Uiterst prettig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardige mensen en goede behandeling

Hierboven al beschreven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen bijna pijnloze behandeling

Alleen wat weinig uitleg tijdens de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een brug zonder te happen

Ik ben geholpen door tandarts Koen en zijn assistente. Twee kiesjes rechtsonder moesten vervangen worden door een brug. Ik hoefde niet te happen, er werd n.l. een scan gemaakt van mijn gebit. Met veel toewijding en zonder bravoure is er ter plaatsen een tijdelijke brug gemaakt. Met deze brug kon ik gewoon eten, na twee weken kreeg ik de definitieve brug. Deze is met precisie geplaatst, ziet er perfecte uit, voelt goed en kan er lekker mee eten. As Ollander zeg ik tegen den Koen en z’n assistenten: een dikke Merci!

Alles in orde

Snelle en vriendelijke controle. Ik ben erg zenuwachtig altijd voor de tandarts en dat hebben ze gehoord en me dan ook heel rustig geholpen. Zeer vriendelijke dame Carlie!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts was vriendelijk en betrokken bij mijn jaarlijkse controle

Een positieve ervaring.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd, goed gepland en snel

Op tijd, goed en snel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De behandeling word uitstekend uitgevoerd

De behandelingen worden goed uitgevoerd

Assistente

Als je 1,1/5 uur moet wachten na het aanmelden omdat de assistente een fout had gemaakt is niet zo dat het hoort als wij te laat komen wordt het in rekening gebracht. Dus krijg ik nu korting? Daarna netjes geholpen door de Tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het verwijderen van drie tanden verliep snel en pijnloos

zeer mooie en professionele service, raad ik aan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

controle was goed en duidelijk

de opvolging ivm reiniging laat lang op zich wachten door gebrek aan personeel. jammer dat dit niet bij de controle afspraak geregeld was, iets wat voorheen was aangegeven.

Snel en vakkundig geholpen

Met vreselijke kiespijn en een dikke wang op maandagochtend meteen geholpen zodat ik ‘s middags al terecht kon om de kies te laten trekken. Heel vakkundig en snel geholpen. Reuze bedankt

Netjes geholpen

Ondanks dat ik niet graag naar de tandarts ga was ik toch weer heel tevreden na afloop

tweestrijdig

De mondhygiëniste besteedde uitvoering aandacht aan mijn gebit en heeft het zorgvuldig schoongemaakt. Ik vond dat de tandarts zeer weinig tijd aan mijn gebit besteedde en al heel snel vond dat mijn gebit in orde was. Ik heb dit wel eens anders meegemaakt bij uw organisatie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het schoon maken van mijn gebit is gedaan met de hand spullen omdat ik het met de elektrische apparaten veel last heb de assistente wilde het zo proberen en dat was heel prettig voor mij

Snel en goed geholpen.

Prima zorg

Aandacht voor de patiënt, behandeling in alle rust

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Blij dat ik naar mondzorg woensdrecht ben gekomen.

Positief

Goed en vriendelijk geholpen

Prettige mensen

De dames die achter de Balie zitten ,ken ik niet en kan daar geen oordeel over hebben. De Tandarts die ik op dit moment heb is aardig . Ken hem ook nog niet zo lang . Er zijn nogal wat wisselingen geweest . Dus misschien zal ik over een tijd meer te zeggen hebben . Vr groet Magdakerssemeijer Hoogerheide

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima behandeling door de tandarts.

Ik ben bijna 100% doof, maar kan met apparatuur toch nog spraak verstaan. Het valt me vaak op dat nadat ik dit meegedeeld heb er overgegaan wordt tot heel hard praten. Slechthorenden zijn daar niet altijd mee geholpen. Vuistregel is: - alleen praten naar iemand toe gericht en voor iemand staan, zodat de persoon in kwestie spraak kan af zien. - zo duidelijk mogelijk articuleren. - in een rustig tempo praten. - op een voor iedereen verstaanbaar volume praten, tenzij om anders gevraagd wordt. Dank voor het nemen van notitie hiervan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Personeel professioneel en zeer vriendelijk. Wel telkens wisselend personeel..

Zoals boven aangegeven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede service, zoals altijd!

Goede behandeling zoals altijd!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Moest wat langer wachten, maar verder prima zorg.

Raadhuisstraat 98

4631 NH Hoogerheide

Over Mondzorg Woensdrecht

Bij Mondzorg Woensdrecht in Hoogerheide zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!