Complimenten voor de tyd en het geduld

Daar ik angstig ben voor de tandarts heeft de tandarts zijn geduld en tyd genomen om mij op mijn gemak te stellen en dat is aardig gelukt . Ik ben Super tevreden . Thanks daarvoor

Vriendelijk

Service gericht

Goede professionele organisatie.

Zeer prettig met goede persoonlijke aandacht.

Ik ben te vreden

Netje ontvangen en goede uitleg van de behandeling.

Prima goed geholpen

Goed prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekend geholpen en zeer professioneel.

Voor de tweede maal bij de inplantoloog voor verdere behandeling. Alles is tot heden goed en prettig verlopen. Nu voor verdere acties naar de tandarts.

Mijn ervaring is goed

Professioneel

Behandeling professioneel. Vriendelijke bejegening. ( mondhygiënist)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen door kundige en vriendelijke medewerkers

Zie hier boven

Ik werd goed geholpen.

Fantastisch.

Kan weer lachen met mijn tanden bloot:))

Zeer vriendelijk personeel

Heel goed geholpen Goede uitleg en zeer vriendelijk personeel

Goede behandeling, aardige mensen

Goede behandeling, goede informatievoorziening, aardige mensen. De afspraak vond ook netjes op tijd plaats.

straalt rust uit

Hij luistert en let goed op de signaalklachten bij pijn Stopt dan ,neemt de tijd en als het weer kan gaat hij verder met de behandeling betreft de mondhygiënist

Professionele behandeling

Duidelijke uitleg van wat er wordt gedaan. Kies verwijderd en ontsteking nagenoeg pijnloos behandeld. Oplossing voor brug of implantaat gegeven. Zeer vriendelijk personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wat een rust straalt de implantoloog uit

In 1 woord heel prettig en goede uitleg over de controle van de implantaten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tevreden over mijn eerste bezoek bij deze tandarts

Is oke

Aandacht voor de klant

Goede toelichting op behandeling

het kan beter.!

Ik vind het jammer dat patiënten geen vaste tandarts toegewezen krijgen. Zo ook in mijn geval. Waarom vind ik dit vanuit mezelf belangrijk; omdat mondzorg heus een vast contact behoeft. Net als bij de huisarts. Ik heb nu denk 4 of 5 verschillende tandartsen gehad en allemaal hebben zij een eigen inzicht of afwijkende adviezen over mondzorg. Dat is niet bepaald fijn. En dan nog even een situatie die ik, als voorbeeld nader wil toelichten... ik heb tijdens mijn behandeling voor een onderkaak frame aan 2 tandartsen mondeling gemeld dat ik ook nog een gaatje heb in een voortand. als het goed is heeft de mondhygiëniste hier zelfs ook nog een mail over gestuurd. Hier is totaal niet op gereageerd. En die snap ik niet helemaal. Vanuit bovenstaand zet ik de aanbeveling hieronder nu ook op 'nee'

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4

Goede en snelle tandarts

Prettig

Fijn geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jammer dat er weer een andere tandarts mij behandeld heeft

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Prettig

Ik werd snel geholpen (geen vertraging), personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Over Mondzorgcentrum Vlaardingen

Bij Mondzorgcentrum Vlaardingen kunt u terecht voor alle tandheelkundige behandelingen. Iedereen vanaf twee jaar is bij ons van harte welkom. Of u nu uw eigen tanden heeft of u draagt een prothese, ons team staat voor u klaar.