Filters

2

Onvriendelijk

Mijn eigen tandarts was door privé omstandigheden niet aanwezig kwam bij een vervanger. Hij heeft totaal niets tegen mij gezegd. Geen uitleg waarom hij er was en ook zijn assistent niet. Ik zeg nog allebei vreemden gezicht voor mij. Dus ze hebben daar totaal niet op geantwoord. Ik vond dit echt onprofessioneel

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5

Matig

Voor de 3e keer in 3 maanden had ik een afspraak gemaakt bij de tandarts en deze keer expliciet gevraagd naar mijn eigen tandarts meneer Bol (ik begrijp dat hij niet aanwezig kan zijn ivm prive omstandigheden). Toen ik echter op afspraak kwam kreeg ik te horen dat ik alweer een andere tandarts kreeg. Dat was de 3e verschillende tandarts in 3 maanden. Waarom wordt ik daar dan niet van tevoren over geinformeerd? En eerlijk gezegd twijfel ik aan de bekwaamheid van sommigen. Ik heb nu al maanden last van gevoelige tanden, maar ik krijg telkens andere adviezen kwa tandverzorging. De ene zegt poetsen met sensodyne, de ander zegt poetsen met groene Elmex. De een zegt dat ik perio-aid moet gebruiken en de ander zegt weer dat dit maar maximaal 2 weken is toegestaan. Wie moet ik nu eigenlijk geloven en welke adviezen moet ik nu precies opvolgen? Ik weet het niet meer. Ik ben gebaad bij één en dezelfde tandarts, maar ik denk dat ik de laatste 5 jaar al 8 verschillende tandartsen bij jullie heb gehad. Waar ik dan wel heel erg over tevreden ben is mijn mondhygieniste en de tandarts assistenten achter de balie (die er al jaren zitten).

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Heel goed

Geen problemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Prima behandeld

x

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
4

Rommelig

Krijg je een nieuwe tandarts voor de eerste keer , wordt je gemaild dat de tandarts niet kan . Dan ben je bij de praktijk voor de mondhyginiste die dan ook de controle zou moeten doen , maar daar geen tijd voor heeft ivm drukte , dus controle niet gedaan en nu een nieuwe afspraak bij een andere tandarts , want de tandarts die ik zou hebben is ook vertrokken , zoals meerdere . Ik ben benieuwd in maart of ik dan terecht kan bij de tandarts , het is er momenteel een zooitje ! Ik ben hier nog steeds omdat Fiona een goede tandhyginiste is maar ik zit te twijfelen wat ik moet gaan doen

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Anders dan anders

Het krijgt maar net een voldoende laten we het daarop houden Ik vindt de laatste 2 a 3 jaar meer een poppenkast dan is er weer een andere Tandarts of dan bellen jullie dat de Tandarts niet kan die dag , zal misschien tegenwoordig zo moeten geen idee maar dat is als patiënt niet heel prettig om dan op de dag zelf te horen die Tandarts is weg u heb een andere Mondhygiënist is in mijn ogen 1 van de weinge die er nog is vanaf het begin Je mag gerust contact opnemen per e mail

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

Lang wachten

Mijn afspraak met tandarts liep om 9:00 al bijna een 1/2 uur uit. Ik maak juist zo vroeg mogelijk een afspraak om op tijd op mijn werk te kunnen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Prettige behandeling

Zoals hier boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Super

Ik was onverwacht iets laat, maar mocht gewoon mijn behandeling krijgen. Ook werd ik vriendelijke geholpen en gehoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Netjes ontvangen

Er werd steeds verteld wat er ging gebeuren. Dit vond ik prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

