Top gozer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en goede behandeling .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer een goed gevoel over mijn laatste bezoek.

Grondige controle van mijn gebid. Heb vertrouwen in de deskundigheid van mijn tandarts.

Heel goed gedaan.

Realistisch en goed advies gegeven.

Vriendelijke en vlot geholpen, goed advies

Vriendelijke en vlot geholpen, goed advies

professioneel, behulpzaam, aardig, top

Goede hulpvaardigheid en controle

Goede hulpvaardigheid, controle en informatie

Ik ben niet geweest

Bbbbbbb

Snel en vakkundig

Problemen door verdwenen vulling, snel plek en snel geholpen Bij de vraag wie mij geholpen heeft weet ik geen naam maar ik moet iets invullen dus dat zal wss de verkeerde zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandeltijd en tandzorgtijd wordt steeds minder

Na elke afspraak is er weer iets veranderd en niet ten goede deze keer was er geen tijd voor basis tandsteenverwijderen door personeels gebrek. Er zat echter verder niemand in de wachtkamer

Behandeling mondhygiënist

Standaard behandeling. Niets meer, niets minder.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik blijf een KIND en onder behandeling van INES en haar assistente. TOP!

ZEER GOED, ervaringen met deze TANDEM, niet alleen in uitvoering maar ook gedegen adviezen waar je als leek nog niet aan dacht.

Prima behandeling!

Op tijd aan de beurt en alles duidelijk uitgelegd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goed geholpen door mondhygiënist

Mondhygiëniste heeft mijn gebit weer mooi schoongemaakt van plak en aanslag en ziet er weer prima uit.

Te snel & vriendelijk

Tandarts was heel lief voor onze kinderen en handelde snel wat heel fijn was. Het advies daarentegen voor mij vond ik wat overdreven en dit had ook te maken dat de klacht niet helder was bij haar door haar gebrekkig Nederlands.

Top as always

Suus is top en Coral ook nooit weg gaan jullie 2 !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Rustige tandarts en assistente erg lief ,prima

Ben heel goed geholpen

Bij de tandarts Coral goed geholpen en ook de dag erna bij Lesley

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima, maar uitleg mag gegeven worden hoe wel te poetsen als er gezegd wordt dat ik slecht poets.

Uitleg kan beter over hoe je dan wel met poetsen nooit eerder gehoord dat ik slecht mijn tandenpoets. Kwam niet opbowend over, maar ronduit negatief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke medewerkers die al mijn vragen hebben beantwoord en duidelijk waren over de behandeling

Zeer prettig.

Goed en deskundig

Echt fijn is het nooit natuurlijk, maar de behandeling is goed te doen.

Super vriendelijk

Super vriendelijk personeel Aan de balie, aan de telefoon heel vriendelijk De tandarts wanneer ik ergens last van doet ze altijd veel moeite om het op te lossen Ze zorgen er ook voor dat je niet bang hoeft te zijn door alles stap voor stap uit te leggen

Prima netjes geholpen.

Professioneel

Professioneel en vriendelijk behandeld

Goed behandeld

Je merkt dat er met kennis van zaken wordt gewerkt!

Marisstraat 2

3131 GM Vlaardingen

Over Mondzorgcentrum Vlaardingen

Bij Mondzorgcentrum Vlaardingen kunt u terecht voor alle tandheelkundige behandelingen. Iedereen vanaf twee jaar is bij ons van harte welkom. Of u nu uw eigen tanden heeft of u draagt een prothese, ons team staat voor u klaar.