Word er altijd erg professioneel en vakkundig geholpen

Je word er goed en vakkundig geholpen Met de juiste adviezen en voorstellen. Wat je ook zelf mag bepalen zonder dat je gedwongen word om het maar te doen …

Zoals altijd prima

Ben zeer tevreden met alles.

correct zoals altijd

op tijd en vakkundig

zeer goed

Zeer goed geholpen

Snel en efficiënt

Snelle vriendelijke controle met goede tips

Afstandelijk koel

Stelt zich niet voor / begint te laat / niet open voor overleg/discussie

deskundig

Vervanger van tandarts de Wit Goed geholpen

Zakelijk en vriendelijk

Vriendelijk en zakelijk. Werd niet om de zaak heen gepraat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik hoop dat de wit nog lang doorwerkt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring bij jullie is altijd goed!

Mijn ervaring als ik naar de tandarts ga is altijd goed. Iedereen is zo vriendelijk en zorgzaam, waardoor je je snel op je gemak voelt.

Deskundig

Nette wachtkamer en vriendelijke ontvangst. Tandarts werkt hygiënisch en netjes. Stelt vragen en vertelt wat hij gaat doen.

Klasse

Altijd correct en snel geholpen.

Prima behandeling

Makkelijk afspraken te maken, ook buiten de reguliere controle om. Deskundige behandeling. Flexibel meedenkend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

heb al 25 jaar geen gaatjes dus kom er alleen om nieuwe afspraak te kijken, Tandarts kijkt in mijn mond en zegt, ziet er goed uit, ga je nog naar de mondhygiëniste, zo ja kunt U weer gaan. Dus geen idee hoe goed de behandelingen zijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goed advies en direct gehandeld

mijn ervaring is goed

de sfeer was ongedwongen en gewoon relexst.

Aardig ik m goed

Zeer vriendelijk en kundig geholpen voor een nieuwe prothese. Lokatie op de fiets goed te bereiken en alles netjes en verzorgd.

Goed gedaan

Professionals

Prima tandarts

Rustig en deskundig tandarts.

prettig geholpen

Afspraak op tijd

Behandeling efficiënt

Professioneel en deskundig

De tandarts geeft advies. Kijkt en denkt mee met de patiënt. Samen kijk je wat het beste is voor jouw gebit

Fantastisch geholpen

2 Tanden ontstoken. Werd direct goed geholpen door de heer Amjad. Fotootjes en 4 kanaalbehandelingen. Hij liet me niet zo naar huis gaan maar hielp mij direct en goed. Wat ik ook fijn vind is dat hij, maar ook zijn assistente, me heel menselijk behandelen en niet als patiënt. Maar dat gevoel heb ik langer bij jullie. Ga zo door. Ook bij de balie is vriendelijkheid heel gewoon. Ik vind dat geweldig.

Pijnlijk maar goede zorg

Ik had een nieuwe mondhygiëniste, dat is altijd even spannend. Ze legde alles wel heel uitgebreid uit en nam mij heel erg mee in de stappen die ze maakte. Ze had alleen ook een nieuw instrumentje, iets met een soort korrelig iets. Die straal deed erg pijn op mijn tong en heeft zelfs mijn lip open gekregen. Ook mijn mondhoeken hebben de rest van de dag er pijn van gehad en eigenlijk de rest van mijn mond wel. Het vervelendste aan die behandeling vond ik dat ik niet mocht slikken. Ik maak erg veel slijm en speeksel aan, dus ik raakte daar best wel paniekerig van en dan plus de pijn in de rest van mijn mond erbij. Bij voorkeur zie ik dat instrument nooit meer. Verder deed ze het super!

Van Dusseldorpstraat 1

4461 LT Goes

Over Mondzorgcentrum Goes

Bij Mondzorgcentrum Goes in Goes gaan alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd worden. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!