slecht

In de afgelopen zijn verschillende afspraken steeds verzet vanwege afwezigheid of ontbreken van tandarts. Toen ik mij half oktober voor de eerste maal meldde met klachten waarvoor een wortelkanaalbehandeling nodig was, is de eerste behandeling wel adequaat uitgevoerd. Ook een herhaalde spoeling is uitgevoerd. De tandarts zei toen dat de tijdelijke vulling binnen drie weken moest worden vervangen door een definitieve vulling. Dit bleek echter weer niet mogelijk vanwege personeelsgebrek en/of ziekte. Toen werd mij ook verzekerd dat dat wat de tandarts had gezegd, niet zo letterlijk moest worden genomen en dat het definitief afwerken van de wortelkanaalbehandeling best drie maanden kon wachten. Toen ik uiteindelijk begin december weer bij een tandarts terecht kon, kreeg ik "op mijn donder" want ik had eerder moeten komen omdat er een kans bestaat dat de tijdelijke vulling niet afdoende meer zou zijn. Ook kreeg ik bij deze afspraak bij verrassing de rekening van de nog uit te voeren behandeling in handen geschoven. Of ik op dat moment 460 euro wilde betalen voor de behandeling. Dat zou bij een wortelkanaalbehandeling altijd aan het begin van de eerste behandeling moeten worden meegedeeld. Niet dus! In overleg met de tandarts gekeken naar de mogelijkheden en risico's om de behandeling uit te stellen naar januari zodat ik gebruik kon maken van mijn verzekering. Drukte en personeelstekort begrijp ik, maar mijn frustratie ligt vooral in: - het steeds afzeggen en wijzigen van afspraken, - het feit dat ik niet juist ben geïnformeerd over de kosten van de behandeling. - de "gelaten" reactie over mijn slechte ervaringen. Ik hoop dat de zaken weer snel op orde zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goed geholpen

Was een inval tandarts , legt alles goed uit . Lichte de behandeling toe . Niets was teveel . Zou bijna zeggen , ik kom vaker terug . Heb de naam van de tandarts niet meegekregen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Controle ging sneller dan een pitstop bij Max Verstappen

Ik kreeg het idee dat de controle en het bekijken van mijn gebit voor de vorm was. Voordat ik het in de gaten had, was de controle voorbij! Note: ik heb niet de kennis en kunde om te beoordelen dat dit een standaard controle was, maar zo kort heb ik het nog niet meegemaakt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Controle ging sneller dan een pitstop bij Max Verstappen

Ik kreeg het idee dat de controle en het bekijken van mijn gebit voor de vorm was. Voordat ik het in de gaten had, was de controle voorbij! Note: ik heb niet de kennis en kunde om te beoordelen dat dit een standaard controle was, maar zo kort heb ik het nog niet meegemaakt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

prettig, snel aan de beurt en goed geholpen

snel geholpen door assistente en controle door tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

prettig, snel aan de beurt en goed geholpen

snel geholpen door assistente en controle door tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

Deze keer ok maar ik hoop niet te laat

Ik heb heel lang moeten wachten voor een afspraak. Met een tijdelijk vulling van een wortelkanaal behandeling. Weer is de wortel zeer ontstoken. Ik hoop niet dat deze tand ook getrokken moet worden door de vertraging.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

Deze keer ok maar ik hoop niet te laat

Ik heb heel lang moeten wachten voor een afspraak. Met een tijdelijk vulling van een wortelkanaal behandeling. Weer is de wortel zeer ontstoken. Ik hoop niet dat deze tand ook getrokken moet worden door de vertraging.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Positieve ervaring

Tandarts die meedenkt en op je gemak laat voelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

vlot en netjes geholpen

De afspraak en behandeling verliep netjes en vlot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goed

Alles gaat correct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Goed

Alles gaat correct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Uitstekend

Wordt altijd correct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goed, vriendelijk en vakkundig team.

Goed georganiseerd team waar ik mij goed bij voel en veel vertrouwen in heb. Wordt steeds goed en vakkundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goed, vriendelijk en vakkundig team.

Goed georganiseerd team waar ik mij goed bij voel en veel vertrouwen in heb. Wordt steeds goed en vakkundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Pastoor van Kessellaan 3

4731 BH Zevenbergen

0168 331 390

[email protected]

Over Mondzorg Zevenbergen

Welkom bij Mondzorg Zevenbergen! Wilt u de beste zorg voor uw gebit? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Mondzorg Zevenbergen opende in november 2011 haar deuren op een centrale locatie vlakbij het station. Het pand is van binnen compleet verbouwd naar de maatstaven van een moderne tandheelkundige praktijk. Klik hier om een kijkje te nemen in onze praktijk. Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.