Het is prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en goede zorg.

Goede uitleg en gaat geduldig met kinderen om.

Prima geholpen goede uitleg

Geen commentaar

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd geholpen, tandarts en assistent waren prima, werkten rustig en goed.

Goede uitleg

Gewoon : vriendelijk personeel en goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De halfjaarlijkse controle wordt door vakmensen uitgevoerd.

Geen lange wachttijd, maar tijd is tijd. Fijn is het dat de tandarts rustig en vriendelijk uitlegt wat hij gaat doen. Ook de vriendelijkheid van de assistente die bekwaam het tandsteen verwijderd doet een mens goed!

Zeer kundig

Specialist in haar vakgebied

Zeer prettig ervaren

Fijne kundige tandarst

Fijne kundige tandarst

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen en duidelijke uitleg wat er ging gebeuren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel afspraak geregeld zeer goed geholpen

Goede tandarts goede uitleg

Zie hierboven

Weer netjes behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel vriendelijk en goede uitleg er wordt de tijd voor je genomen

Uitstekende behandeling

Personeel is vriendelijk en correct. Ik ben op een deskundige manier geholpen. Duidelijk advies en uitleg omtrent verzorging van het gebit. Prima behandeling!

Aardig personeel

Professioneel

Vriendelijk

Ik was geheel op mijn gemak prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen en uitleg gehad

Ik ben tevreden over de behandeling

Zoals het hoort

Goede tandarts

Rustige sfeer

Goed geholpen, nam de tijd. Duidelijke uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts geeft vooraf informatie wat hij gaat doen.

Goede vriendelijke tandarts.

goede en vriendelijke behandeling

De mondhygieniste is een erg vriendelijke en proffesionele dame , die mij goed op weg heeft geholpen met mn klachten ,ik heb er zo goed als geen last meer van

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen, iedereen neemt z'n taak serieus

Alleen zou het contact tussen tandarts en patient nog beter kunnen door de radio zachter of nog beter uit te zetten. Voor de rest alles oke.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben niet zo happig op de tandarts en uit ervaring in verleden met de mondhygiëniste zeker beetje bang. Maar ze heeft me echt op mn gemak gesteld en t viel reuze mee. En t duurde ook miner lang dan ik dacht. Super tevreden. Zeker een aanrader!

Over Mondzorg Urk

Welkom bij Mondzorg Urk! Onze werkwijze is geënt op drie pijlers: efficiency, kwaliteit en service (nazorg). Wat betreft efficiency werken we verspreid over vier behandelkamers samen met de vijf gediplomeerde preventie-assistentes, die een deel van de werkzaamheden zelfstandig uit kunnen voeren. Hierbij gaat het om o.a. tandsteen verwijderen, het polijsten van het gebit, instrueren mondhygiëne etc. Door het werken met moderne apparatuur, gebruik van kwalitatief hoogwaardige materialen en werken met Nederlandse laboratoria, is de kwaliteit van de behandeling gewaarborgd. Wij zetten ons 100% in om samen met u tot een goed eindresultaat te komen.