De behandeling duurde vrij lang, wat op zich begrijpelijk is, maar het maakte de ervaring minder prettig. Er kwam voortdurend water in mijn keel, wat oncomfortabel was en het lastig maakte om te ontspannen. Hopelijk kan hier in de toekomst beter op gelet worden.
Ondanks dat er veel bij mij tandtechnisch moest gebeuren; verliepen de afspraken en behandelingen goed. Ook werd ik tussentijds goed op de hoogte gehouden van de volgende stappen en hetgeen ik verwachten kon.
Bij het afhalen van mijn tandprothese werd ik naar het toilet verwezen. Daar moest ik passen. Heb verder geen tandtechnicus gezien. Meende dat het goed zat maar later bleek er een uitstekend deeltje te zitten dat in mijn bovenlip, binnenkant, sneed en pijn begon te doen. Ben teruggegaan en ontmoette de tandarts bij de balie. Heb kort mijn verhaal gedaan en hij zei: kom maar mee. In nog geen twee minuten heeft hij mij geholpen. Prima. Naam tandarts weet ik niet.
Je hebt niet het idee dat je bij een tandarts bent wat voor mij al een hele geruststelling is , vriendelijk personeel . Gelijk maar weer een afspraak gemaakt voor over een half jaar.
Afspraak was op tijd. Ontvangst en behandeling was goed.
Blij dat ik van veel tandsteen ben bevrijd en dat mijn tandvlees gezond blijft
Waar ik enorm tegenop zag is me 200% meegevallen
Ik denk dat de tandarts geen tot weinig ervaring heeft, ik had tijdens de werkzaamheden het gevoel dat hij niet goed wist hoe hij de behandeling moest uitvoeren. En als er dan tijdens de behandeling een boortje in je keel valt is dat niet erg professioneel en heb ik geen vertrouwen meer in deze tandarts.
Prima tandarts en goede behandeling.
Ik ben 23 minuten onder behandeling geweest: 1. Mondhygiëniste deed haar werk goed volgens mij. Gaf me ook advies. 2. Haar werk werd onderbroken door de tandarts die met een assistente gehaast de kamer binnen viel. Hij zou een afbroken stuk van een voortand hetstellen en de halfjaarlijkse controle uitvoeren. In eerste instantie zei hij dat herstel van de tand niet kon omdat de tand van porselein was. Aangezien ik al 7 keer eerder aan de betreffende tand was geholpen was ik zeker van mijn zaak en wees de betreffende tand aan. Wat bleek, hij had een andere tand bedoeld; hij had duidelijk haast en was niet geconcentreerd. De halfjaarlijkse controle was in 5 seconden gebeurd. Dat kwam ook omdat men het ook heel gezellig had onder elkaar en niet met mij. Toen de mondhygiëniste haar behandeling voortzette stelde ze vast dat het materiaal aan mijn tand nog niet goed was uitgehard en kwam er nog eens een lampje aan te pas. 3. Eenmaal thuis gekomen stelde ik vast dat de herstelde tand aan de achterkant een scherp rand je heeft. Kortom, ik ben te gehaast en niet zorgvuldig door de tandarts geholpen. Tevens vraag ik me af of de mondhygiëniste in 18 minuten haar werk goed heeft kunnen doen. Gezinsleden hebben elders de ervaring dat een dergelijke behandeling 45 minuten duurt. Ik ontvang graag een reactie uwerzijds.
vriendelijk ontvangen en goed geholpen.
Bij eerste bezoek vlot geholpen. ( 26 mei ) Bij thuiskomst problemen en pijn. ( aan prothese ) Na het weekend opnieuw afgesproken, door andere tandarts bekeken. Kon niet veel doen. U wordt morgen gebeld door Uw eigen tandarts. De hele dag gewacht, geen telefoontje. Volgende dag weer gebeld, baliemedewerkster beloofde door te geven. U wordt terug gebeld! Vergeefs gewacht !! Jammer.
Betreft vijf bezoeken aan tandtechnicus voor nieuw ondergebit. Alle bezoeken werden snel en efficiënt afgehandeld maar met weinig gevoel voor 91 jarige patiënt , Ondanks extra noodzakelijk bezoek voor nabewerking nog steeds pijn bij het dragen van het nieuwe gebit terwijl tijdens behandeling al is aangegeven dat nog niet 100 % in orde aanvoelde. Er werd aangegeven “ als niet goed kom nog maar even terug” waarbij geen rekening word gehouden welke organisatie nodig is om telkens voor transport van patiënt naar de behandeling te zorgen.
Heel prettig en rustige sfeer. Prima geholpen. En een .nieuwe. kies aan over..
Netjes geholpen en goede zorg
Kundig en vriendelijk geholpen
Ik ben goed geholpen
Tijd en aandacht
Goed gevoel, had het idee dat er serieus gewerkt werd !!
Netjes ontvangen door nieuwe tandarts en vlot behandeld
De samenwerking tussen die twee,was heel goed.Water wegwerken bij alles,was geweldig.(nooit zo goed ervaren.Heel vriendelijk en behulpzaam.
keurig gepland
Goed behandeld en vriendelijke mensen. Dhr Altoima is een goede en zeer vriendelijke tandarts.
ziet er weer mooi uit
Werd goed begeleid door de tandarts en assistent bij de behandeling. Het was een goede preventie assistente die goede tips gaf voor het poetsen en mijn tanden rustig en professioneel schoonmaakte. Tandarts ging met mij naar de balie om een afspraak te maken bij een andere preventie assistente na een nare ervaring de vorige keer. Hij zei tegen de telefoniste dat zij voor deze preventie assistente een afspraak wilde maken maar zij wilde weer dezelfde aansmeren als de vorige keer.
Van Dusseldorpstraat 1
4461 LT Goes
Bij Mondzorgcentrum Goes in Goes gaan alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd worden. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.