Filters

10

Altijd goed advies

Altijd goed advies en kan altijd snel terecht als er iets is met mijn gebit

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Ik ben heel goed geholpen

De mondhygiëniste was vriendelijk, rustig en proffesioneel. Ik goed geholpen door haar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Uitstekend

Prima. Ik ben tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Het is een goede ervaring.

Efficiënt, duidelijke uitleg naar cliënt. Goede samenwerking tandarts en balie. Het was controle en plan maken. Dus ik kan nog niets over de behandeling op zich zeggen. Dus ik blijf nog neutraal in cijfers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Snel en volgens afspraak

Ik werd zeer snel behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Heel vriendelijk en behulpzaam

Heel vriendelijk en behulpzaam Van tandarts tot alle assistentes en receptioniste

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Vriendelijk en klantgericht

Professioneel en vriendelijk en empathisch

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Zorg ia goed maar product niet

Medewerker is prettig maar de prothese was een lange weg. Wat fout kon is fout gegaan. En dit begon al voor Suzanne.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Prettig

Je wordt hier heel fijn geholpen. Ik heb aangegeven dat ik het allemaal heel vervelend vind en daar wordt heel goed rekening mee gehouden. Iedereen is heel aardig de dame achter de balie de assistente en de tandarts. Ik ben heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Bijna goed

Ik blijf het vreemd vinden dat bij een afspraak met wie dan ook in de bevestiging per mail er niet bij staat met wie ik de afspraak heb. Dat kan de receptioniste er niet zelf bijschrijven. Dat vind ik een irritant gemis. Mvg Aad Fransen Ps Suzanne Werkhoven staat niet op de lijst met wie ik afspraak heb. Alaa is dus niet de laatste

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Heel goed en snel geholpen

Ik kom al een aantal jaren en ben bijzonder tevreden. Wordt heel vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Ok

Ervaring met de tandarts was prima. Niets bezonders. De vraag om een beoordeling daarentegen is redelijk irritant. Ik heb bij de eerste mail gepoogd kort door de cijfers en sterren een beoordeling achter te laten, maar toen bleek dat je een tekst MOET achterlaten heb ik hem maar weg geklikt. Nu bij de 3e herrineringsmail ben ik toch maar even voor gaan zitten. De mail stelt dat het maar 30 seconden kost, maar dat lukt dus nooit als je ook verplicht ben een reactie achter te laten... Over... een tandarts bezoek. Verbetervoorstel: Maak dit veld niet verplicht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Kundige specialiste

Een vriendelijke en kundige specialiste. Wordt ook vriendelijk geholpen aan de balie

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Vriendelijk, kundig en betrouwbaar.

Mijn tandarts Clara is kundig, verantwoordelijk, vriendelijk en behulpzaam. De staf van het kliniek is klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima!

Professionele behandeling, afspraak op afgesproken tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Goed en professioneel

Goed geholpen, snel en professioneel en ik werd goed meegenomen in wat de tandarts ging doen, wat ik fijn vond. Wie mij heeft geholpen weet ik niet meer, dat moet je even aan de tandarts zelf vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Heel goed

Ik ben heel tevreden met de behandeling. Ik kreeg een week voor de eerste afspraak al de formulieren thuis toegestuurd. Dat gaf mij de gelegenheid in alle rust deze in te vullen. Op de kliniek ben ik op tijd behandeld en hoefde dus ook niet onnodig te wachten. De mondhygiëniste was erg vriendelijk en gaf duidelijke uitleg hoe ik mijn gebit kan onderhouden. Ik raad deze kliniek zeker aan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Goed en professioneel geholpen

Prettige behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Mijn ervaring was de uitstekende dokter beseft mijn angst en war erg begripvol

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5

De klacht waarvoor ik kwam is niet verholpen.

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom er een vervolgafspraak is gemaakt met een specialist, ik vermoed parodontoloog. Er is een foto gemaakt waarop ik dacht dat de tandarts kon zien dat de ontsteking in het tandvlees zat en niet in de kies. Ik had gehoopt dat de tandarts mij zou kunnen helpen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Mirela is super

Heel vakkundig en altijd vriendelijk. Door haar ben ik bij deze tandarts gebleven ondanks verhuizing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

geschokt van de technocratische (robot)behandeling

Ik was 24/1 bij uw mondhygieniste, heb de naam niet verstaan. De papieren die ik moest ondertekenen die aan de behandeling vooraf gingen waren stuitend. Ik moest blij zijn dat ik een "oppervlakkige" behandeling kon krijgen. (het leek alsof ik verdacht werd van een misdaad) Als de mh nu met mij had meegedacht, maar het viel me vooral op dat er geen enkel contact gemaakt werd. De procedure stond voorop. Er is mij geen enkele vraag gesteld en geen enkele opmerking gemaakt over mijn gebit. Wat een koude bedoening zeg. Ik ken veel van uw medewerkers en heb dit altijd wel als heel positief ervaren

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Het was een prettige behandeling.

Ik gaf aan dat mijn ondervoortanden wat gevoelig aanvoelde bij het spoelen met koud water. De mhg gaf een verdovende zalf op mijn ondertanden zodat ik geen pijn zou voelen tijdens het reinigen van mijn gebit. Dit werkte goed, ik had geen last en zij kon alles goed reinigen. De behandeling ervaarde ik als prettig en pijnloos.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Vooral de prettige, rustige sfeer spreekt mij aan.

Ik ben toe aan een nieuwe prothese. Voor de doorverwijzing naar Susanne moest ik eerst een afspraak maken met Clara. Wat was het weer goed geregeld: Susanne was bij dit consult aanwezig en heeft meteen even meegekeken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Papsouwselaan 295

2624 AP Delft

015 212 1682

[email protected]

Over Tandzorg Delft Zuid

Mondzorgcentrum Delft werkt nauw samen met de collega’s van praktijk Tandzorg Delft. Voor bepaalde (specialistische) behandelingen kan het daarom voorkomen dat wij u zullen doorverwijzen naar Tandzorg Delft, zodat wij u altijd mondzorg van de hoogste kwaliteit kunnen leveren.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.