Nutteloos

De tijd werd niet genomen. Kreeg commentaar dat ik "nu pas" begonnen ben met stoken. Je zou patiënten dan moeten aanmoedigen. Daarnaast aangegeven tandsteen te hebben, is niet verwijderd. Aangegeven een pitje in kies te hebben, ook niet naar gekeken. Al met al niet compleet bezoek geweest. Vorig consult ook niet tevreden geweest toen er foto's gemaakt moesten worden maar er niet aan een jonge dame gevraagd word of het kan (ivm eventuele zwangerschap). Dit zou wel gevraagd moeten worden.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, duidelijke uitleg, ook tijdens behandeling Optie voor verdoving gekregen. ( was niet nodig, maar toch fijn) Zeer tevreden

Goef

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts dhr. Altoima is een zeer fijne tandarts

Tandarts dhr Altoima is een hele aardige tandarts. Hij legt precies uit wat er gaat gebeuren. Toont begrip. Ik had een slechte ervaring met de mondhygiëniste van Mond4u, omdat ze nadat ik meerdere keren aangegeven had dat ze me pijn deed, toch door ging en ik er twee dagen last van gehad heb. Na die twee dagen heb ik de vervolg afspraak afgezegd (antwoordapparaat) vervolgens werd ik een half jaar later gebeld of ik de afspraak vergeten had. Ze had niet gecommuniceerd met de tandarts, dus ik zei, ik ga absoluut niet meer naar de mondhygiëniste. Daarvoor kreeg ik excuses van de tandarts omdat hij mij daar naar doorverwezen had. Nu heeft de tandarts zelf tandsteen verwijderd en heb ik totaal geen last gehad. Top tandarts dhr. Altoima!

Zoals altijd uitstekend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne en rustige tandarts en assistent

Bang voor de tandarts en de behandeling, is hier rust, ruimte en professionaliteit in de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snelle hulp in rustige omgeving

Nooit lange wachttijd na aanmelden

Deskundige hulp

Vakkundige hulp en goede adviezen ontvangen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Controle van mij en zoon liep gesmeerd.

Tandarts De Wit heeft de controle goed en vakkundig uitgevoerd. Tevens heeft hij bij mij tandsteen verwijderd dat verloopt altijd goed.

Vakkundig

Goed, jammer dat de mondhygiëniste stopt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gebeld met klacht. Telefonisch goed geholpen met advies. Afspraak gemaakt. Op de dag van de afspraak behandeling besproken met de tandarts en daarna probleem aan het gebit verholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd goed en netjes geholpen, laatste keer totaal niet.

Had een afspraak s'morgens voor kontrole. Heb de week ervoor gebeld dat er een vulling uitgebroken was dus meer tijd nodig was. Afspraak verzet naar de middag laat zodat er meer tijd zou zijn. Vervolgens kreeg ik snel een noodvulling en moest een nieuwe afspraak maken. Had dan ook gewoon 's morgens kunnen komen, hoefde hij ook niet te mopperen dat er eten tussen mijn kiezen zat. Heb op het werk echt geen tijd om te raggen.

Snel en efficiënt

Op tijd op de afspraak en geholpen

Vlot, vriendelijk en kundig

Vlot, vriendelijk en kundig

netjes

rustige tandarts, geeft eerlijk advies

Vakkundig geholpen

Zie bovenstaande.

Prima.

Netjes op tijd. Klachten snel verholpen

Heel goed verzorgd alles

Uitstekende mondzorg

Prettige en zorgvuldige behandeling van mijn gebit.

Zeer goed geholpen

Goed geholpen op een prettige manier!

Fijne bejegening, professionele controle

uitstekend

heel fijne tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Na een lange zoektocht ben ik heel tevreden met deze tandarts!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke tandartsen en assistenten.

De tandartsen en andere medewerkers zijn vriendelijk en professioneel. Er wordt altijd goed uitgelegd wat er gaat gebeuren.

Van Dusseldorpstraat 1 4461 LT Goes

Over Mondzorgcentrum Goes

Bij Mondzorgcentrum Goes in Goes gaan alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd worden. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!