Fantastisch team

Altijd aardig, goede uitleg over behandeling.

De behandeling was goed

Ontvangst was prima en uitleg tijdens de behandeling ook in orde.

Vriendelijk geholpen. Efficiente benadering

Prima en kundig geholpen. Fijn dat de preventieassistente al aan het werk is als de tandarts komt. Je hebt dus niet meer eerst de preventieassistente en daarna de tandarts, maar de tandarts komt binnen in de ruimte waar de preventieassistente al aan het werk is.

Oké

Assistentes zijn altijd heel aardig en behulpzaam. Tandarts gaf wat advies en was daarna weer weg en assistent haalde wat tandsteen weg. Verder niet zo bijzonder

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben nog steeds goed tevreden

Als er daadwerkelijk wat aan de hand is met mijn gebit proberen ze mijj zo snel mogelijk te helpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede tandarts maakt altijd een praatje of een grapje

Prima geholpen.

Vriendelijke tandarts en assistente. Ook een fijne mondhygiëniste.

Heel profesioneel

Goede mondhygieniste. Gaf goede uitleg. Voelde me prettig. Fijne tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kreeg onderkant prothese aangeboden aan de balie zonder check of het goed zat.

Totaal onverschillig werd onderkant prothese aangeboden aan de balie. Toen ik hem thuis in wou doen zaten er allemaal scherpe punten in. Na 11 weken niet heb kunnen eten had ik me verheugd dat het ding eindelijk passend zou zijn. Nee dus bel je op wordt je ook nog als lastig gezien omdat je niet op elk gewenst vrij kunt krijgen. Dan pas de dag er naar. Maar hopen dat het vandaag wel gaat lukken. Dat ze in ieder geval alle scherpe punten eruit halen anders moet ik hetzelf gaan doen met schuurpapiertje ben ik bang voor

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0

Prettige sfeer, goede behandeling

Zie hierboven

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen!!

Ben prima geholpen

Ben prima geholpen

Neutraal

Gebitsreiniging was zeer pijnlijk. Behandeling bij tandarts was goed. De rekening was om te schrikken, zo hoog.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima duidelijk en niet overbodige kosten

Ik kom er al jaren vanaf kind. En vertrouwd veilig gevoel

Prettige omgang met patiënt

Klantvriendelijk goede uitleg

snel en pijnloos

Kwam voor het trekken van een verstandskies. Ben goed verdoofd en de verwijdering verliep daarna zeer soepel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt goed en professioneel geholpen

Prettig geholpen

Uitstekende mondzorg

Duidelijk, rustig en vriendelijk personeel.

Vakkundige en aardige mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Flexibel, vriendelijk en to the point en kwalitatief ok

Vriendelijk en deskundig geholpen

Vriendelijk en deskundig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige behandeling ,zowel aan de balie als in de behandelkamer.

Kreeg, ondanks de duidelijk geroutineerde werkwijze van de behandelaars, toch het (prettige) gevoel een persoonlijke benadering te ondergaan.Geen nummergevoel !

vriendelijk en deskundig geholpen

Vriendelijk en deskundig

Vriezenveenseweg 61

7602 AA Almelo

Over Samenwerkende Tandartsen Almelo

Bij Samenwerkende Tandartsen Almelo komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Vriezenveenseweg in Almelo. De tandartspraktijk beschikt over 11 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Almelo ook terecht voor orthodontie. De praktijk is tevens ook een verwijspraktijk voor orthodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.