Ik kom al bijna 25 jaar bij de praktijk en altijd tot volle tevredenheid. Afgelopen weer werd ik geconfronteerd met weer een nieuwe tandarts. Op basis van een foto van een vorig bezoek bij een andere tandarts kwam hij met een heel behandelplan van meer dan 1000€ excl BTW. Of ik maar even bij de verzekering wilde checken. Waarom heeft de eerste tandarts niets gevonden op de foto en deze nieuwe tandarts op basis van dezelfde foto een heel behandelplan? Ik heb overigens geen problemen met mijn gebit. Ik heb ook nog nooit in al die jaren na een controle een offerte in mijn handen gedrukt gekregen. Dit werd al netjes door de praktijk geregeld en eigen bijdrage werd al via Famed in rekening gebracht. Het komt bij mij over dat er een nieuwe tandarts is die snel geld wil verdienen in zijn nieuwe praktijk. Het komt een beetje over als geldklopperij. Als dit mijn nieuwe tandarts wordt dan zal ik zeker op zoek gaan naar een andere praktijk.
Zowel bij Janneke van Kapelle en bij Vannesa van Poelgeest-Heerschop. Op een prettige begripvolle manier de behandeling gekregen. Ook de ontvangst is vriendelijk en oplossingsgericht.
Zowel bij Janneke van Kapelle en bij Vannesa van Poelgeest-Heerschop. Op een prettige begripvolle manier de behandeling gekregen. Ook de ontvangst is vriendelijk en oplossingsgericht.
Zowel bij Janneke van Kapelle en bij Vannesa van Poelgeest-Heerschop. Op een prettige begripvolle manier de behandeling gekregen. Ook de ontvangst is vriendelijk en oplossingsgericht.
Na bijna 25 jaar tot volle tevredenheid bij deze praktijk klant te zijn geweest heb ik afgelopen week een hele slechte ervaring gehad met een voor mij onbekende nieuwe tandarts. Na afloop van de controle kreeg ik een offerte in mijn handen gedrukt of ik maar even bij mij verzekering wilde checken of dit vergoed kon worden. In al jaren dat ik bij deze praktijk kom is mij dit nog nooit gebeurd want dit werd automatisch afgehandeld en krijg ik een factuur van Famed. Het meest vreemde van deze aanbevolen behandeling is dat deze tandarts dit aanbeveelt op basis van een foto die al minstens 3/4 jaar geleden is genomen bij een andere tandarts? Waarom heeft die tandarts destijds geen probleem gezien. Ik heb verder geen klachten over mijn gebit. Er zijn nu ook geen nieuwe foto’s gemaakt? Het komt bij mij over als ordinaire geldklopperij en als dit de nieuwe manier van werken wordt dan is het tijd om een andere praktijk te zoeken.
Na bijna 25 jaar tot volle tevredenheid bij deze praktijk klant te zijn geweest heb ik afgelopen week een hele slechte ervaring gehad met een voor mij onbekende nieuwe tandarts. Na afloop van de controle kreeg ik een offerte in mijn handen gedrukt of ik maar even bij mij verzekering wilde checken of dit vergoed kon worden. In al jaren dat ik bij deze praktijk kom is mij dit nog nooit gebeurd want dit werd automatisch afgehandeld en krijg ik een factuur van Famed. Het meest vreemde van deze aanbevolen behandeling is dat deze tandarts dit aanbeveelt op basis van een foto die al minstens 3/4 jaar geleden is genomen bij een andere tandarts? Waarom heeft die tandarts destijds geen probleem gezien. Ik heb verder geen klachten over mijn gebit. Er zijn nu ook geen nieuwe foto’s gemaakt? Het komt bij mij over als ordinaire geldklopperij en als dit de nieuwe manier van werken wordt dan is het tijd om een andere praktijk te zoeken.
