Vriendelijk en deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn eigen tandarts was op vakantie en ik ben in een nood situatie zeer professioneel en zorgvuldig opgevangen en geholpen door tandarts en alle medewerkers. Veel dank.

altijd goed

uitstekend geholpen

Snel en prima geholpen

Klacht scherp randje kies en mogelijk ontsteking tandvlees. Kon heel snel geholpen worden en prima afgehandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er werd duidelijk aangegeven wat gezien werd. Er werd een advies gegeven.

Prima geholpen

Goed en snel geholpen.

Goed en snel geholpen

Doeltreffend

Op tijd en correct geholpen.

Tandarts de Wit

Tandarts de Wit helpt me altijd heel geduldig en goed. Hij geeft ook zéér goed advies over hoe je je mond moet schoonhouden d.m.v. houten stokertjes en ragertjes. Deze man heeft passie voor zijn beroep en dat merk je. Ik vind het jammer dat de mondhygiëniste weg is, ik moest nu naar Mond4U en heb daardoor een slechte ervaring opgelopen. Ik gaf aan dat ik pijn voelde en Jolien ging toch door. In de reviews hier lees ik dat het vaker voorkomt bij haar. Ik beveel de tandartsen bij Mondzorgcentrum wel van harte aan, maar Mond4U beveel ik absoluut niet aan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima en professioneel geholpen.

Zoals de afgelopen 40 jaar, wederom netjes, snel en professioneel geholpen door tandarts De Wit voor een behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundigheid en vriendelijkheid alom.

Zoals altijd vriendelijk ontvangen. De controle en de behandeling waren grondig, constant begeleid door informatie over de behandelingen. Als altijd werd de behandeling afgesloten met nuttig advies. Dit alles in een prettige sfeer.

Geen wachttijd, vriendelijk,goed advies

Prima zorg hier!

Prima zorg. Bij klachten word je snel en goed geholpen..

Professioneel en behulpzaam

Gied en vlot geholpen. Goede tips en tricks voor het beugelbekkie dat erbij was en allerlei stokjes en borstels meegekregen voor goed onderhoud.

Altijd correct geholpen

Prima geen klachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hij doet zijn werk goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed op tijd. Netjes en bekwaam

Fijne praktijk

Nette praktijk met vriendelijke receptie. Goede tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig en zeer vakkundig geholpen

Kies afgebroken. 2 behandelingen nodig gehad. Duidelijk verteld hoe en wat. Resultaat, een zeer vakkundig opnieuw opgebouwde kies. Beste tandarts ooit !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles wordt uitgelegd, fijne mensen

Word goed behandeld

Word altijd goed geholpen

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Van Dusseldorpstraat 1 4461 LT Goes

Over Mondzorgcentrum Goes

Bij Mondzorgcentrum Goes in Goes gaan alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd worden. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!