Filters

1

You used to be better

My family is leaving this practice. Over the last several years the service has worsened considerably. I cannot recall how many appointments we had to reschedule due to last-minute requests from the practice, but it was a lot. This time, I did not receive such a request and arrived 10 min in advance. I signed in, and then sat there for 40 min. waiting. When I asked the receptionist why is it taking so long, I was asked to wait 5 min. more, which was impossible due to other tasks I had this day. This appointment was scheduled 3 months in advance, because there were no other time slots available in the morning. And, I reckon, if I missed this appointment, I would receive a bill... Well, I will have to find another practice now to receive bills from.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Goed overleg over behandeling

Tandarts die en de laatste richtlijn in de praktijk brengt en uitleg geeft over behandeling. Daarna bepalen we samen wat nodig is en wat onnodig is. En ook nog op een vriendelijke manier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Ik ben heel tevreden.

Ik ben heel tevreden over de deskundigheid en de professionaliteit van de tandarts. Hij vertelde bij elke stap ( in 1 zin) wat hij ging doen. De ingreep ging vlot en helemaal zonder pijn. Ook nadat de verdoving is uitgewerkt, viel de pijn erg mee. Ik hoefde geen aspirientje in te nemen (dat was geadviseerd). De ingreep werd door een professionele en zeer ervaren tandarts gedaan. Een man van rond 60 jaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Hele vriendelijke fijne tandarts

Pragmatisch, duidelijk, behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Vraagtekens

Ik kwam bij de mondhygiënist en zei dat mijn gebit er erg goed uitzag, geen tandsteen enz , dus heeft hij mijn tanden maar gepolijst. Verder was er niet mis mee. Nu vraag ik me af waarom mijn tandarts mij naar de mondhygiënist heeft gestuurd ????

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

prima

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

Vreemd

Doordat er zoveel leegloop is en je je vaste tandarts moet missen vond ik niet prettig. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Jammer dat de vertrouwde gezichten er niet meer zijn

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5

Grof behandeld qua reiniging

Anders dan wat ik gewend was,

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2

Slecht

- Onervaren mensen - Niet vriendelijk, ongeïnteresseerd en niet behulpzaam (niet iedereen, maar wel meerdere personen) - één mondhygiëniste heeft mij een zeer pijnlijke behandeling bezorgd. - Als er bijvoorbeeld een foto gemaakt wordt dan informeren ze je niet wat de kosten zijn. Kosten van diverse ingrepen zijn vrij hoog en niet iedereen kan dat betalen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Professionele behandeling met klantvriendelijkheid.

Mondhygiënist heeft ons goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

De tandarts luistert goed naar me en stelt me gerust

Ik vind het nog steeds niet leuk om naar de tandarts te gaan maar Karin heeft me echt gerustgesteld en was heel voorzichtig. Ze hield goed in de gaten hoe het met mij ging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Erg fijne tandarts

Ik was heel erg bezorgd hoe ik er uit zou komen te zien met een gebitsplaatje in mijn mond. Maar zij heeft me erg gerust gesteld en het resultaat is zo mooi geworden. Nogmaals dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Ik heb het al ingevuld en opgestuurd

Teveel wisseling van tandartsen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Een prettige meedenkende en voorzichtige tandarts

Ik ben nooit fan geweest van tandartsen. Ik ben een jaar geleden in Utrecht komen wonen en moest toen van tandarts veranderen, altijd wel een dingetje, omdat je hoopt goed te kiezen. En dat is perfect gelukt. Een prettige tandarts die goed meedenkt en eerlijk is. 10/10.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

9

Goed behandeld lmaar wel kan beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Heel vriendelijke tandarts

Tandarts staat nog niet aangegeven op de website. Mark?

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima

Het was voor mij de eerste keer bij dezeTandarts. Voor mij was het helemaal uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goede ervaring

Goed geholpen en begripvol personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Fijne mondhygieniste

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
2

Geweest bij Jarno nog nooit zo’n rare vulling gehad . 1 uur bezig met blauw zeiltje

We zijn 2 weken verder nog last en totaal niet netjes gedaan. Kies voelt zo raar en nog gevoelig. Kan niet eten en drinken daar pfff Peter was de beste ! Praktijk gaat erg achteruit. Hij heeft hem gewoon niet goed gevult. Ik kan gewoon weer terug pfff Ik heb nog nooit zo’n rare onprofessioneel behandeling gehad. Het is niet eens goed. Amateurs werk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Perfect

Elif uit culemborg heeft mij behandeld was prima staat niet op jullie lijst

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Ik voel me gezien en gehoord, prettig

Tandarts weer waarvoor ik kom, bespreekt dat met me, geeft advies. Ik voel me gezien

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Netjes schoongemaakt

Mijn ervaring met de Mondhygiënist was als volgt; Mijn vaste mondhygiënist is verhinderd en ik kreeg een jongeman toegewezen. Ik heb z'n naam niet kunnen onthouden. Bij de start meteen aangegeven wat mijn angst is. Hij is daar heel zorgvuldig mee omgegaan en mijn tanden pijnloos schoongemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goede service

Perfekt behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Eerste Oosterparklaan 76 78

3544 AK Utrecht

030 670 1498

[email protected]

Over Mondzorgcentrum Oosterparklaan

Bij MZC Oosterparklaan in Utrecht - Leidsche Rijn zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.