Filters

6

Niet wat het geweest is

Het valt mij op dat de mondhygieniste de ultrasone reiniging niet meer gebruikt. Een tijdje geleden haperde het apparaat al tijdens de behandeling (toch al meer dan een jaar geleden schat ik in) maar er kan blijkbaar niet meer geïnvesteerd worden in een nieuwe. De mondhygieniste is nu 40 minuten aan het krabben, met een duidelijk zichtbaar slechter resultaat want er zit nog steeds aanslag op mijn gebit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Niet wat het geweest is

Het valt mij op dat de mondhygieniste de ultrasone reiniging niet meer gebruikt. Een tijdje geleden haperde het apparaat al tijdens de behandeling (toch al meer dan een jaar geleden schat ik in) maar er kan blijkbaar niet meer geïnvesteerd worden in een nieuwe. De mondhygieniste is nu 40 minuten aan het krabben, met een duidelijk zichtbaar slechter resultaat want er zit nog steeds aanslag op mijn gebit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Prima geholpen.

Prettig contact

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Prima geholpen.

Prettig contact

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Prima geholpen.

Prettig contact

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goed

Op tijd, vriendelijk en pijnloos geholpen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goed

Op tijd, vriendelijk en pijnloos geholpen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Vriendelijk en snel geholpen

Alleen parkeer terrein kan beter

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Goed

Veel voorlichting, vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goed

Veel voorlichting, vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

uitermate klantvriendelijk!

bij alle behandelingen wordt vooraf verteld wat er gaat gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Gewoon goed. Vriendelijk personeel.

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Eerlijke adviezen, fijn in contact, goede expertise.

De tandartsbezoeken ervaar ik als prettig. Toen ik vroeg of er al een foto gemaakt moest worden, zei ze dat dat nog niet nodig was. Advies gekregen over flossen op een lastige plek. Heel erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Eerlijke adviezen, fijn in contact, goede expertise.

De tandartsbezoeken ervaar ik als prettig. Toen ik vroeg of er al een foto gemaakt moest worden, zei ze dat dat nog niet nodig was. Advies gekregen over flossen op een lastige plek. Heel erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Eerlijke adviezen, fijn in contact, goede expertise.

De tandartsbezoeken ervaar ik als prettig. Toen ik vroeg of er al een foto gemaakt moest worden, zei ze dat dat nog niet nodig was. Advies gekregen over flossen op een lastige plek. Heel erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Eerlijke adviezen, fijn in contact, goede expertise.

De tandartsbezoeken ervaar ik als prettig. Toen ik vroeg of er al een foto gemaakt moest worden, zei ze dat dat nog niet nodig was. Advies gekregen over flossen op een lastige plek. Heel erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Vriendelijke tandarts en assistente, werkt nauwkeurig

Goed geholpen door de tandarts. Goed resultaat ook.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Vriendelijke tandarts en assistente, werkt nauwkeurig

Goed geholpen door de tandarts. Goed resultaat ook.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Prima

Fijn dat de mondhygiëniste persoonlijk mij benaderde (Elize) En m’n persoonlijke wensen serieus neemt. Graag wil ik een extra mogelijkheid hebben bij de parkeerplaats voor fietsers, het kabelslot ergens aan vast te maken. Veel E- bikers worden gestolen en door de verzekering wordt geadviseerd om het extra slot vast te maken aan een hek of iets dergelijks

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

is erg goed

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

is erg goed

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

Voldoende

Wat mij opviel is dat de mondhygieniste geen gebruik meer maakt van de de ultrasone reiniger. Tijdens een van mijn eerste bezoeken een tijd geleden haperde dat apparaat al, en het viel uiteindelijk tijdens die behandeling uit. Het verbaast mij dat er inmiddels geen nieuwe is aangeschaft omdat de reiniging daarmee veel beter is. Ik heb na mijn behandeling van 40 minuten van 6 december nog steeds aanslag op mijn gebit. Verder viel het me op dat de mondhygieniste voortdurend en langdurig om zich heen aan het kijken was en door het raam naar de tandarsruimte, terwijl ze gewoon doorging met krabben. Alsof de tijd volgemaakt moest worden. Ik vond de effectiviteit minder en de reiniging slechter dan het zou horen te zijn. Gezien het feit dat er per 5 minuten gefactureerd wordt en de rekening meestal rond de 80 euro ligt, verwacht ik een uitstekend resultaat. En dat was dit niet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Voldoende

