• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima tandarts en mondhygiëniste for jn personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gewoon een hele fijne tandarts

Wij kwamen met ons gezin, en de tandarts nam de tijd voor ons. was erg rustig tegen de kinderen en stelde de kinderen heel erg op hun gemak. Gaf veel informatie over wat en waarom hij iets deed en dit was voor ons heel prettig

Persoonlijk

Het is fijn dat ze persoonlijk zijn. Vragen ook naar informatie wat je een half jaar geleden hebt gezegd, vind ik toch wel bijzonder als je bedenkt dat ze zoveel mensen wekelijks zien. En de tandarts helpt ons ook altijd goed. Neemt de tijd voor de kinderen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed gevoel en goede uitleg over de opties die mogelijk zijn.

Voelde me op mijn gemak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig ontvangen, goede uitleg wat er gaat gebeuren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandartsen en vriendelijk personeel. Geen lange wachttijden in de wachtkamer

Gewoon

Was snel klaar geen ontkalken schoonmaak tanden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede tand zorg en informatie.

N.v.t

goede zorg

goede uitleg vooraf en vriendelijk

Goede behandeling

Goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ze is heel zorgvuldig en goed

Was gewoon goed

Ghhhhhhjjkkkkkkk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Volledig aan de verwachtingen beantwoord

Controle/behandeling begon op afgesproken tijd. Voorlichting door tandarts was goed. Behandeling door mondhygieniste was goed.

Kwaliteit is prima

Het wachten in de wacht kamer is hinderlijk als dr 20 min over tijd nog wacht .

Netjes

Erg rustig

Aardig en vaardig

Heel goed geholpen, heel precies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede deskundige tandarts die de tijd voor je neemt.

Na een second opinion bij tandarts Eschel heeft hij mijn kies waarvan een groot stuk op een lastig behandelbaar punt was afgebroken weer formidabel weten te restaureren. Een wortelkanaalbehandeling en/of kroon zijn voorlopig niet meer nodig.

Zeer vakkundig geholpen

Ze legde t allemaal rustig uit en hielp me super klant vriendelijk.

Goede tandarts

Vind het wel vervelend dat er elke keer tandsteen zou moeten worden behandeld ??

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mooi dat het met spoed kon.

Altijd goed verzorgd!

Vriendelijk, kundig en informatief

Deskundige tandarts

Mijn ervaring met de prothese tandarts (Wouter) is zeer goed. Hij is een professionele tandarts die jou wensen precies uitvoerd. Ook mijn controle bij Abbergayle was erg goed.

super

super lief team

Wijk 1 45

8321 EM Urk

Over Mondzorg Urk

Welkom bij Mondzorg Urk! Onze werkwijze is geënt op drie pijlers: efficiency, kwaliteit en service (nazorg). Wat betreft efficiency werken we verspreid over vier behandelkamers samen met de vijf gediplomeerde preventie-assistentes, die een deel van de werkzaamheden zelfstandig uit kunnen voeren. Hierbij gaat het om o.a. tandsteen verwijderen, het polijsten van het gebit, instrueren mondhygiëne etc. Door het werken met moderne apparatuur, gebruik van kwalitatief hoogwaardige materialen en werken met Nederlandse laboratoria, is de kwaliteit van de behandeling gewaarborgd. Wij zetten ons 100% in om samen met u tot een goed eindresultaat te komen.