Snap niet dat het onder eten mijn bovengebit in tweeën breekt Bij varkenshaas saté Bovengebit was nog niet jong

Goed!

Goede behandeling, serieus, vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige behandeling als patiënt. Fijne tandarts.

Prettige behandeling als patiënt. Fijne tandarts.

uitstekend

vriendelijk ontvangen en goed uitgelegd wat er moet of kan gedaan worden,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke vrouw. En hdt was optijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel goed geholpen .heel secuur gewerkt .vraagd of je pijn hebt.mooie tanden heb ik nu een prothese boven en onder.het was een geweldig persoon.weet alleen haar naam niet .blond haar in staart .tatoeage slank .zeer tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima service en goed product afgeleverd !

Prima service en goed product afgeleverd !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Samantha heeft mij goed geholpen.

Het hele traject, voor het maken van de prothese, van eerste tot laatste afspraak duurde lang. Bij elkaar zo'n vijf maanden. In de toekomst worden het maar twee afspraken dus zal het traject korter zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt heel vriendelijk ontvangen, en ze bespreken vooraf wat er gaat gebeuren en alles tot nu toe pijnloos, wortelkanaal behandeling en een stift tand gehad.

Snelle service

Snelle service en vriendelijk personeel

Ik ben content

Ik ben tevreden

Superrr

Ik ben zeer Content

Een goede ervaring.

De behandeling is goed gegaan.

Ja

Perfect geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deze keer niet echt tevreden

Bij de vorige halfjaarlijkse controle is mijn spalkje aan de bovenkant er uit gehaald omdat deze stuk was en deze controle zou er een nieuwe teruggeplaatst worden. Nu bleek bij deze halfjaarlijkse controle dat de afspraak niet goed er in gezet was en dat daarom het spalkje niet geplaatst kon worden. Het is bekend dat ik wat verder weg woon, het was fijn geweest als het opgelost had kunnen worden zodat het wel gewoon zoals afgesproken had kunnen verlopen. Nu wordt het bij de volgende halfjaarlijkse controle gedaan. Ik zou hiervoor een bevestiging krijgen, maar die heb ik nog niet gehad.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je wordt goed en vriendelijk geholpen.

Als goed, altijd op tijd geholpen, ze zijn vriendelijk bij de balie, Bij de tandarts die stel mij altijd gerust ben best een beetje bang, ze leg heel goed uit wat ze gaat doen en is een vakvrouw en heel vriendelijk.

Kundig personeel

Altijd vriendelijk

goede behandeling

goede behandeling en prettig personeel

adequaat en vriendelijk

zie hierboven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ze was goed en mee levendige en nam de tijd .ik weet alleen niet meer hoe ze heten

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Proffesioneel

Fijne tandarts! Geruststellend en professioneel!

Vakbekwaam

Na mijn overstap (mijn vorige tandarts is met pensioen) heb ik gelukkig een nieuwe tandarts toegewezen gekregen die de zorg voor mijn gebit heeft overgenomen.

Heeeel tevreden

Perfecte uitleg en geweldige behandeling

Top praktijk!

Iedereen binnen de praktijk is erg vriendelijk maar het belangrijkste is dat iedereen goed is in zijn werk. Sinds ik bij deze tandartspraktijk kom heb ik eigenlijk geen klachten meer met m’n gebit. Ook krijg ik altijd tips mee als ik ergens meer aandacht aan moet besteden, dat ervaar ik altijd als zeer prettig.

PRIMA.

Ik ben vreselijk angstig omdat ik altijd erg benauwd ben als ik op mijn rug lig (kan door mijn astma heel moeilijk ademen) maar Katharina neemt echt de tijd voor je. Gisteren had ik een mannelijke mondhygienist (weet zijn naam echter niet) daar voelde ik mijn eigen ook op mijn gemak. Die nam ook de tijd voor mij. Dat geeft je een heel goed gevoel dat er naar je geluisterd wordt.

Over Mondzorgcentrum Burgraadt

Welkom bij Mondzorgcentrum Burgraadt! Bij MZC Burgraadt in Dordrecht zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!