Goede ervaringen

Geen klachten vriendelijke geholpen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

prima geholpen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Vriendelijke en deskundig!

Fijn geholpen op deskundige manier. Fijn dat het allemaal heel rustig verloopt.

Snel afspraak, deskundig geholpen

Ik had afspraak op korte termijn. Probleem werd snel en goed verholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

het is er erg vertrouwd, en ik voel mij er erg op mijn gemak.

Ik ben eigenlijk nooit fan geweest van de tandarts waardoor er ook wel wat verwaarlozing was. door een nieuwe start te maken in Goes bij Mondzorgcentrum is mijn vertrouwen terug, en ga ik niet meer met gebogen knieën daar naartoe. sterker nog ik ga met opgeheven hooft voor controle en eventueel reparatie. de praktijk stelt mij enorm op mijn gemak, waardoor de drempel voor mij veel lager ligt dan voorheen. Als jij twijfelt en er is nog een plaatsje vrij adviseer ik jou om naar Mondzorgcentrum Goes te komen en het te ervaren dat mondzorg ook anders kan.

Goed verzorgd

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Top tandarts

Goede communicatieve vaardigheden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendekijk en vakkundig geholpen.

Vriendelijke en vakkundig geholpen

uitstekend

Afgebroken kies, belde maandag en kon dinsdag worden geholpen. Tandarts de Wit is een fijne, rustige, kundige tandarts.

Heel goed

Altijd vriendelijk

heel fijn

super behandeld zeer goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede zorg voor het hele gezin

Prima tandarts met een goede samenwerking met de preventieassistent en mondhygiënist! Niks op aan te merken

Uitdtekenf

Zeer aardig personeel. Fijne tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede uitleg en ik kreeg nog een compliment voor de goede gebits verzorging, leuk, aardig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Na eerdere heel vervelende ervaring met een andere tandarts en daardoor heel bang geworden. Bij deze tandarts die goed luistert en alles stap voor stap met je bespreekt en doorneemt heeft hij me er rustig door heen geloosd Topper

Rustig en deskundig

Rustig deskundige

Vlot en goed

Vlot een afspraak gemaakt (volgende dag). Binnen 15 weer buiten. Helemaal goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaringen zijn prima.

Zie hier boven

Goed en vlug geholpen

Ik dacht dat gaat lang duren maar door de het gebruik van de technische materialen was ik binnen een kwartier weer op weg naar huis

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7

Half, half

Goede kwaliteit van werk. Als maar de tandarts dat ik had niet snel geïrriteerd zou worden van misscommunicatie en vragen zou alles goed gaan zoals het hoort te gaan tussen een zorgverlener en de klant, met respect.

Hele fijne ervaring

Hele rustige en duidelijke uitleg over de behandeling. Tijdens de behandeling werd ik ook op de hoogte gehouden met welke behandeling de tandarts op dat moment bezig was en hoelang het nog duurde. Dit was voor mij heel prettig omdat ik in mijn schooltijd een vervelende ervaring heb gehad met de schooltandarts. En daar toch wel een angst voor de tandarts aan over heb gehouden.

Goed zo.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima, vriendelijke mensen die interesse hebben in de mensen

Netjes en duidelijk

Geeft duidelijk uitleg en zegt wat hij gaan doen. Chapou.

Snel geholpen

Er was een groot stuk van mijn kies afgebroken en dat werd snel en goed hersteld.

Bedrijfsgegevens

Van Dusseldorpstraat 1

4461 LT Goes

0113 216 504

[email protected]

Over Mondzorgcentrum Goes

Bij Mondzorgcentrum Goes in Goes gaan alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd worden. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.