Werken goed volgens afspraak en op tijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Volgens afspraak op tijd!

Goede sfeer en prima behandeling

professionals

Zeer ervaren personeel,weten wat het vak inhoudt . Een top team!!!!

Waardeloos

De tandarts deed een zeer snelle controle van mijn gebit, alleen met een spiegeltje snel door mijn mond gegaan. Daarna snel een doorverwijzing gekregen naar een mondhygiënist. Het geeft geen vertrouwen gddat er zorgvuldig naar mijn gebit is gekeken en dit was niet de eerste keer,

Klantvriendelijk

Zag enorm tegen het bezoek op, was jaren niet bij een tandarts geweest. Werd op m’n gemak gesteld , kreeg geen verwijten te horen

Ga zo door.

Houden zo, alles is prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals altijd gewoon goed geholpen.

Altijd vriendelijk begroet en snel geholpen.

Goed en vriendelijk

Als ik moet aanbevelen dan enkel dat men naast gaatjes repareren men ook zijn tanden moet laten schoonmaken om achteruitgang af te remmen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn tandarts was heel voorzichtig en begreep dat ik het spannend vond.

Werdt heel goed behandeld

Warm welkom

Ik ben echt heel erg bang voor de tandarts maar denk dat ik hem wel gevonden heb. Het was een warm welkom de 1ste keer dus tot zover top.

positief.

Ik heb alles positief mogen ervaren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals altijd goed geholpen!

Prettige vakkundige medewerkers, keurig op tijd en prima geholpen.

Prima en fijn geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Afspraak niet ingeboekyt door jullie

Twee afsoraken gemaakt maar 1 blijk er niet te zijn ingevoerd in het systeemen er was geen mogelijkheid in de agenda om nog iets te regelen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima vakkundig en vriendelijk geholpen

Ik ben blij met deze tandarts

Pijnloos geholpen.

Prima geholpen

Zoals altijd werd de controle gedaan door Inez en assistente. Dit gaat op ontspannen wijze en er werd voldoende tijd voor genomen.

Goede behandeling

Fijne tandarts en assistente, prima zorg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijke uitleg en blijkend brede ervaring binnen het vak

Zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

nagenoeg geen wachttijden, snel inchecken (digitaal), uitstekende tandarts en -assistente, altijd je vaste tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik ben prima ontvangen en behandeld.

het is alleen jammer dat ik niet op de afgesproken tijd geholpen ben. ik moest zeker een half uur langer wachten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik weet niet hoe de dokter heet, want het is de eerste keer, maar de dokter en de assistent zijn erg aardig en allemaal

Vriendelijk

Mondhygienlste

Marisstraat 2

3131 GM Vlaardingen

Over Mondzorgcentrum Vlaardingen

Bij Mondzorgcentrum Vlaardingen kunt u terecht voor alle tandheelkundige behandelingen. Iedereen vanaf twee jaar is bij ons van harte welkom. Of u nu uw eigen tanden heeft of u draagt een prothese, ons team staat voor u klaar.