Veel empathie Deskundig Duidelijk Schone behandelkamer

Kwaliteit en rekening

Ik heb ongeveer 20 minuten bij de mondhygiëniste (was een nieuwe voor mij) in de stoel gezeten en krijg rekening van ruim 200 euro. De verhouding is zoek.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Wel met genoemde tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het zijn goede mensen, ze behandelden me goed en schoon.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Snelle hulp

Fijn dat de tandarts omdat de mondhygiëniste ziek was ook het tandsteen verwijderd heeft

Top tandarts

Altijd de juiste behandeling en begeleiding

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aardige en zeer kundige tandarts!

Ben geholpen door tandarts Katerina Kitsou. Het trekken van tanden en het plaatsen van een brug was iets waar ik best tegenop zag. Tandarts Katerina heeft de behandeling vrijwel pijnloos uitgevoerd. Een zeer aardige en ook zeer kundige tansdarts!

Super tandarts

Ze vertellen alles wat ze gaan doen en als je wi stoppen of een pauze eteek je je hand op.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Keurig netjes op tijd aan de beurt en goede behandeling door tandarts en assistent.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gewoon een goede eerste behandeling voor een kroon

Dit was een eerste behandeling voor een kroon. Alles ging goed en werd heel goed uitgelegd. Door verdoving eigenlijk niets gevoeld van het wegslijpen van een deel van de kies. Nu een tijdelijke kroon erop die misschien net iets te hoog is. Door verdoving heb ik dat niet echt geconstateerd tijdens de behandeling. Maar niet echt last van.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Verzorgde indruk en professioneel.

Zeer vakkundig.

Zeer goed.

Behandeling was top. Enige was dat de preventie 's morgens werd afgebeld ivm ziekte. Maar dat kan gebeuren.

Gewoon een top tandarts

Ik ben zeer tevreden over Eleni ,ze is altijd zeer professioneel en geeft goed advies. Fantastische tandarts ,ik wil nooit geen ander meer..

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Niks mis mee .netjes en duidelijk

Bij mijn. Vorige tand arts heel lomp en bot. En hier word je behandeld als een mens. En dat is erg fijn maar ook duidelijk wat er gaat gebeuren. En een goede afhandeling. Dus ik blijf . Mvg marco.

Altijd behulpzaam

Na afbreken van kies kon ik de dag erna langs komen voor het repareren.

Klantvriendelijk

Ben hartelijk ontvangen en prettig behandeld. Volgend jaar weer op controle.

Echte vakmensen

Dames aan de receptie zijn kanjers

prima.

Ik vind dat je bij deze praktijk zeer hartelijk ontvangen wordt. Er hangt een gezellige ontspannen sfeer. Dr, Lampi stelt je zeer op je gemak en verstaat haar vak.

Prettig en deskundig

Ik hoefde niet te wachten, werd heel vriendelijk geholpen door een zeer deskundige tandarts.

Vakkundig en vriendelijk

Medewerker is vakkundig en vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vrienkendelijke ontvangst en vrijwel geen wachttijd.

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt goed en vriendelijk geholpen.

Fijn

Voortreffelijk

Afgezien van moeizame toegang tot het parkeerterrein (we hoorden elkaar niet) is de verdere dienstverlening prima. De mondhygiëniste is echt voortreffelijk! Naam behandelaar onbekend, maar echtgenote van Maksim.

Fijnste tandarts

Ik ben heel blij met mijn tandarts en zou nooit meer een andere willen. Lief en rustig gaat ze te werk.

Over Mondzorgcentrum Burgraadt

Welkom bij Mondzorgcentrum Burgraadt! Bij MZC Burgraadt in Dordrecht zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!