Zeer goede en ervaren parodontologische zorg!

Ik ben bij de parodontologische kliniek Den Haag geweest vanwege terugtrekkend tandvlees. Bij het eerste bezoek werd al het tandvlees grondig nagekeken en kreeg ik advies voor het bijhouden van mijn gebit. Er werd meteen geconstateerd dat het lipbandje te strak zat en aan het tandvlees trok, fijn dat er een oorzaak duidelijk wordt gemaakt! De parodontoloog legde alles heel duidelijk uit en zorgde dat ik alles goed begreep. Tijdens het eerste bezoek kon de ingreep gelijk gedaan worden, zo hoefde ik niet nog een keer terug te komen en werden de kosten voor mij ook bespaard. De week daarop de hechtingen laten verwijderen, nogmaals vroeg de parodontoloog om mijn ervaringen in de kliniek en met haar. Heel fijn dat ze openstaan voor feedback en met de cliënt meedenken! Ik zou deze kliniek zeker aanbevelen als je problemen hebt met je tandvlees of als je gewoon eens wilt dat er iemand met je meekijkt!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Over Parodontologische Kliniek Den Haag

Wij zijn een team bestaand uit parodontologen, implantoloog, mondhygiënisten en assistenten. Voor de implantologie is een prothetist geassocieerd aan ons team. Wij werken samen met een netwerk aan endodontologen, gnathologen, kaakchirurgen en orthodontisten. Wij werken volgens de protocollen van de Nederlandse Vereniging voor Parodontologie en de Nederlandse Vereniging voor Implantologie. Wij streven naar maximale kwaliteit in behandeling. Wij behandelen volwassenen, kinderen, zwangere, medisch gecompromitteerde, angstige en gehandicapte patiënten.