duidelijk

Zeer super

Goede uitleg, wat er ging gebeuren

Hele fijne Tandartsenpraktijk.

Ik Ben heel snel en vriendelijk behandeld. Ze leggen alles goed uit voor ze wat gaan doen.

Goed geholpen.

Vriendelijke hulp.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prettige manier van behandeling, bij de mondhygiëniste

prettig en professioneel

De mondhygieniste werkt netjes, start op tijd en is op tijd klaar.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk team dat naast de behandeling ook telkens met adviezen komt.

Vriendelijk, behulpzaam, rustig

De tandarts straalt rust uit, stelt me op m'n gemak en vertelt duidelijk wat ze gaat doen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed advies geen onnodige behandelingen

Tandarts is vriendelijk checkt goed en geeft advies maar hij doet geen onnodige behandelingen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd goed en gezellig overleg!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Klaar staan als je ze ECHT nodig hebt

Een tandarts die er ook is als je accuut iets hebt is echt top! Dat heb ik ervaren met kiespijn. Ik kon snel komen voor de diagnose. De breuk in de kies werd meteen aangepakt en opgelost. Dit alles met duidelijke uitleg en een realistische prognose.

Nee

Nvt

Snel en goed geholpen.

Er werd steeds van tevoren aangegeven wat er ging gebeuren, zodat ik voorbereid was en wist waar ik aan toe was.

Zeer tevreden!

Via een vriendin ben ik bij deze tandarts terecht gekomen. Ik kwam voor een implantaat en een gouden kroon. Ik ben vooraf goed geïnformeerd over het proces en wat ik kon verwachten. Vorige week is de gouden kroon geplaatst en ik ben heel tevreden. Van het maken van een afspraak met de receptionist tot aan de behandeling ben ik goed geholpen. Ze zijn allemaal vriendelijk, professioneel en deskundig.

professioneel en zinvol

vriendelijke staff en netjes op tijd. er wordt goed uitgelegd wat er nodig is en wat er in de volgede behandeling gaat gebeuren. ik kan altijd meteen afrekenen wat alles duidelijk is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer tevreden met deze tandartspraktijk

Attent en voorkomend.

Vakkundig en vriendelijk

Hier wordt je vakkundig en vriendelijk geholpen

nvt

nvt

Prima ervaring

Al jaren bekend met deze tandarts; zeer deskundig advies en prettige behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kan niet anders zeggen 100%.

Ben goed geholpen

Ik heb gebeld omdat er een stukje van mijn kies af was gegaan ,en omdat ik op vakantie ging kon ik 1 uur later al terecht . Wat ik erg fijn vondt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super rustig en aardige meiden

Ik ben zelf bang bij tandarts maar hier gaat alles heel soepel en relaxed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kiespijn en bijna op vakantie: en dan snel geholpen worden!

Kiespijn en bijna op vakantie: ik kon snel geholpen worden: uitgebreid nagekeken inclusief een foto: gelukkig geen duidelijke afwijkingen. Met dank voor deze snelle actie.

Burgemeester Tutein Noltheniuslaan 48

7316 BL Apeldoorn

Over Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn - de Parken

Bij Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn - de Parken komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Burgemeester Tutein Noltheniuslaan in de wijk de Parken. De tandartspraktijk beschikt over 4 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen de Parken o.a. terecht voor implantologie en chirurgie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.