prima, snelle hulp

prima, snelle vakkundige hulp

Snel aan de beurt

Er is een kies verwijderd bij mij. Ik ben altijd er bang. Er was n tandarts gisteren 24 juli, die al pratend heel geruststellend was en de extractie was in 20 seconde gebeurd. Dit was een heel goede ervaring

Vriendelijk en professioneel

Onze dossiers van de vorige tandarts bleken niet te zijn aangekomen. Alles werd vakkundig in kaart gebracht voor mij en mijn echtgenoot. Daarna hebben we vlot met de assistente Carlie kunnen regelen de dossiers naar haar te sturen en terugkoppeling gekregen dat ze worden verwerkt in de administratie.

Niet zoals beloofd!

Niet zo als beloofd!

Prima gewerkt.

Goed en snel opgelost.

vriendelijk

vriendelijk en netjes

Snel geholpen

Ondanks geen telefoonaanname op vrijdagmiddag toch even geweest of er iemand was. Ik werd toch geholpen zonder afspraak.

vriendelijk en goed voortgeholpen

breuk in mijn klikgebit en zonder afspraak onmiddellijk voortgeholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede service en snel geholpen.

zeer vriendelijke meedenkende Tandarts Cleeren

Deze tandarts denk zeer goed mee met hoe en wanneer een behandeling moet plaatsvinden ook stelt hij je erg op je gemak bij elke handeling die hij doet. ik geef geen 10 omdat de bereikbaarheid per telefoon nog al eens te wensen over laat. misschien heeft de dame achter de balie het iets te druk voor 1 vrouw.

plotseling hogevrekeningen

de titel zegt het al he

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk personeel en fijne tandarts Koen.

Is goed

Vriendelijk en denken mee

Naar de tandarts gaan is niet altijd even leuk maar ze zijn vriendelijk en geven dingen aan. Secretaresse denkt mee dus dat was super fijn

Fijne invaltandarts

Deze manhwwft prettige tips gegeven iz bijhouden van het tandvlees. Prettig in het contact en kwam kundig over

Geweldig.

Ik was al 18 jaar niet meer naar de tandarts geweest. Afgelopen maandag zijn mijn tanden schoon gemaakt en ze was zo lief en begripvol. Ik kom zeker over 6 maanden terug.

Geruststellende ervaring.

Duidelijke uitleg en met een goed gevoel weer weg.

Ok ben blij

Ik ben blij van kwaliteit en een vriendelijke sfeer

Snel en goed geholpen

Ik ben enorm goed en snel geholpen ben er enorm blij mee ik kan weer fatsoenlijk eten en lachen!

perfect

perfect

Niet nakomen afspraken

Bij een afspraak verwacht ik op correcte manier geholpen te worden en niet 3x terug moeten komen omdat er iemand ziek is. Zou dan minimaal gebeld willen worden. Bij klachten over pijn kon ik pas week later terecht. Kon ik dit overdoen zou ik zeker overwegen dit bij een ander te laten doen. Gevraagd om leiding gevende te spreken lukt niet (thuiswerken) en ook terugbellen kan dan niet. Een excuus zit er al zeker tot vandaag niet in. Jammer!!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Goed en vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Moeizame start, maar uiteindelijk goed gekomen.

Moeizame start maar lag niet alleen aan Mondzorg, zorgverzekeraar CZ was grote spelbreker en in totaal heb in na anderhalf jaar eindelijk mijn klik protheses, mede dank zij doorzetten van Mondzorg Woensdrecht.

Zwaar onder de maat

Ondanks dat ik me tijdig gemeld had bij de balie, ben ik na een half uur wachten gaan informeren wanneer ik aan de beurt was. Men dacht dat ik er niet was!! Nooit iemand in de wachtkamer gezien die mijn naam afriep. Eindelijk aan de beurt( waarschijnlijk nu tijdens de lunchpauze) bleek dat ik na een globale inspectie totaal geen tandsteen had. Totaal ongeloofwaardig. Is mij nog nooit eerder gebeurd.

Uiteindelijk tevreden

Meerdere malen terug geweest. Dit vanwege "complexe" bite bovengebit op plaatje ondergebit. Uiteindelijk na meerdere aanpassingen en nieuw bovengebit tevreden met het uiteindelijke resultaat.

Raadhuisstraat 98

4631 NH Hoogerheide

Over Mondzorg Woensdrecht

Bij Mondzorg Woensdrecht in Hoogerheide zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!