Prettig, efficiënt

Professionele controle

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn dat ik zo snel terecht kon

Fijn en goed geholpen

een zeer prettige ervaring

Op tijd, vriendelijke begroeting, goede behandeling.

Ik ben goed geholpen

De tandarts heeft goed uitgelegd wat de stappen zijn die genomen moeten worden.

Professioneel

De arts was heel professioneel, ze stelde mij gerust.

Altijd goed

Altijd vriendelijk

Voelde mij een nummertje

Ik werd heel aardig ontvangen door de assistente, maar de tandarts keek je niet eens aan toen ze vanuit de hoek van de kamer vragen stelde. Ik had t eerst zelfs niet eens door toen ze me een vraag stelde, aangezien ze en heel zacht praat en met de rug naar me toe bleef zitten. Daarnaast was ik amper 5 min binnen, Incl vragen. Dus het voelde een beetje of ze überhaupt amper naar mn tanden heeft gekeken en ik nu gevoelsmatig niet het gevoel heb dat mijn tanden goed gecheckt zijn en ze dus volledig gezond zijn.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4

Keurig.

Eerst tandarts, dan mondhygieniste. Er was een betje vertraging ontstaan, dus het moest een betje efficient, maar men ging er goed mee om en ik had zeker niet het gevoel dat er iets werd overgeslaan. Gewoon keurig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

mbt tandzorg van mijzelf deed ik veel zelf ok

de tandzorg van mijn parodontitis heb ik zelf gedaan, en tandzorg beschikte toch niet over voldoende deskundigheid om mij echt te helpen hiermee. Ik wil nog mijn eigen verslag en essay/ boek maken van mijn eigen behandelingen toen ik dus talloze ontstekingen met pijn en bloedingen had jarenlang. Andere tandklinieken zijn ook niet deskundig dus het is een maatschappelijk drama nu mbt tandzorg mn parodontitis. Ik ging op maandag 15 april 2024 naar Mirela Popa, en zij ging echt anders te werk mbt mondhygieniste, schoonmaak gebit dan Anja Istomina, en ik weet niet wie het beter deed. Reiniging gebit en bloedende tandvlees ivm parodontitis is ingewikkeld. Iedere behandelaar bij Tandzorg doet het op een eigen manier, zoals ik het dus meemaakte bij ruim 5 behandelaren bij Tandzorg. Ik weet niet wie het echt correct deed, ben geen deskundige. Ik heb veel strijd moeten voeren om te herstellen na jarenlange depressies, psychoses, honderden eenzame suicidale dieptepunten, en overige ziektes, dus nu ik 57 jaar ben, is het kritisch en ik moet alles zelf doen, als ik verder wil met mijn schrijfcarriere, als lagere Untermensch van SuriKoelie apenkleur, ben NIET Blank, en NIET Arisch openbaar en kom uit harde, eenzame, psychotische wereld van psychiatrische patienten van GGZ Delfland. Dus mijn parodontitis met dagelijkse, ellendige, griezelige bloedingen moet ik zelf verder behandelen en de halfjaarlijkse gebitsreiniging bij Tandzorg is zeker nuttig om erger te voorkomen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wat een fijn team geweldig

Goede uitleg fijn geholpen lieve mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn, geduldig met kids, meedenkend

Ik vind de tandarts erg zachtaardig, lief, rustig en meedenkend. De kinderen vinden het ook geen probleem om daar naar toe te gaan. Ik wil graag bij haar op controle blijven. De tandarts is meedenken qua afspraken combineren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was mijn eerste keer bij deze tandarts. Werd keurig op tijd geholpen door een heel vriendelijke tandarts. Ik ben dik tevreden.

Erg fijn behandeld

Ik ben net nieuw voor het eerst geweest, ik ben zo vriendelijk behandeld met zorg en zachtheid goede uitleg, hele hartelijke mensen . Ja ik ben blij met deze tandarts praktijk

Zeer vriendelijke mondhygiënist

Mondhygiëniste is heel vriendelijk, voorzichtig en geduldig.

Lorena is fantastisch

Het altijd fijn om naar mondhygiënist Lorena te gaan. Ze verzorgt je zo goed, werkt netjes en zorgt ervoor dat je er zo min mogelijk van voelt. Ook onthoud ze altijd alles wat je aan haar verteld en is ze oprecht in je geïnteresseerd. Ze is een topper!

Goede ervaring

Werd op de juiste tijd geholpen; dus geen te lange wachttijd zoals bijv. bij de huisarts of ziekenhuis. Verder goede behandeling en uitleg wat er gedaan is. Ook de verdoving werkte goed.

Alles verliep normaal

Ik moest bij de receptie wel lang wachten omdat er iemand voor mij was die problemen had met het doorgeven van een telefoonnummer of zoiets.

gewoon goed

afspraak op tijd, duidelijke communicatie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Helaas de naam van de tandarts vergeten maar vol lof over de behandeling.

deskundige behandeling

goede behandeling in een rustige omgeving

Rust

De mondhygiëniste verteld rustig wat ze gaat doen voor dat ze start ik en me zoontje kunnen dan ook rustig aan de behandeling beginnen ze is echt een kanjer

Zorgvuldig onderhoud

Zoals boven omschreven.

Je word goed behandeld

Reuze meegevallen

Ik ben een held op sokken wat betreft de tandarts. Nu moest voor een implantaat. Hier zag ik als een berg tegen op. Eenmaal binnen dit kenbaar gemaakt. Zowel de assistente als de implantoloog zeiden dat het minder erg was dan een wortelkanaal. En niks was minder waar. Met een half uurtje was her gepiept en ze deden alles om mij gerust te stellen.

Over Tandzorg Delft Zuid

Mondzorgcentrum Delft werkt nauw samen met de collega’s van praktijk Tandzorg Delft. Voor bepaalde (specialistische) behandelingen kan het daarom voorkomen dat wij u zullen doorverwijzen naar Tandzorg Delft, zodat wij u altijd mondzorg van de hoogste kwaliteit kunnen leveren.