Ik ben goed geholpen

Oke

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, zorgzaam goede adviezen.

Ik ben heel goed geholpen en met adviezen naar huis gegaan. Ik heb de volledige vertrouwen in de tandarts,

Standaard controle, niet bijzonders

Zeer, zeer snelle half jaarlijkse controle.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Gewoon prima

geen klachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk personeel en duidelijke uitleg

Ondanks dat naar de tandarts gaan niet mijn favoriete bezigheid is, was het toch een prettige ervaring!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer professioneel en fijne behandelingen

Ze weten je altijd op je gemak te stellen en zorgen goed voor je en geven de beste advies. Ondanks dat het soms pijnlijk kan aanvoelen behandelen ze je met professionaliteit en zorgen voor een glimlach op je gezicht. Fijne mensen werken er hier.

Attent en vriendelijk

Zie bovenstaand

Vriendelijk en deskundig

Ik kon binnen een paar dagen terecht met mijn afgebroken kies. Iedereen is zo lief, omdat ik vrij bang ben voor de tandarts helpt dat enorm. De assistente en de tandarts hebben uitgelegd wat ze konden doen om de kies te redden. Ik kreeg ook tips voor preventie.

tevreden

ondanks dat ik ban bent proberen ze me rustig te krijgen en dat lukt ze aardig

Vriendelijk geholpen

Bij de wortelkanaalbehandeling werd alles goed uitgelegd en werd ik goed gerustgesteld. De behandeling deed geen pijn.

Slecht

Niet geholpen

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0

Alles in orde

Alles in orde, niet aan toe te voegen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Professionele vakkundig super vriendelijk personeel

Ga er met goed gevoel naar toe

Correct en vriendelijk

Zorgzaam

Prima ervaring

Niks op aan te merken

Gewoon goed

Alweer een andere tandarts

De nieuwe ehandelaar en zijn assistente zijn vriendelijk maar ik verbaas me over de snelle omlooptijd van de tandartsen in deze praktijk: nu al de vierde in enkele jaren

niet te lange wachttijd

Tandarts (naam kwijt) prima. Assistente idem.

Prima geholpen

Je wordt heel erg gerust gesteld.

Super goed

Laatste bezoek ging heel goed. Behandelaar is super vriendelijk en kundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede uitleg, behandeling en zeer klantvriendelijk

Vragen naar tevredenheid beantwoord, goede behandeling. Erg aardig

Marisstraat 2 3131 GM Vlaardingen

Over Mondzorgcentrum Vlaardingen

Bij Mondzorgcentrum Vlaardingen kunt u terecht voor alle tandheelkundige behandelingen. Iedereen vanaf twee jaar is bij ons van harte welkom. Of u nu uw eigen tanden heeft of u draagt een prothese, ons team staat voor u klaar.