Filters

2

10 binnen 4x5 min betalen plus nog meer dingen

Tandarts de Wit had gelijk, het is idd achter uit gegaan. Ik ben ook geen fan het 5 min systeem, heb je een trage mondhygiënist dan moet he meer betalen. Ze zei zelf dan het deze keer vele malen korter was als mijn eerste keer (was overgestapt van mijn vorige die ermee stopte en vervanger te nieuw was). En dan was het maar 5 min verschil in rekening. De eerste keer viel er van alles op de grond en de assistente met toen roze haar (sorrie ik heb eleke keer iemand anders dus namen onthouden is moeilijk.) Zette mij in een scanner dat rond draait om fotos rondom de tanden te maken. Er was echter niet verteld dat die hard rond ging draaien en sloegen hard op me schouders, ik had van de te voren all ingevuld op hun intake dat ik er last van heb) En dezelfde keer zei de tandarts dat de kies niet meer te redden was en moest naar adrz om te laten trekken. Ze gaven echter 2 maal toe de verkeerde papieren. En aan de telefoon hield men vol dat het me een na laatse kies was terwijl het mijn achterste was. Dus opnieuw weer papieren toegetuurd gekregen. Dus ja tis wel een avontuur daar, dat dan weer wel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Top vervanger

Compliment voor de vervanger van Tandarts de Wit en voor tandarts de Wit; door omstandigheden eerder en onverwachts gestopt als tandarts maar heeft zijn patiënten niet laten zitten! Een bevriende collega tandarts heeft hem vervangen zodat ik als patiënt kon komen. Tandarts de Wit en zijn collega hebben dit voor ons als patiënt gedaan. En dat verdiend een groot compliment

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5

Geen tijd

Tijdens de feestdagen zijn ze er bijna niet, gelukkig mocht ik er even tussendoor, alleen gekeken, niks gedaan, maar dat vond ik niet erg. Moest snel snel, en de eerst mogelijke afspraak die ik krijg(eigenlijk nood) is over 5 weken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Gemengde gevoelens over nieuwe Chief Raaf

Ik zou behandeld worden door mijn tandarts De Wit. Helaas mocht hij niet meer werken van de nieuwe " Chief" dhr de Raaf. Wat een blaaskaak! Het is niet de manier om zo met mensen om te gaan. Alle lof gaat naar mijn vertrouwde tandarts De Wit. Ik werd nu behandeld door Arend, die ook weggaat om dezelfde reden als Tandarts De Wit. Arend heeft mij uitstekend geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
3

Een half uur in wachtkamer gezeten en een niet correcte factuur

Ik had om 10.15 uur een afspraak , was er om 10.05 uur maar was pas om 10.45 uur aan de beurt. Ik stond binnen 5 minuten weer buiten en ze hebben 2 kleine stukjes die van mijn kiezen waren gegaan gerepareerd met 2 componenten, hier ontving ik een nota voor van ruim 200,- met vermelding van 2 en 3 vlak vulling uitgevoerd. Vanwege de drukte werd aangegevenen geen tijd te hebben voor tandsteen verwijdering, hiervoor moest ik maar een nieuwe afspraak maken met de mondhygiëniste, normaal doet de tandarts dit gelijktijdig. Tegen de nota heb ik dan ook bezwaar aangetekend.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Goed, met kanttekening.

Afspraak 08:00 u. Tandarts begint tegen 08:20 u. Tandarts is, overwachts, een invaller voor A de Wit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Er werd ruim aandacht besteed aan mijn gebit

Ondanks dat mijn tandarts Aad de Wit op maandag 23/12 onverwacht afwezig was was er toch voldoende aandacht voor mijn gebit wat door de vervangende tandarts en zeker door de tandarts- assistente van tandarts De Wit wiens naam mij ontschoten is, zij heeft zeer goed haar best gedaan, mijn dank hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
1

Slecht en treurig

Had een afspraak voor klachten met kiespijn. Werd een foto gemaakt en aangegeven, dat er een gaatje zat en dat de vulling vernieuwd moest worden. Vervolgens weggestuurd met een afspraak voor over zes weken!! Na bij een spoed tandarts te zijn geweest vanwege aanhoudende pijnklachten, bleek er een zenuwbehandeling nodig te zijn. Diep triest, als je met pijnklachten bij een tandarts komt hoop je op een behandeling waarbij de pijn weggenomen wordt en niet een verwijzing voor over een paar weken. Service is beneden pijl.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goed

Andere tandarts door perikelen in de praktijk maar behandeling was goed was er niet can op de hoogte gebracht dat ik andere tandarts zou krijgen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Hij zorgt ervoor dat ik op me gemak ben zuper

Altijd fijn omdat hij me op mijn gemak steld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Heel goed geholpen.

Deskundige tandarts, goede voorlichting gekregen en vriendelijk behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Vlotte behandeling met uitleg.

Mijn prothese was in 1 dag gerepareerd. Om 08.30 afspraak en om 16:30 uur kon ik de aangepaste prothese weer ophalen. Dat noem ik hele goede service. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima

Er kwam een spoedgeval tussendoor en dit werd dan ook netjes gemeld. Allemaal erg vriendelijk en een kundige Syrische tandarts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima

Vlot en correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

De tandarts kwam mij vakkundig over zoals ik vele jaren van hem gewend was!

Afgelopen dinsdag 18 dec voor de laatste keer een kontrole door tandarts de Wit laten uitvoeren omdat hij stopt eind dit jaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Geweldig

Geweldig geholpen . Vriendelijke ontvangst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Behandeling viel enorm mee

Goede toelichting op wat er moest gebeuren. Verdoving werkte goed en spuit voelde ik niet eens. Uitstekend. Wel wat irritatie met assistente. Of het Ahmad of Amjad was durf ik niet te zeggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Prima geholpen

Efficiënt, en op de afgesproken tijd ,aardig en behulpzaam en een goede vulling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Helder en correct

Helder en correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Vriendelijk en efficient

Vlot geholpen, vriendelijke tandarts en assistente.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Wh

W

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Betrokken, correct

Mondzorg altijd spannend maar door de betrokken tandarts prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Fijne mensen

Altijd vriendelijke medewerkers die de tijd voor je nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

controle

goed or !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Prima

Prima en mijn vragen keurig uitgekegd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedrijfsgegevens

Van Dusseldorpstraat 1

4461 LT Goes

0113 216 504

[email protected]

Over Mondzorgcentrum Goes

Bij Mondzorgcentrum Goes in Goes gaan alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd worden. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.