Na bijna 25 jaar tot volle tevredenheid bij deze praktijk klant te zijn geweest heb ik afgelopen week een hele slechte ervaring gehad met een voor mij onbekende nieuwe tandarts. Na afloop van de controle kreeg ik een offerte in mijn handen gedrukt of ik maar even bij mij verzekering wilde checken of dit vergoed kon worden. In al jaren dat ik bij deze praktijk kom is mij dit nog nooit gebeurd want dit werd automatisch afgehandeld en krijg ik een factuur van Famed. Het meest vreemde van deze aanbevolen behandeling is dat deze tandarts dit aanbeveelt op basis van een foto die al minstens 3/4 jaar geleden is genomen bij een andere tandarts? Waarom heeft die tandarts destijds geen probleem gezien. Ik heb verder geen klachten over mijn gebit. Er zijn nu ook geen nieuwe foto’s gemaakt? Het komt bij mij over als ordinaire geldklopperij en als dit de nieuwe manier van werken wordt dan is het tijd om een andere praktijk te zoeken.
Na bijna 25 jaar tot volle tevredenheid bij deze praktijk klant te zijn geweest heb ik afgelopen week een hele slechte ervaring gehad met een voor mij onbekende nieuwe tandarts. Na afloop van de controle kreeg ik een offerte in mijn handen gedrukt of ik maar even bij mij verzekering wilde checken of dit vergoed kon worden. In al jaren dat ik bij deze praktijk kom is mij dit nog nooit gebeurd want dit werd automatisch afgehandeld en krijg ik een factuur van Famed. Het meest vreemde van deze aanbevolen behandeling is dat deze tandarts dit aanbeveelt op basis van een foto die al minstens 3/4 jaar geleden is genomen bij een andere tandarts? Waarom heeft die tandarts destijds geen probleem gezien. Ik heb verder geen klachten over mijn gebit. Er zijn nu ook geen nieuwe foto’s gemaakt? Het komt bij mij over als ordinaire geldklopperij en als dit de nieuwe manier van werken wordt dan is het tijd om een andere praktijk te zoeken.
prima
prima
Zijn sociaal. Goede uitleg omtrend de behandeling. Tijd voor een grap en een grol.
Zijn sociaal. Goede uitleg omtrend de behandeling. Tijd voor een grap en een grol.
Tijdens het vervangen van een oude vulling werd door de tandarts precies uitgelegd wat ze ging doen. De nieuwe vulling leek eerst niet goed te passen maar op verzoek van de tandarts zou ik eerst proberen en als het niet goed zat kon ik bellen. Na een dag of twee bleek alles goed te zitten en was nabellen niet meer nodig.
Zeer vriendelijke en geduldige ontvangst. Duidelijke uitleg, geen onnodige behandelingen.
Zeer vriendelijke en geduldige ontvangst. Duidelijke uitleg, geen onnodige behandelingen.
op tijd, uitstekend in een ontspannen aangename sfeer,
Helder en positief
Danielle is altijd vriendelijk en stelt je op je gemak. Geeft tijdens behandeling vooraf ook altijd aan wat ze gaat doen. Zo hoort het!
--
Janneke is altijd aardig en doe goed werk
goede behandeling
Als ik een afspraak is het altijd gezellig
Fijn geholpen
Slecht gebit gekregen. Mond valt in, ondergebracht helt over naar achteren. Kleine tandjes. Ik heb het oude gwbit weer in. Rekening gaat via de zorgverzekering, nu krijg ik de rekening thuis. Niet voor herhaling vatbaar.
Prettig binnen komen en kort in de wachtkamer gezeten. Binnen gekomen werd er gevraagd hoe het met me ging en of er klachten met het gebit was. Er zijn nieuwe fotos gemaakt van mijn gebit en dat is netjes uitgelegd hoe of wat. Verder nieuwe afspraak voor 2023 gemaakt en alvast de beste wensen voor 2023 gegeven. Hartelijk dank weer voor de mooie behandeling.
Noordsingel 45
8255 AD Swifterbant
Mondzorg Swifterbant is een praktijk met een frisse en moderne uitstraling. Omdat de praktijk gevestigd is in een dorp, is het contact met de patiënten zeer persoonlijk en bijzonder. U kunt bij ons voor een breed scala aan services terecht. De praktijk heeft 4 behandelkamers, een röntgenruimte en een laboratorium, die gevestigd is in het pand zelf. Wilt u meer weten neem gerust contact met ons op!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.