Alles verliep naar wens

Topbehandeling

Lange tijd niet bij een tandarts geweest, omdat ik altijd veel pijn en weken napijn had. Nu duidelijke uitleg en lief en vakkundig behandeld, aandacht voor de patiënt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed toegankelijk en nette ontvangstruimte

De mondhygiënist is voorkomend, bekwaam en geïnteresseerd.

Gwn toppers

Altijd goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een prettige omgeving, ervaren personeel en klantvriendelijk

De locatie ziet er fris en professioneel uit. Het personeel komt vriendelijk en deskundig over. Tandarts wissel is voor ons geen probleem. Tot op heden allen even kundig en prettig. Dat een tandarts zich verder wil ontwikkelen vinden wij begrijpelijk en hebben dan ook geen probleem met de tandartsen die we tot nu toe hebben ontmoet. De mondhygiënisten en preventie assistenten wisselen niet vaak en blijven dan ook het vaste gezicht wat heel prettig is. Al met al, fijne praktijk

Vriendelijke mensen

Bedankt

Niet gelukt

Goed geholpen alleen niet verwacht dat mijn implantaat eruit zou gaan

Redelijk

Het valt me op dat bij een controlebeurt steeds alles goed is. Enerzijds ben ik daar uiteraard heel blij mee, anderzijds twijfel ik . Wordt er niets over het hoofd gezien?

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

keurig geholpen, kort in de wachtruimte

Prima werk van de tandarts en de mondhygiënist. Graag zou ik de gegevens van mijn tandarts willen uploaden in Mijnfransiscus maar dat lukt niet. Niet op naam van de tandarts, niet op naam van de praktijk en ook niet op naam van de mondhygiënist.

Stipt en klantgericht

Nette, vriendelijk behandeling en keurig op tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel en op tijd geholpen

Op tijd geholpen

klantvriendelijk en goed geholpen

Goede ervaring, geen negatief punt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kies getrokken heb echt niks gevoeld

Heel goed geholpen door Mieke

Het was een kleine behandeling ,maar voor erg belangrijk dat het rustig gebeurt ,geen fan van de tandarts

Gewoon Perfect !

Volgens afspraak alles nagekomen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

hele fijne tandarts heel lief

hele fijne tandarts legt alles duidelijk uit en is heel geduldig en lief

Goed georganiseerd bedrijf

Zeer prettig

Zoals iedere keer.

Het lijkt al gewoon om op tijd en prettig geholpen te worden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Professionel vakkundig super vriendelijke hulp

Geduldig krachtig en zeer vlotte afhandeling

Tevreden

Aardig en goed service

Super goede lieve tandarts

Hele fijne goede tandarts, weet heel goed wat ze doet houdt rekening met jouw wensen .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zijn hele lieve mensen die goed naar je luisteren en de tijd voor je neem

zeer vriendelijke behandeling

een zeer vriendelijke en rustgevende behandeling gehad

Over Mondzorgcentrum Vlaardingen

Bij Mondzorgcentrum Vlaardingen kunt u terecht voor alle tandheelkundige behandelingen. Iedereen vanaf twee jaar is bij ons van harte welkom. Of u nu uw eigen tanden heeft of u draagt een prothese, ons team staat voor u klaar.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.