Filters

8

Functioneel

Noodzakelijk,

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Prima

Kom hier al jarenlang en ben er wel tevreden over, er werken capabale mensen en ze zijn meestal vriendelijk, wat prima is, ik stap zelf ook wel eens met het verkeerde been uit bed. Enige minpuntje is eigenlijk dat ik over twee weken terug moeten komen voor de controle omdat het een half jaar geleden opeens niet meer kon om mondhygiene en controle achter elkaar te plannen. Maar voor de afspraak in maart kon dat weer wel, dus ze lijken het minpountje opgelost te hebben :-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Zeer tevreden!

Dankzij Ana Predojevic, haar systematische en toegewijde werk, heb ik het gevoel dat ik in goede handen ben. Iemand met kennis en de manier waarop ze haar werk doet, is een voorbeeld voor anderen. Ik ben blij dat Ana lid is van uw team en dat ik haar patiënt ben. Mvg, S.Dj.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Prima eerste ervaring

Even kennismaken met de nieuwe tandarts + assistente en een normale controle consult uitgevoerd. Werden netjes ontvangen en er werd ons verteld, wat men ging doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Vriendelijk

Vriendelijk, luister goed

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

3

Slecht, geen water om te spoelen haast haast

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Goede zorg en nazorg

Karin heeft mijn tanden er uit getrokken op een manier dat ik zo goed als pijnvrij was. Monique heeft een zeer mooi gebit voor mij gemaakt,moet alleen nog een beetje aangepast worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Gebeld en praktisch direct geholpen

Voor mijn oude moeder van 89 vanwege verloren vulling, in de morgen gebeld en in de middag geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
2

Geleverde zorg helemaal prima. Factuur schandalig

Ik heb om 13:30 een afspraak bij de mondhegienist. Ik wordt om 13:47 binnen geroepen met de excuses voor de vertraging. Ik sta 14:05 weer buiten. Dus ik ben 18 minuten binnen geweest en krijg vervolgens een rekening voor 6x 5 minuten = 30 minuten a EUR 94.68! Dit was niet de eerste keer dat ik een factuur krijg waar van ik dacht ??? was ik zo lang binnen. Vandaar dat ik de tijden dit keer genoteerd had na mijn bezoek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Klantonvriendelijkheid

Ik had om 10:10 een afspraak bij de mondhygiënist en kwam om 10:00 binnen. Ik liep meteen naar de balie om mij aan te melden maar er zat niemand en er stond een bordje met de tekst ‘ er is geen balie dienst maar u kunt plaatsnemen als u een afspraak heeft. Ik ging er vanuit dat het druk was en de medewerker uit liep met afspraken maar inmiddels was er iemand bij de balie zag ik en om 10:30 deed ik navraag of mijn idee klopte van uitlopen. Toen kreeg ik te horen ‘die tijd is al geweest, u heeft zich niet aangemeld’. Vervolgens werd er nauwelijks naar mij geluisterd dat ik mij niet KON aanmelden en ‘mocht’ ik doorlopen omdat de mondhygiënist toevallig geen klanten had. Aan t einde van de afspraak werd ik zelfs nogmaals gewezen ‘of ik mij voortaan wel wilde aanmelden’. Toen ik nogmaals uitleg probeerde te geven en het ook heel vreemd vond dat ze dan niet even navraag doen in de wachtkamer werd mij verteld dat ik de volgende keer na 5 min dan maar op de ruit moet kloppen. Ik vind dit heel ongepast en een omgedraaide wereld!

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Prima, alles op tijd en kundig personeel.

Ging voor een nieuw gebit en ik moet zeggen het is perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Vakkundig

Het was lastig om een afspraak te maken maar de tandarts was zeer kundig en heeft alles keurig uitgelegd en gezamenlijk een behandelplan opgesteld Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Vriendelijke tandarts

Fijn ontvangst. Schoon en mooie praktijk. Aardige tandarts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goede zorg

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Uitstekend

Heel vriendelijk ontvangen. Goed gesprek gehad over mijn gebit.Daarna heeft gebit zorgvuldig behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Gewoon goede tandarts

Legt goed uit wat nog is

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Gewoon prima

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Voor mij nieuwe tandarts, duidelijk, constructief en meedenkend, gewoon super!

Mijn eerste afspraak bij Anna, het is super en ik hoop dat zij niet weggaat. Ze vraagt, luistert en denkt mee. Bespreekt haar plan/idee en is erg transparant in haar handelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Netjes behandeld

Controles netjes op tijd, er wordt zorgvuldig meegekeken

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

prima geholpen

duodelijk errllikk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Vriendelijke en inlevende mondhygiëniste

Precies zoals in de titel. En een gezond en schoon gebit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Zeer fijne praktijk

Zeer fijne praktijk met aandacht voor de klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Vriendelijke bejegening en uitgebreid advies

Vriendelijke bejegening. Afgebroken tand kan niet meer hersteld worden. De verschillende behandelopties zijn uitgelegd en voor- en nadelen zijn benoemd.,

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
1

Veel te ruw en te gehaast

Ik heb altijd hele goede ervaringen hier gehad, maar momenteel zijn er nieuwe tandartsen. Ik moest een gaatje laten boren en de hele behandeling voelde ontzettend gehaast. Ook ging de tandarts ruw te werk. Ik ben gewend om gaatjes te laten boren helaas, en dit was niet normaal. Nu heb ik rest klachten en kan ik niet terecht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Een praktijk van vakkundigheid en patiëntbetrokkenheid

Ik ben altijd zeer tevreden geweest over de expertise van de tandartsen die ik heb gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Eerste Oosterparklaan 76 78

3544 AK Utrecht

030 670 1498

[email protected]

Over Mondzorgcentrum Oosterparklaan

Bij MZC Oosterparklaan in Utrecht - Leidsche Rijn zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.