Filters

10

Prima service

Prima consult

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Prima en duidelijk.

Ondanks dat ik niet mijn eigen tandarts had, ging ik met een goed gevoel de deur uit. Ben vriendelijk, eerlijk en duidelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Goed

Goed advies, behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Fijn

Het is fijn om op zaterdag naar de mondhygiënist(e) te kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

erg veel pijn gehad bij een "poging" een kies te trekken

ik had pijn aan een kies waar ik al 2 keer elders een wortelkanaal behandeling hvoor had gehad. ik hoopte op een antibioticakuur, voor de feestdagen, echter de tandarts vond dat een slecht idee omdat ik in september ook al een antibioticakuur had gehad. er waren 2 keuzes, afwachten wat er zou gebeuren met de pijn , evt pijnstillers of trekken het advies was trekken, dus verdoving er in, wachten in de wachtkamer en toen de behandeling. ik heb verschrikkelijk veel pijn gehad, bij de pogingen om mijn kies te trekken, en uiteindelijk is dit niet gelukt. Dan toch maar een antibioticakuur en een nieuwe afspraak maken voor het verwijderen van de kies!!! toen ik bij de receptie stond voor het recept, werd door de assistente doorgegeven dat er toch beter een verwijsbrief voor de kaakchirurg gemaakt moest worden. Vandaag is daar zonder pijn de kies getrokken!!! ik denk ieder zijn specialisme!?

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima

Vriendelijk en vakkundig geholpen door Astrid

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Goede fijne behandeling gehad

Netjes op tijd en duidelijke uitleg wat er ging gebeuren

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Tandarts is zeer zorgvuldig en duidelijke

Tandarts is zeer zorgvuldig in zijn werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Super geholpen

Goed geholpen. Er werd de tijd voor me genomen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5

Anders dan ik gewend ben

De invaltandarts sprak niet met me, maar sprak over mijn hoofd heen alleen met de assistente. Hij heeft zich ook niet voorgesteld. Dit was totaal anders dan dat ik gewend ben bij vorige bezoeken. De mondhygieniste/assistente was wel aardig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
3

Stress vol

Doordat er door omstandigheden maar één tandarts aanwezig was,kwam de hele behandeling nogal stress vol over. Waar anders rustig de tijd wordt genomen ging het er nu gehaast en bijna onvriendelijk aan toe. Ook voor de tandarts en andere medewerkers moet dit niet fijn werken zijn. De tandarts had zelfs geen pauze genomen vertelde de assistente, dit is naar mijn mening geen juiste manier van werken aangezien een pauze niet voor niets is verzonnen. Ik zou volgende keer in zo'n situatie liever meer patiënten afbellen dan de tandarts over drie behandelkamers verdelen want dit komt de kwaliteit van de behandeling niet ten goede.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goed

Tis altijd goed ,personeel is goed en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Goed en informatief

Duidelijke uitleg en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Prima

Vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goede ervaring met de Mondzorg

goede behandeling, personeel is beleefd en netjes. Laatste keer wel 20 minuten moeten wachten voordat ik aan de beurt was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Normen en waarden was ver te zoeken.

Slechte ervaring wat ik niet gewend ben bij jullie. Begon al dat ik een half uur heeft moeten wachten afspraak 9.40 werd 10.10 binnen geroepen 10.20 was ik weer buiten. Ik kwam binnen de behandelaar zat met zijn rug naar mij en zij goedemorgen ga maar op de stoel zitten is al niet beleefd vindt ik. Ik heb zo 6 à 7 minuten gezeten eindelijk actie behandeling duurde 3 minuten zij gedag ging weer met zijn rug naar mij toe zitten. Het ging om controle van de inplantaten geen uit leg hoe het was. Nu is mij de vraag wat kost zo consult van drie minuten. Als het zo moet gaat het gauw over helaas. Mijn telefoon nummer is bekend.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Veel verstand van zaken.

Ze werkt nauwkeurig en goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Vriendelijk snel en goed geholpen

Goed geholpen door Dhr Kinderman

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Kom al jaren bij mondzorg Zevenbergen, en zal dit ook blijven doen.

Aardig en vriendelijke zorg, dat is best geruststellend bij een bezoek aan de tandarts. Ook als je vaste tandarts er niet is, is er een vriendelijke en kundige vervanger.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima

Tandarts deed goed z'n werk had zich alleen wel voor mogen stellen ik heb normaal tandarts Bol

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2

Graag even op contact opnemen op het bij u bekende tel nr

Ik blijf maar mails ontvangen om een recensie te plaatsen. Dus : De ervaring met deze tandarts en assistent was de naarste uit mijn 53 jarige leven

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
1

Teleurstellend kostbaar

Allereerst de beste wensen. Waarom meldt men niet dat ik al over mijn vergoeding heen ben als ik nog een afspraak in 2022 plan die al 3 keer verzet is door de tandarts ? Bovendien de gedeclareerde 15 minuten heb ik niet binnen gezeten net als de tand reiniging, deze 2 x bereken en is echt onterecht en dan had er ook voor deze rekensom nog wel wat polijst pasta opgemogen. Al met al een vriendelijke tandarts maar ik heb nu het idee dat er met een vork geschreven is. Ik verwacht dan ook een creditnota, Ik zal hier later over bellen. Mevr ge Hadewych den Ridder

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Slecht behandeld

Er werd naar mij als patiënt niet gekeken, niet een keer de vraag of het nog ging ( wortelkanaalbehandeling moest afgemaakt worden) er werd enkel over mij heen met de assistente gesproken terwijl ik me verslikte. Eerdere bezoeken waren beter, deze tandarts wil ik dus niet meer

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Geweldig goed geholpen, echt een top tandarts!

Geweldig goed geholpen, gerustgesteld, duidelijke uitleg, vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Pastoor van Kessellaan 3

4731 BH Zevenbergen

0168 331 390

[email protected]

Over Mondzorg Zevenbergen

Welkom bij Mondzorg Zevenbergen! Wilt u de beste zorg voor uw gebit? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Mondzorg Zevenbergen opende in november 2011 haar deuren op een centrale locatie vlakbij het station. Het pand is van binnen compleet verbouwd naar de maatstaven van een moderne tandheelkundige praktijk. Klik hier om een kijkje te nemen in onze praktijk. Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.