Zeer pijnlijk zonder reden

Ik ga al 50 jaar naar de tandarts maar heb nog nooit meegemaakt dat je zeer veel pijn en nog 2 uur aan het nabloeden bent van een beetje tandsteen weghalen. Deze persoon kwam zeer incompetent op mij over. Erg jammer

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Helaas is het met mensen met een beperking heel moeilijk binnen komen.

Helaas is het met mensen met een beperking heel moeilijk binnen komen.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het ging om routinewerk dat prima is uitgevoerd.

Dat lijkt me overbodig, de beoordeling spreekt voor zich.

Prima tandarts

Mijn vaste tandarts,Mara,was er niet maar de tandarts die haar verving was erg goed. Ze maakte met stevige hand mijn gebit schoon,nagenoeg zonder pijn en ik geloof niet dat het ooit zo mooi schoon is geweest,zelfs wittere tanden! Blij mee.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn bezoek was kort maar klantvriendelijk.

Vriendelijk, adequate behandling

Vriendelijk en deskundig geholpen

Ik ben voor een vervanging van klikgebit geweest. Altijd op tijd en deskundig geholpen.

Andere tandarts

Andere tandarts dan ik verwacht had. Dit wist ik niet en was ook niet ingelicht hierover. Deze tandarts zei dat ik gevuld moest worden en dat dit al van 2012 was. Hier wist ik niks van dat ik een gaatje had. Ik dacht dat de vulling vernieuwd moest worden. Blijkt dat hij nooit gevuld was. Nooit iets over gezegd door andere tandartsen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik had pijn aan een tand waar al eerder problemen mee waren

Ik kreeg snel een afspraak en het probleem opgelost.

Vriendelijk en geruststellend.

Stellen je op je gemak, duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren en wat de kosten ongeveer gaan zijn. Eenvoudig om een nieuwe afspraak te maken en binnen een kort termijn.

Vertrouwen

Vriendelijke en nauwkeurig

zonder problemen opgelost.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zonder bijzonderheden aan je gebit een rekening van 70€.

Afrader. Sinds Thomas hier geen tandarts meer is hebben ze een tekort aan patiënten. Dat tekort aan inkomsten proberen ze in sgravendeel te compenseren met belachelijke facturen. Een simpele controleafspraak zonder bijzonderheden, max. 10 minuten binnen en een rekening van €70,- krijgen... dat gaat er bij mij niet in. Zeker niet als mijn man met exact dezelfde vraag twee weken eerder een factuur kreeg van €40,-. Absoluut geen aanbeveling waard. Helaas...

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0

Alles goed geregeld

Alles volgens afspraak vlot geregeld

Kundig, professioneel, ontzorgend.

goede ervaring

op korte termijn afspraak kunnen maken,geen wachttijd, snel geholpen

Rustig en fijn behandeld

De medewerkers zijn top

Ze zijn rustig.en ze luisteren naar je.

zoals altijd zeer positief

Bij de mondhygiënist mijn gebit weer schoon laten maken, prima geholpen, zo ook bij de tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring is dat je op je gemak gesteld wordt waardoor je het niet vervelend vind tijdens een behandeling wat prettig is

vriendelijk en voorzichtig

tot nu toe de beste tandarts ooit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gewoon goed. Altijd vriendelijk. Ik ben zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zo goed als pijnloos geholpen

Goed geholpen en snel. Vriendelijke mensen.

Weegje 1 F

3295 CT

Over Samenwerkende Tandartsen ’s-Gravendeel

Bij Samenwerkende Tandartsen ’s-Gravendeel komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in het gebouw ’t Weegje in het centrum van ‘s-Gravendeel. De tandartspraktijk beschikt over 3 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ‘s Gravendeel ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.