Meedenken en begrip voor het feit dat ik niet naar mijn eigen tandarts kon.

Hoewel ik geen patiënt ben en onverwacht een kroon moest laten herplaatsen, werd ik twee dagen later al geholpen in de praktijk. Heel fijn dat ze meedachten en begrip hadden voor het feit dat ik niet naar mijn eigen tandarts kon (met boot in de gemeentehaven). Extra compliment voor de receptioniste.

Zeer client vriendelijk.

Helemaal goed

Altijd goed bij Anneke

Toppieeee

Rustig en klantvriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandvlees en tanden zijn naar wens schoongemaakt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima bezoek. Netjes geholpen.

Vriendelijk en punctueel

Vriendelijk en mooi op tijd

Een 8 zegt al genoeg

Was m'n eerste keer zowel bij de tandarts als de mondhygiëniste, dit beviel me goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ga met plezier naar deze tandarts/hygieniste !

Zeer prettig geholpen en neemt de tijd en goede adviezen.

Vlotte afspraak en behandeling

Kies vakkundig verwijderd

goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb goede ervaringen met Mondzorg.

Goede zorg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Al jaren een prima ervaring

Vriendelijk personeel en goede en vakkundige tandartsen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Helemaal top deze tandarts praktijk

Fijne tandarts, aardig personeel, nette en schone praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vlotte vulling. Binnen 20 minuten stond ik weer buiten.

Hoge kosten zonder overleg

Mondhygiëniste is ruw tijdens behandeling, weinig tot geen overleg over eventuele kosten etc. en was niet op de hoogte van het behandelplan wat gemaakt is met de tandarts.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen, vriendelijk en rustig.

Ben erg angstig voor de tandarts maar als ik er eenmaal ben verloopt het prima.

Angst voor de tandarts

Geruststellend tijdens de behandeling en mij op de hoogte houdend wat er gebeurde. Dat reduceerde de angst.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik had last van steken bij mijn kiezen. Ik vond het lastig om precies aan te geven waar het zat, maar de tandarts heeft het probleem gevonden en een nieuwe vulling geplaatst. Hierna geen pijn meer gehad.

zeer goed

zeer goed

Toppie

Helemaal tevreden

Prettige mensen en professioneel

Vriendelijke mevrouw aan de balie, korte wachttijd en fijne mensen in de behandelkamer

Uitstekend geholpen

Alle medewerkers die wij gezien hebben waren erg vriendelijk. Bonuspunten omdat ze het alledrie ook erg goed met mijn dochtertje deden. Die ging heel vrolijk de praktijk weer uit.

Over Mondzorg Makkum

Bij Mondzorg Makkum in Makkum zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!