Kwam voor controle en werd goed en rustig behandeld door zowel de assistente met het maken van de röntgenfoto's als door de tandarts.
Goed
Top
Ik vind dit een niet gepaste email. Wordt steeds gekker als je bij de tandarts geweest bent. De tandarts doet gewoon zijn werk. Ik vind dit dat het een afreken maatschappij wordt.
Prettig en kundig personeel. Afspraak voor volgende behandeling minimaal 3 maanden, dat kan beter.
De tandarts nam voldoende tijd voor de controle. Erg vriendelijk en gaf toelichting op wat zij deed. De assistente heeft nog tandsteen verwijderd en ook dit verliep prima. Echt het gevoel dat er voldoende tijd werd genomen voor controle gebit en verwijderen van tandsteen.
Ik werd goed ontvangen. Alles is keurig aan mij uitgelegd. De tandarts en assistente waren heel vriendelijk en duidelijk
Ik had een heel prettige ervaring met de Canadese tandarts en de assistente. Voor het eerst in jaren geen gaatjes of andere ellende, maar wat belangrijker was, was de vriendelijkheid waarmee ik werd ontvangen. Een groot compliment voor zijn Nederlands na slechts twee jaar. We hebben nog even een leuk gesprekje gevoerd. Hij en zijn assistente zorgden er ook voor dat ik veel meer ontspannen was. Verder is hij snel en nauwkeurig. Wat een aanwinst!
Heel fijn.
Zie antwoord hierboven
goed klantvriendelijk en op tijd geholpen met veel aandacht voor de betrokkene
Hartelijke ontvangst, prima behandeling met duidelijk verhaal wat er werd gedaan
Je komt voor een controle en 2 foto's, (daarbij ook nog een mooie foto van mijn buikholte omdat het materiaal niet fatsoenlijk gepositioneerd werd). Zonder overleg word er "tandsteen" weg geaaid, dat is dan nog prima. Vervolgens word het hele zooitje gepolijst. dan komt de rekening en kost je reguliere controle opeens een kleine €100,- Voor elke behandeling staat 5 minuten. als je deze handelingen dan allemaal in 5 min uitvoert is dat lekker snel verdient. Kon ik bij mijn baas ook maar 8 uur schrijven voor 4 uur werk. En de mensen waarbij dit wél in de verzekering zit vragen zich dan af waarom de verzekeringen zo duur worden. Volgende keer zetten we een timer, en betaal ik niet voor behandelingen die mij ongevraagd opgedrongen worden. Precies door deze geldklopperij ben ik 1.5 geleden afgehaakt bij de vorige tandarts in deze praktijk. Nog niks veranderd dus.
Altijd goede zorg en heel vriendelijk. Ik kom hier al tien jaar naar volle tevredenheid.
Zowel tandarts als mondhygiëniste stellen je op je gemak
fijne behandeling
Er is gezecht dat ik met mijn implantaaten elk jaar een controle moet hebben anders zijn ze niet verzekerd kan ik iets bij voorstellen maar ze vergeten er we bij te zegen dat je 142 euro moet betalen voor een foto en 5 min behandeling
Vriendelijk,wordt naar je geluisterd,goede uitleg van tevoren.
Zeer prettig!
Mijn tanden en kiezen vanhet boven gebit zijn verwijderd en nu is het kunstgebit gemaakt. Lesley is zeer gegaan en begripvol met mij bezig
Klant vriendelijk
Afgelopen vrijdag mijn derde bezoek aan de tandarts gebracht, omdat er bij de tweede afspraak niet voldoende tijd was ingepland om te vullen. Mbt planning is het daar al mis gegaan. Kwamen +/- 45 minuten tekort ( volgens de tandarts tov offerte / planning ). Afgelopen vrijdag was er een uur ingepland, van 10:00-11:00 uur. Werd om 10:30 uur dan eindelijk binnengeroepen. Liep uiteindelijk om 12:00 uur naar buiten, met nog een afspraak op zak om obv garantie ( bevestigd door de tandarts ) weer een wortelkanaal uit te laten boren en op de juiste manier te laten vullen. De assistent was totaal onbekend met de werkwijze van de tandarts. Was van een team dan ook geen sprake. Om daar als patiënt getuige van te zijn, terwijl er nog van alles moet gebeuren wekt geen vertrouwen. Vanwege deze miscommunicatie ( mijn inschatting ) was de aangebrachte sealer dan ook al uitgehard, voordat de vulling die warm moest worden gemaakt klaar was. Apparatuur deed het niet, is ook nog het eea omgeschoten en op de grond gevallen, de assistente wist niet eens hoe alle apparatuur werkte, onacceptabel. Ook was er veel discussie over blauwe, zwarte en rode vulstaafjes waarbij de zwarte ook al op mijn tweede afspraak niet op voorraad was ( voor mij de reden om te denken dat dat de echte reden was voor het maken van de derde afspraak ). Uiteindelijk heeft iemand die een vrijde (mid)dag had de juiste vulstaafjes gevonden, maar ook dit duurde maar... Controle foto's maken was ook moeilijk..uiteindelijk dankzij de tandarts toch gelukt. Was geen goede foto maar acceptabel om te beoordelen. Alles bij elkaar een uur uitgelopen, nog altijd niet klaar en dus een nieuwe afspraak gemaakt, parkeerkosten blijven op deze manier oplopen en de getekende offerte lijkt inmiddels niet veel meer te kloppen. Overzicht mbt kosten, zijn ( voor mij ) niet te controleren maar vertrouw erop dat deze missers geen nadelige ( financiële ) gevolgen tov de ondertekende offerte/opdracht hebben.
Fijne praktijk. Iedereen is super vriendelijk en behulpzaam.
Ik hoop wel dat deze personen hier blijven werken want dan hou je de garantie op deze beoordeling
Vriendelijke mensen afspraak op tijd
Marisstraat 2
3131 GM Vlaardingen
Bij Mondzorgcentrum Vlaardingen kunt u terecht voor alle tandheelkundige behandelingen. Iedereen vanaf twee jaar is bij ons van harte welkom. Of u nu uw eigen tanden heeft of u draagt een prothese, ons team staat voor u klaar.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.