Secuur werk

Is niet voor 1 gat te vangen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd en vakkundig geholpen met een goede toelichting wat er gedaan werd

Zie boven

Vaak andere gezichten,

Nieuwe gezichten, kennen mijn achtergrond niet. Lijkt of er veel verloop is bij mondzorg, geeft niet een groot gevoel van vertrouwen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Klantvriendelijk, vrije uiting van advies en tips, altijd een schone gebit na het reinigen.

Deskundig en supersnel geholpen

Er was een stuk van mijn kies af. Gebeld en 2 dagen later kon ik al terecht. Dacht eerst dat er een kroon gezet moest worden, maar de tandarts kon het zo herstellen, super.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel geholpen naa probleem met vulling

Kon snel langskomen nadat vulling uit kies was gevallen. Wat ik wel jammer vond dat ik steeds weer een andere tandarts te maken krijg. Deze dame was zeker kundig, maar ik vond het wel jammer dat ze bij deze best intensieve casus alles alleen moest doen.. Er was geen assistente. Ik vind de tandartspraktijk steeds onpersoonlijker en commerciëler worden en overweeg naar een andere, kleinere, praktijk over te stappen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige omgeving en vriendelijk personeel

Fijn

Prettig

Altijd aardig. Helpen zo snel als zei kunnen. Zoeken zodat het je uit komt . Kan niets anders zeggen .

Goede ervaring.

Vriendelijke benadering en goede zorg.

Fijne eerste periodieke controle

Vriendelijk personeel, fijne ervaring voor de kinderen, mooie praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele fijne tandarts G Bettens,neemt de tijd is voorzichtig, en legt alles goed uit zodat je relax in de tandartsstoel ligt!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel goed.nette behandelaar en vriendelijk en communicatie goed.

Vriendelijk en goed behandeld

Kwam voor een controle en er word aandacht en een luisterend oor aan je besteed! Goede uitleg voor evt nazorg!

Vriendelijk en deskundig

Ook de preventiemedewerkster die ik die middag eerder heb bezocht was zo lief en heel grondig. De volgende afspraak heb ik weer bij haar gepland, helaas weet ik haar naam niet.

Uiteindelijk wel goed geholpen

Het was heel moeilijk om telefonisch contact te krijgen. Maar toen dat na een hele tijd lukte ben ik goed geholpen. Een beetje jammer was het ook wel dat ik de tandarts niet goed kon verstan

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik had om te beginnen geen klachten, maar de assistente van de tandarts (met hoofddoek) was bijzonder aardig (ik heb een handicap) en zij was allereerst zeer zorgzaam en bijzonder technisch, zij heeft mijn gebit verlost van tandsteen op een fijne manier. Mijn beoordeling is derhalve: Geweldig!

Vriendelijk en kundig

Blij dat ik vlot ben geholpen

Zeer goede ervaring

Onthaal en bediening is steeds prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De uitloop van spreekuur is niet fijn.

Moest 20 minuten wachten wat mi. Niet professioneel overkomt, had dan graag ingelicht geworden bij binnenkomst.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het lastige vind ik persoonlijk dat ik geen "vaste" tandarts heb. En als je een beetje bang bent, dan helpt dat niet. Maar verder prima, personeel heel vriendelijk. Ik was blij dat ik deze keer gewoon op afgesproken datum en tijd kon komen. Want daarvoor werd er nog wel eens afgebeld. Afspraak voor september staat in ieder geval weer. Tot dan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel geholpen door vakkundige tandartsen.

Prima praktijk en vakkundige tandartsen en medewerksters.

Prima tandarts

Tandarts Astrid heeft mij en mijn vrouw uitstekend geholpen. Ze weet wat ze doet èn zij heeft ons prima uitleg gegeven hoe we goede mondzorg moeten geven.

wortelkanaal behandeling direct uitgevoerd

veel pijn en toch maar naar de tandarts, na wat testen direct een wortelkanaal gehad, en de zenuw pijn kwijt. moet nog terug voor de finale vulling, maar snel geholpen.. prima actie ondernomen.

Niet heel super

Ik hoop dat het de volgende keer betet gaat... Tand afgebroken reparatie eraan maar naar 1uur moeten stoppen met een noodvulling? Nog al lang.. Gaten onder vullingen die laatst gevuld zijn door cromhecke blijkbaar niet goed genoeg... Hopelijk volgende keer verbetering bij andere tandarts anders ga ik toch kijken voor een andere praktijk.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Vriendelijk en zorgzaam

Goed advies gekregen

Raadhuisstraat 98 4631 NH Hoogerheide

Over Mondzorg Woensdrecht

Bij Mondzorg Woensdrecht in Hoogerheide zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!