Wat mij opviel is dat de mondhygieniste geen gebruik meer maakt van de de ultrasone reiniger. Tijdens een van mijn eerste bezoeken een tijd geleden haperde dat apparaat al, en het viel uiteindelijk tijdens die behandeling uit. Het verbaast mij dat er inmiddels geen nieuwe is aangeschaft omdat de reiniging daarmee veel beter is. Ik heb na mijn behandeling van 40 minuten van 6 december nog steeds aanslag op mijn gebit. Verder viel het me op dat de mondhygieniste voortdurend en langdurig om zich heen aan het kijken was en door het raam naar de tandarsruimte, terwijl ze gewoon doorging met krabben. Alsof de tijd volgemaakt moest worden. Ik vond de effectiviteit minder en de reiniging slechter dan het zou horen te zijn. Gezien het feit dat er per 5 minuten gefactureerd wordt en de rekening meestal rond de 80 euro ligt, verwacht ik een uitstekend resultaat. En dat was dit niet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Voldoende

Wat mij opviel is dat de mondhygieniste geen gebruik meer maakt van de de ultrasone reiniger. Tijdens een van mijn eerste bezoeken een tijd geleden haperde dat apparaat al, en het viel uiteindelijk tijdens die behandeling uit. Het verbaast mij dat er inmiddels geen nieuwe is aangeschaft omdat de reiniging daarmee veel beter is. Ik heb na mijn behandeling van 40 minuten van 6 december nog steeds aanslag op mijn gebit. Verder viel het me op dat de mondhygieniste voortdurend en langdurig om zich heen aan het kijken was en door het raam naar de tandarsruimte, terwijl ze gewoon doorging met krabben. Alsof de tijd volgemaakt moest worden. Ik vond de effectiviteit minder en de reiniging slechter dan het zou horen te zijn. Gezien het feit dat er per 5 minuten gefactureerd wordt en de rekening meestal rond de 80 euro ligt, verwacht ik een uitstekend resultaat. En dat was dit niet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Voldoende

Wat mij opviel is dat de mondhygieniste geen gebruik meer maakt van de de ultrasone reiniger. Tijdens een van mijn eerste bezoeken een tijd geleden haperde dat apparaat al, en het viel uiteindelijk tijdens die behandeling uit. Het verbaast mij dat er inmiddels geen nieuwe is aangeschaft omdat de reiniging daarmee veel beter is. Ik heb na mijn behandeling van 40 minuten van 6 december nog steeds aanslag op mijn gebit. Verder viel het me op dat de mondhygieniste voortdurend en langdurig om zich heen aan het kijken was en door het raam naar de tandarsruimte, terwijl ze gewoon doorging met krabben. Alsof de tijd volgemaakt moest worden. Ik vond de effectiviteit minder en de reiniging slechter dan het zou horen te zijn. Gezien het feit dat er per 5 minuten gefactureerd wordt en de rekening meestal rond de 80 euro ligt, verwacht ik een uitstekend resultaat. En dat was dit niet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

J Duijkerweg 6

1703 DH Heerhugowaard

072 574 0500

[email protected]

Over Mondzorgcentrum Heerhugowaard

U kunt onder andere bij ons terecht voor: - Algemene tandheelkunde - Cosmetische tandheelkunde - Implantologie - Kroon- en brugwerk - Gebitsprotheses - Endodontologie - Orthodontie - Mondhygiëne - Vrijblijvende prothese check Nieuwe patiënten zijn altijd welkom!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.