Op tijd en uiterst prettig geholpen

Probleem werd meteen opgelost

Prima geholpen

Fijne tandarts gaat helaas praktijk verlaten

Perfecte behandeling

Ik heb het als erg prettig ondervonden, mogelijk ook aan tandarts Sourgkouni die mij heeft behandeld

Helemaal tevreden. Snel geholpen. Hele aardige tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De afspraak was vervroegd op verzoek van Mondzorg, maar de afspraak is niet nagekomen. Wel excuses zijn er gemaakt door Mondzorg

Goede zorg

Ik werd goed geholpen door de tandarts en de preventie arts ze legden alles goed uit

Heel goed geholpen

Ben pas voor de eerste keer geweest maar het voelde goed aan en werd vriendelijk geholpen.

fijne tandartsen praktijk

ik kom gelukkig niet al te vaak bij de tandarts maar deze praktijk bevalt me wel. goede tandartsen en je word netjes behandeld

vriendelijke en kundige behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk contact, snel en vakkundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk ontvangst, pijnloze behandeling.

Vriendelijke mondhygieniste die het gebitgedeelte goed weet te verdoven zodat een goede mondreinigingkan plaats vinden.

Gewoon goed

Gewoon goed

Vriendelijk en goede zorg

Bij mondzorg Zevenbergen word je altijd vriendelijk geholpen en de behandeling is heel professioneel

Erg vriendelijk

Erg vriendelijk

Probleem opgelost.

Vrolijke uitleg van de behandeling.

Prettige behandeling

Een vlotte en nette behandeling met persoonlijke aandacht en zorg

Vriendelijk en vakkundig

Vriendelijk en vakkundig

Snel en pijnloos

Meestal duurt de behandeling langer. En ben ik een zenuwpees. Maar dit keer viel alles gelukkig mee.

nvt

nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben zeer tevreden over de tandarts en over zijn assistente.

Wij, mijn vrouw en ik, worden bij binnenkomst in de behandelkamer door beiden zeer vriendelijk begroet en ik vind het steeds heel bijzonder een kort gesprek met de tandarts te voeren! Jammer dat de tandarts Mondzorg gaat verlaten !!! Wij wensen hem veel voldoening in zijn nieuwe tandartsenpraktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deze tandarts is er voor mijn

Er wordt geluisterd naar mijn Krijg goede ferdback terug En vertel ook wat hij gaat doen

Goede sevice en behandeilng

Zie boven

Een groot genoegen

Keurig op tijd en een vorstelijke behandeling.

Netjes behandeld.

Door mvr Meintje Buijssen netjes behandeld.

Pastoor van Kessellaan 3

4731 BH Zevenbergen

Over Mondzorg Zevenbergen

Welkom bij Mondzorg Zevenbergen! Wilt u de beste zorg voor uw gebit? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Mondzorg Zevenbergen opende in november 2011 haar deuren op een centrale locatie vlakbij het station. Het pand is van binnen compleet verbouwd naar de maatstaven van een moderne tandheelkundige praktijk. Klik hier om een kijkje te nemen in onze praktijk. Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.