Goed en meedenkend !

Ben door Dania geholpen . Heb momenteel veel tandproblemen en ze heeft alle vragen uitgebreid beantwoord en ik ga met volle moed terug voor de behandelingen !

top!

Leuke praktijk met vriendeijke medewerkers.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en snel geholpen, met prima uitleg

A very pleasant experience

Always look forward to my visits for the hygiene of my teeth. Zarina makes it very comfortable and friendly.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima snelle service, goede tips!

Prima snelle service, goede tips! Schets goed totaal overzicht, ook naar de toekomst!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zit al een paar jaren bij Matthijs als mijn vaste tandarts. Aangezien in NL best wel lastig is om een goede tandarts te vinden die ook echt verstand van zaken heeft en niet zomaar dure facturen opmaakt. Ik wilde Matthijs niet kwijt. Ik ben in 2017 in een andere regio gaan wonen vanwege me werk. Maar zit nog steeds bij dezelfde tandarts. Matthijs is goed, snel, ervaren, vriendelijk(soms te serieus :x) maar hij komt vaak met goede adviezen en oplossingen. Ik hoop dat hij ooit verhuisd naar N-H =) dan is het minder km rijden voor mij, hihi

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt altijd goed en snel geholpen

?

Vriendelijk en professioneel

Ik word zeer vriendelijk, prettig, deskundig en professioneel geholpen.

Gezellig

Tandarts en assistent waren erg gezellig, ik werd goed afgeleid.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Blij met m'n nieuwe mondhygiëniste

Om tandvleesproblemen te voorkomen ga ik 3/4 per jaar naar de mondhygiëniste. Vandaag was ik voor het eerst bij Tugce en ik zag er als een berg tegenop. Maar, ze heeft mij heel goed behandelt en rekening gehouden met evt. pijntjes etc. Ik ben zo blij. Ook na de behandeling is alles goed gegaan. Geen klachten o.i.d.

uitstekend

duidelijke zorg en voorlichting

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel verholpen en vriendelijke mensen

X

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mondhygiëniste was attent en lief

Mondhygiëniste was attent en lief. Zij let op de tijd, dat jij hebt nog over van de verzekering voor behandeling. Zij let ook op of jij hebt niet te veel pijn. Ik krijg snel pijn door de terugtrekkende tandvlees. Zij hield daar veel rekening mee

Toppie

Goed geholpen en vriendelijk personeel

Prettig

Xxxxx

Keurig behandeld

Als angst voor de tandarts patiënt toch de deur in er verzorgd weer uit!

Vriendelijk. Goed luisteren naar de patiënt. Niet opdringerig

alles is pima

Grondige schoonmaak

Ik had een dubbel afspraak gemaakt mondhygiëniste en dan tandarts maar de laatste was ziek, kan gebeuren maar wel handig om dat van te voren te melden. Dan had ik een nieuwe afspraak gemaakt ipv 2 x moeten komen binnen een paar weken. Over de mondhygiëniste: ze is vriendelijk. De grote schoonmaak is bij mijn gebit nooit een pretje maar heb het gevoel dat het wel grondig gebeurd.

Geen opmerkingen.

Vriendelijk, snel en professioneel

Duo afspraak voor reiniging en controle is erg handig. Het personeel werkt goed samen en ik hoef nooit lang te wachten bij mijn afspraak.

Mondhygiëniste is geduldig

Legt goed uit wat ze doet en gaat doen En geeft goed advies

Goede praktijk

Goede praktijk met vriendelijke tandartsen en mondhygiënisten die de tijd voor je nemen en je op je gemak stellen wanneer je een beetje angstig bent.

Over Mondzorgcentrum Oosterparklaan

Bij MZC Oosterparklaan in Utrecht - Leidsche Rijn zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!