Ben zeer tevreden

Nen goed en vriendelijk onderzocht ,scan gezien en volg behandeling besproken.

Vertrouwelijk

Door mijn ervaring in het verleden ben ik een hele tijd niet meer naar de tandarts geweest. Maar nu doordat ze me alles uitleggen en vertrouwen geven in de behandeling is het een heel stuk fijner en stellen ze je op je gemak waardoor ik niet meer angstig ben voor de tandarts.

Vriendelijk en kundig personeel

Het personeel is vriendelijk, je wordt goed geholpen.

Perfect geholpen

Ze maken het helemaal waar, wat ze beloven doen ze ook. De nazorg is ook perfect.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super tevreden, zelden zijn mijn tanden zo schoon gemaakt

Fijne praktijk met mensen met kennis en kunde

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goed valt niets op aan te merken

Tot nu toe heb ik niets aan te merken ook geen verbeterpunten

Redelijk

Zeer slecht

Deze mondhygiënist leek wel onervaren, werkte heel hard en bot.....geen empathie niets.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel aardige dame,plezierig in de omgang

Nieuwe medewerker voor mij. Heel vriendelijke dame,behulpzaam. Prettige manier van praten.legt alles goed uit. Fijne ervaring

Fijne ervaring

Mondhygeniste heel kundig ,nog nooit zo goed gereinigt als afgelopen keer. Was perfect .

Vriendelijk,Snel,en duidelijke uitleg

Als bovenstaand

Fijne mensen

Fijn gezellig

Alles is goed gegaan

De ervaring is goed

Tevreden over behandeling.

Saloua Lakdimi heeft me gerust gesteld en alles goed uit uitgelegd. Ondanks de akelige verdovingen Gaf de ruimte om aan te geven als het te gevoelig was. En de duidelijke uitleg over de na zorg. Heel tevreden met nu al behaalde verbetering. Jammer dat ze er niet meer is maar nogmaals bedankt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustige omgeving tandarts en de assistent waren gewoon in een woord super. Ook waar je aanmeldt was gewoon goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De zorg is goed. Echter vind ik het wel vervelend dat men op vrijdag dicht is en er telkens andere gezichten boven je hangen

Geweldig team

Ontvangst door vriendelijk personeel Moest wat langer wachten maar dat geeft aan dat de patiënt voor mij de tijd krijgt wat nodig is, ik werd geholpen door iemand vanuit een andere locatie, deed haar werk ook super geweldig kreeg duidelijke uitleg over gemaakte foto's Zowel mondzorg als tandarts zijn beide top waar ik graag terug kom.

Goede tandarts zeer precies

Behulpzaam - professioneel - Snel

Mijn oude tandarts was er ineens mee gestopt. Dus moest een andere vinden. Hier hadden ze nog plaats, zelfs ook voor mijn andere gezinsleden. Snel plaats om te komen. Tandarts is professioneel, erg vriendelijk en denkt mee over zaken zodat ze niet voor niets worden gedaan. Ik raad deze tandarts zeker aan

Vertrouwd en geruststellend

Spontaan en gastvrij ontvangst, duidelijke en heldere uitleg.

Prima geholpen.

Behandeling op de afgesproken tijd. Vriendelijk personeel, inclusief de behandelaar. Goede uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mooi op tijd, vriendelijk, en zeer goed geholpen

Top, professioneel, deskundig

Prettige benadering door behandelaar en secretariaat maar ook door de anderen leden Zoals gezegd, deskundig, oplossingsgericht meedenken. Ik ben zeer tevreden

prettig en vriendelijk

fijne behandeling

Goede mondzorg

Vriendelijke verzorging ,altijd duidelijk staan open voor vragen en beantwoorden deze duidelijk

Over Mondzorg Sittard-Geleen

Mondzorg Sittard-Geleen in Sittard-Geleen staat garant voor mooie en gezonde tanden. De professionele praktijk met drie behandelkamers is gevestigd op de Zorgboulevard in het Zuyderland ziekenhuis, boven de apotheek op de eerste etage. Evenals het ziekenhuis is de tandartspraktijk state of the art. Persoonlijke aandacht en zorg staan centraal. Er wordt gebruikgemaakt van de nieuwste technieken en materialen en gewerkt volgens de hoogste hygiënenormen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.