Op tijd en prima behandeld.

Goede ervaring. Was kundig en snel.

Voldoende

Ben tevreden

Uitstekend.

Een fijne en professionele ervaring. Alles verloopt soepel.

Positief

Snel geholpen, aardige medewerkers. hoe nooit lang te wachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts prima, ontvangst secretaresse minder

Secretaresse zat luid prive telefoon gesprek te voeren. Je kon je daar als klant niet voor afsluiten en het hele gesprek meevolgen. Verder werd onvriendelijk aangegeven bij mijn man dat hij zich moest aanmelden bij de zuil en niet bij haar. Tandarts vriendelijk en meedenkend....heeft alvast foto gemaakt bij mijn zoon omdat hij binnenkort 18 wordt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Niet zonder te zeggen een

Niet zonder te zeggen een Andere tandarts plotseling op de proppen te komen De mondhygiënist was uitstekend! Personeel aan de balie is ook Super! Tandarts Bol ook super goed

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Behandeling T042.

De laatste 4x lig ik nog geen 20 minuten in de stoel, terwijl voor deze behandeling 3 kwartier tot een uur voor staat. Shahim Tanweer heeft mij goed geholpen. Ik wil over naar behandeling M03. Dat scheelt de helft in de kosten. Over de tandarts Ronald Bol niets dan lof.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

We werden snel, vriendelijk en goed geholpen.

Slecht

Had donderdag 26 april gebeld voor een vulling uit de kies. Vrijdag 27 april kon ik komen, kies is geslepen, scherpe kantjes eraf, dinsdag 30 april had ik de controle afspraak staan en zou de kies gelijk gevuld worden. Half twee was mijn afspraak en twee uur voor mijn man, dus ruim de tijd zou je zeggen. De assistente riep mij binnen, zag dat de vulling uit de kies was. Maar er zou niets aan gedaan worden, daar moest opnieuw een afspraak voor gemaakt worden. De tandarts is geroepen, die heeft gekeken en gaf aan dat de kies gevuld moest worden, maar er was niets van doorgegeven. Als de patiënt waar hij mee bezig was mee zou vallen dan zou hij de kies vullen, maar geen controle, daar was geen tijd voor. Ondertussen is bij mijn man de controle uitgevoerd, en moesten we terug naar de wachtkamer. Na vijf min. ben ik binnengeroepen en heeft hij de kies gevuld. Om twee uur liepen wij weer buiten terwijl mijn man om twee zijn afspraak had. Geen tijd voor controle, maar wel tijd om een offerte op te maken en uit te draaien voor als de vulling er soms uitkomt, maar dit was voor latere zorg en moest ik maar niet te veel aandacht aan schenken. Jammer dat er verloren tijd is, de gezondheidszorg kost geld maar dit kan niet anders op deze manier. Zou ik dit aanbevelen bij anderen, dit mag je voor mij zelf invullen. Je moet mondig zijn in ieder geval.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

Rommelig

In de mail die ik had ontvangen stond: afspraak vrouw om 13.30 en mijn afspraak was om 14.00 uur. Voor mijn vrouw was er op de donderdag daarvoor een afspraak voor het opnieuw vullen van een kies, omdat de vulling uit de kies was gekomen. Dit is op vrijdag 26 april bevestigd door de tandarts die een scherpe punt van de kies heeft gehaald waaruit de vulling er uit was gekomen. Wij worden door de assistente om 13.30 uur gelijktijdig binnen geroepen. Mijn vrouw gaat zoals de afspraak in de mail aan had gegeven, als eerste op de behandelstoel zitten. De assistente begint haar controle. Deze ziet de niet te missen kies waar de vulling uit was. Toe kreeg mijn vrouw te horen, dat er helemaal geen afspraak in de agenda stond om deze kies te vullen. Hierop heeft mijn vrouw en ik natuurlijk ook meteen aangegeven dat dit op zowel donderdag als vrijdag daarvoor was afgesproken. Uiteindelijk is de tandarts erbij geroepen en die heeft gekeken en aangegeven dat de kies inderdaad gevuld moest worden maar dat zowel de assistente als de andere tandarts hiervoor geen afspraak hadden gemaakt. Hij zou proberen als de de behandeling bij de andere patiënt snel zou gaan de kies alsnog gevuld zou worden. Daarna is de controle bij mij gedaan en moesten we weer plaats nemen in de wachtkamer. Na ongeveer 5 minuten is mijn vrouw binnengeroepen bij de tandarts en is haar kies gevuld. Om twee uur (mijn vrouw gaf nog aan nu ben jij eigenlijk aan de beurt) liepen wij weer buiten. Dus mijn vraag is eigenlijk wat heb je aan afspraken als mondzorg Zevenbergen die toch niet nakomt. Twee keer een afspraak om een kies te vullen, waarvan niets bekend is bij de tandarts. Dit kon ook zo maar niet gedaan worden i.v.m. de afgesproken tijden. En dat terwijl we op het moment dat ik mijn afspraak had we al buiten naar de auto liepen. Heel raar allemaal.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Eerst 10 minuten gewacht en in 7 minutenklaar

Ik werd behandeld door een voor mij een onbekend persoon

Erg vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kon snel terecht na het afbreken van een kies .

Er werd meegedacht aan de balie of er nog ergens een plekje was . Is gelukt .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Normaal ben ik bang dat had ik nu niet

Had een nieuwe tandarts en hhad gezegd over de angst die ik had ze heeft mij gerustgesteld en rustig aan gedaan was erg fijn

Prettig en vakkundig

Op tijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd en heel erg vriendelijk

stress

Ik had een andere mondhygienist dan normaal. Zij heeft de gehele behandeling met het machientje gedaan terwijl Fiona het grootste stuk handmatig schoonmaakt. Dat vind ik veel prettiger.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Pijnlijk doordat de assistente mij te lang liet wachten

Omdat de assistente de ernst van de situatie niet goed inschatte tijdens de telefonische intake heb ik 3 weken moeten wachten op een afspraak waardoor er een fikse ontsteking is ontstaan. Hierdoor werkte de verdoving niet/slecht en moest mijn kies worden getrokken. De tandarts was bekwaam en deed haar best. Echter het heeft 45 minuten geduurd voordat de kies eruit was. (na meerdere verdovingen)

nieuwe mondhygiëniste

geweldige behandeling gehad

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima behandeling, eerst gebit schoonmaken door assistente waarna tandarts een laatste check doet.

Zie boven

Vriendelijke tandarts

Nvt

Prima en deskundig geholpen

Snelle afspraak en goed geholpen

Prima!

Vriendelijke ontvangst, korte wachttijd ,duidelijke uitleg Gezellige wachtruimte

Pastoor van Kessellaan 3 4731 BH Zevenbergen

Over Mondzorg Zevenbergen

Welkom bij Mondzorg Zevenbergen! Wilt u de beste zorg voor uw gebit? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Mondzorg Zevenbergen opende in november 2011 haar deuren op een centrale locatie vlakbij het station. Het pand is van binnen compleet verbouwd naar de maatstaven van een moderne tandheelkundige praktijk. Klik hier om een kijkje te nemen in onze praktijk. Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.