Goede behandeling

Goede vakkundige behandeling

Helemaal tevreden

Keurig zoals het hoort

Superaardige tandarts en begaan met je. Heel toegankelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben prima geholpen door Koen Cleeren hij stelde mij op mijn gemak en vertelde precies wat hij ging doen. Deze Tandarts zal ik bij iedereen aanbevelen.

Fijne tandarts

Deze tandarts weet waar hij over praat

Goed behandeld.

De mondhygiëniste was vriendelijk en vakkundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

korte controle, heb meer aan een mondhygiënist, is mijn ervaring

Zie bovenstaande

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

op tijd

fijn vakkundig geholpen

Prima tandarts praktijk met vriendelijke en vakkundige mensen!

Aangename kennismaking

Vriendelijk, snel en grondig onderzoek van tanden en mond. Grondig overzicht

Rustig gedaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vriendelijke, zorgvuldige en prettige behandeling

Zoals aangegeven

Deskundige tandarts

Deskundig advies gegeven aan mij en mijn vrouw.

Ik ben goed geholpen!

Het was oké!

Verwaring met afspraak

Het was mij onduidelijk op welk tijd stip mijn afspraak stond. Kon ook niet direct een vervolg afspraak maken. Moest daarvoor thuis telefonisch contact opnemen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede service en persoonlijke behandeling

Voor een losgekomen vulling kon ik snel terecht. De heer Bettens weet dat ik nogal schrik heb van de tandarts en geeft tijdens de behandeling goed aan wat hij doet, waarmee hij mij gerust stelt. Het enige nadeel was de lange wachttijd tussen tijdstip afspraak en binnen geroepen worden bij de tandarts (35 minuten) Dit is voor iemand met veel schrik extra vervelend.

Gemiddeld

Bereikbaarheid slecht Behandeling prima

degelijk

correct, duidelijk zoals het zou moeten zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb goed ervaring met hun

Zijn mijn en mijn kinderen tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik was blij dat geholpen ben

door corona was er steeds een mis communicatie en hoop dat ik nu een tandarts hou die mijn gebit onderhoud en niet steeds iemand anders dus ik ga het zien

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben dik tevreden hoe het allemaal verlopen is, ook met de na controle, wil nog wel informeren voor een klik gebit gr Dhr v Tilburg

Klantvriendelijk

Heel klant vriendelijk en aangenaam

Snel geholpen

Prima werk geleverd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De behandeling heel goed en prettig gegaan. Vriendelijke vrouw, die achteraf ook tandarts bleek te zijn. Dacht alleen mondhygiëniste. Kortom vol vertrouwen in deze tandarts “Astrid”. Ook heel tevreden met de receptioniste, aardige vrouw die ook meedenkt, waar vind je ze nog.

Raadhuisstraat 98 4631 NH Hoogerheide

Over Mondzorg Woensdrecht

Bij Mondzorg Woensdrecht in Hoogerheide zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!