Niks te klagen

Het moment van afspraak maken tot en met de behandeling weer soepel en naar volledig tevredenheid verlopen.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygienist

Goede tandarts

Goede tandarts snel geholpen. Helaas nooit dezelfde tandarts

Groot verloop tandartsen

Ik heb nu denk ik de 24e tandarts gehad in de afgelopen jaren

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Klantvriendelijk en proffesioneel

Afspraak op tijd verlopen, locatie comfortabel en niet te druk. Specialist goed behandeld, geadviseerd en betrokken.

Schoon, vriendelijk, georganiseerd

Vriendelijk mensen/sfeer. Nette praktijk. Goed georganiseerd; duidelijk afspraken. Geen last gehad van wachtijden/uitlopen van afspraken. Behandelaars zijn vriendelijk en geduldig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een prettige en persoonlijke behandeling.

Een kapstok in de algemene wachtruimte ontbreekt. Nu moet je je jas meenemen in de behandelkamer?

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De nieuwe tandarts was erg aardig en heeft mij goed geholpen met mijn vragen die ik had

Prima tandartsenpraktijk.

Vriendelijke en kundige medewerkers. Tevens een net pand.

prima behandeling

goed op afgesproken tijd behandelen door prettig personeel waar je je erg goed op je gemak voelt en ook goede uitleg over de toestand van je gebit.

Gewoon goed!

Gewoon goed,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en snel geholpen al was er iemand voor mij geweest terwijl ik een afspraak om 8.00 uur had

Nogmaals wel jammer als ik er om 8.00 ben en een afspraak had ik pas om 8.15 naar binnen kon omdat iemand anders voor was gegaan Wellicht een dubbele afspraak gemaakt of verkeerde naam geroepen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne ervaring, vriendelijk personeel, goede zorg en advies.

Het is altijd een goede ervaring. Vriendelijke personeel, persoonlijke aandacht en goed uitleggen wat ze gaan doen, goede zorg en advies. Zeer tevreden over de praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goed en vriendelijk geholpen.

Zeer prettig.

Efficient en grondig

Afspraak maken en je wordt op tijd geholpen. De uitvoering is goed en efficiënt.

Prima!

Keurig op tijd aan de beurt. Vriendelijke ontvangst, men neemt voldoende tijd voor het stellen van wat vragen voor er wordt begonnen. Echt het gevoel dat er aandacht wordt geschonken aan de controle.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Controle / vlot op tijd geholpen

Controle / vlot op tijd geholpen waarbij ook nog wat tandsteen werd verwijderd

Fijne tandarts

Erg vriendelijk

accuraat en kundig

Wortelkanaalbehandeling is meegevallen, door vakkundige uitvoering en begeleiding. Van tevoren werd aangegeven wat er uitgevoerd zou gaan worden, een geruststelling!

Fijn geholpen

Ik had een nieuwe tandarts die me gerust stelde omdat ik toch altijd gespannen bent. Ook de assistente stelt je gerust .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke behandelaars, beteid om een “ stpaje extra” te doen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Voor mij altijd een goede ervaring.

Vakmanschap specialist vriendelijk snelle hulp wanneer nodig geen wachttijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

er word goed gecontroleerd of het gebit inorde is

de aandacht voor de controle geef je een goed gevoel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd en heel vriendelijk geholpen.

Op tijd en heel vriendelijk geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 3

Over Mondzorgcentrum Vlaardingen

Bij Mondzorgcentrum Vlaardingen kunt u terecht voor alle tandheelkundige behandelingen. Iedereen vanaf twee jaar is bij ons van harte welkom. Of u nu uw eigen tanden heeft of u draagt een prothese, ons team staat voor u klaar.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.