Loszittende kroon hersteld

Snel aan de beurt en prima geholpen door tandarts De Wit

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk personeel, afspraak precies op tijd

Altijd prima

Op tijd geholpen en een rustige omgeving

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Met plezier naar de tandarts

Tandarts Altoima is een zachtaardige en respectvolle tandarts. Hij neemt de tijd voor je en legt goed uit wat hij doet of waarom hij iets niet doet. Mijn zoontje is altijd wat nerveus om te gaan, maar dat is binnen een minuut in de stoel weer over. Prima ervaringen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik vond het een beetje verwarrend. Moest een gips afdruk, voor de zorgverzekering laten maken. Maar ik begrijp even niet, wat hierna dan gaat gebeuren. Omdat ik voor een geheel nieuw onder en boven prothese kom. Data enz. Ik wacht het wel af.

Altijd weer goed

Kon snel na afzeggen vanwege ziekte de week erop komen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima, op tijd en deskundig

...

Heel professioneel

Vriendelijke en vakkundige zorg

Zoals altijd heel vriendelijk geholpen Extra foto was geen probleem en werd gelijk gedaan

uitstekend

gebroken kies. volgende dag al een afspraak. op tijd aan de beurt. vlot, vriendelijk en deskundig geholpen. Ik ben er weer blij mee.

Aardig personeel

Bij binnenkomst ervaar ik ieder keer als ik er kom vriendelijk personeel Tandarts is ook er vriendelijk

klantvriendelijk en deskundig

deskundig

Prettig geholpen

Tandarts geeft duidelijk uitleg over wat hij gaat doen, wat fijn is, zodat je weet wat er gaat gebeuren.

Positief

Vriendelijk en betrokken

Goed vriendelijke mensen

Goed en goed geholpen vriendelijke mensen.

Altijd goed geholpen

De tandartsen zijn heel goed in wat ze doen De verdovingen voel je niet. Voor mensen met angst voor de tandarts zijn deze zeer aan te raden.

Heel duidelijke behandeling

Deze man doet wat hij zegt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en uitstekend geholpen door vakkundig personeel

Vakkundig en vriendelijk

Idem

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles op tijd. Fijne wachtkamer. Ik had er een prima gevoel bij.

professioneel en klantvriendelijk

prima behandeling voor periodieke controle.

Snel en goed

Prettig en deskundig behandeld

Goed en professioneel

Je wordt heel vriendelijk en professioneel geholpen.

Over Mondzorgcentrum Goes

Bij Mondzorgcentrum Goes in Goes gaan alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd worden. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.