Filters

7

Voldoende

Ons eigen tandarts is momenteel met zwangerschapsverlof en haar man tandarts Bol heeft mij goed geholpen. Wel erg jammer dat wij de laatste tijd zoveel verschillende tandartsen hebben gehad na het stoppen van tandarts Mertz! Dit is wel een minpuntje ook overwogen om over te stappen!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5

Veel te lang wachten voor ik aan de beurt was.

Ik vond dit een matige afspraak, Het was druk en ik vond het een beetje gestrest en veel te lang wachten voor ik aan de beurt was.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Super

Goede uitleg en behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Effiecient met een persoonlijke touch

goede behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Top

Mijntje is kundig,aardig,voorzichtig,gewoon helemaal perfect!! Tandarts vaak iemand anders

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
4

Afspraak vergeten assistent

Om 09.00 uur afspraak, om 09.30 uur naar balie. Men had mij over het hoofd gezien (2meter). Nog geen sorry

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Vriendelijk

Vriendelijke en gezellige (nieuwe) tandarts. Transparant en duidelijk in communicatie en (vervolg)afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
1

Schandalig

Schandalige behandeling door Kimberly. Vijf minuten in de stoel, drie dagen aan de pijnstillers en als klap op de vuurpijl een rekening krijgen voor 25 minuten "Preventieve voorlichting en/of instructie." Heel jammer, want ik kom hier al jaren en met alle andere medewerkers heb ik zeer goede ervaringen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Fijn

Goeie ervaring! Geen kast meer van mijn tandarts frees!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Positieve ervaring

Personeel vriendelijk, meedenkend, en alles wat positief is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

deskundigheid staat op nr.1

Geen lange wachttijden, en altijd vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goede uitleg en behandeling

Alhoewel wel langdurige behandeling toch goed geholpen door de tandarts. Ook een dag later nabellen om te informeren hoe het gaat!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2

Zeer slecht

Er was tijd tekort voor een behoorlijke behandeling 15 minuten i.p.v. 30 minuten zodat het schoonmaken mechanisch werd gedaan om voor 12.00 uur klaar te zijn. Wat zeer onaangenaam en niet voor herhaling vatbaar was! En ook de halfjaarlijkse controle niet door de tandarts Bol maar door de mondhygiëniste moest worden gedaan. Dus samenvattend dit was niet voor herhaling vatbaar en als dit volgend jaar niet anders is dan zoek ik gegarandeerd een andere tandarts.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Was om 9 uur aan de beurt, liep gelijk een half uur uit.

Helaas altijd grote uitloop, dat kan, maar niet als je al de tweede patiënt bent. Hoe verloopt die dag dan voor de andere patiënten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

Controle bij de tandarts prima, gebitsreiniging was erg pijnlijk.

De controle bij de tandarts verliep prima. De gebitsreiniging bij de mondhygiëniste was erg pijnlijk, veel meer dan ik gewend ben geweest in de afgelopen jaren, ik heb nu(na 2 dagen) nog pijnlijke plekken in mijn mond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goede mondhygieniste

Al jaren kom ik bij Fiona, fijne mondhygieniste met veel ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goed

Goed geholpen fijne tandarts hij zecht wat hij doet

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Geen tandarts in opleiding inzetten!

Aardige man maar deed onvoldoende bij de controle! Heeft wat tegen mijn kiezen geduwd Geen controle tussen tanden en kiezen Hopelijk hebben jullie binnenkort weer een tandarts erbij! Weet niet bij wie ik nu moet zijn na het vertrek van de Griek! Hopelijk iemand die net zo goed is als van Nes

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Prima

Prima ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Fijne tandarts, maar 'manager' mag wel wat indimmen.

Tijdens het wachten op de tandarts in de wachtruimte, hoorde ik de assistente iemand te woord staan aan de telefoon over een afspraak die pas 2 maanden verder gemaakt kon worden. Uit de uitleg van de assistente kon ik opmerken dat de patiënt daar niet blij mee was. Ze verklaarde dat er momenteel slechts 1 tandarts beschikbaar was en dat er gelukkig versterking aankomt. Ze wees patiënt vriendelijk op de manier hoe hij een klacht in kon dienen. Haar inzet en toon was prima. Na dit gesprek kwam de 'manager' haar kantoor uit en vertelde de assistente dat ze 'gewoon heel bot kan zijn tegen patiënten als ze zeuren'. Ik hoorde dat, maar ook anderen die in de wachtkamer zaten. Eigenlijk wilde ik er wat van zeggen, maar ik vond het niet netjes om dat in het bijzijn van omstanders te doen. Het zette me wel aan het denken. De manager realiseert zich kennelijk niet dat ze met klanten te maken heeft en dat ze door dit gedrag te vertonen eerder een negatieve invloed heeft op medewerkers dan een positieve. Misschien kan iemand de 'manager' een cursus klantvriendelijkheid of leiderschap met impact aanbieden?

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima

Aanmelden via zuil was nieuw voor ons, maar ging prima. Nauwelijks wachttijd. Tandarts Bol is altijd vriendelijk en vakkundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Vriendelijke en betrouwbare professionals

Een geweldig Team , vriendelijk en betrouwbaar en deskundig, dat maakt de bezoek aan de praktijk de moeite waard

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Goed geholpen !

Vriendelijk ontvangst. even wennen aan de "meldpaal" :) goed en deskundiggeholpen door Viona Mondhygiëniste. tot de volgende keer ! Punt van aandacht: de open balie laat het vanuit de wachtkamer toe om alle gesprekken te volgen in en rond de receptie. Zowel "zakelijke" als "prive".................

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Behulpzame en aardige mensen

Duurt wel even voordat je terecht kan. Ik moest 1,5 maand wachten op een controle-afspraak die uiteindelijk ook nog verzet werd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

Prima

Prettig tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedrijfsgegevens

Pastoor van Kessellaan 3

4731 BH Zevenbergen

0168 331 390

[email protected]

Over Mondzorg Zevenbergen

Welkom bij Mondzorg Zevenbergen! Wilt u de beste zorg voor uw gebit? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Mondzorg Zevenbergen opende in november 2011 haar deuren op een centrale locatie vlakbij het station. Het pand is van binnen compleet verbouwd naar de maatstaven van een moderne tandheelkundige praktijk. Klik hier om een kijkje te nemen in onze praktijk. Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.