Professional and friendly

I was there for the mouth hygienist. Reception was a but slow, it looked like someone was being trained. Of course, this was not an issue.. The mouth hygienist was excellent! She receives 10/10. She gave great advice and took the time to walk through everything step by step.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel goede tandarts. Vriendelijk, professioneel, geeft goede uitleg. Aan de balie heel servicegericht en behulpzaam.

Goede duidelijke adviezen

Ik kreeg zeer duidelijke instructies voor een goede verzorging van mijn implantaten en clicgebit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben goed geholpen, kon eerder komen.

Tandtastisch!

Daarom ben ik er jaren klant.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb nog niet echt een behandeling gehad.maar ben er ook niet meer zo bang voor

TOP

Desiree is een kundige en vriendelijke mondhygiëniste.

Gewoon top

Je wordt snel en nauwkeurig geholpen en de ingrepen worden duidelijk uitgelegd.

Prima en snel geholpen.

Het trekken van een kies was een heel lastige uitvoering. De kies zat enorm vast en met behulp van een collega is het gelukt om na een uur behandelen de ontstoken kies te verwijderen.

Klantvriendelijk en vakkundig.

zoals gezegd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Er wordt voldoende tijd aan je besteedt, hele vriendelijke tandarts en goede info.

Niet tevreden

Niet alle tandplak is weg gehaald

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 3

Prima praktijk

Voor mij is deze tandartspraktijk prima.

zeer goed

Zowel telefonisch als direct aan de balie goed geholpen. behandeling uitstekend.

Good

Helped me to fix my plate

Netjes, netjes geholpen.

OP tijd. Duidelijke uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het eerste bezoek is prima bevallen

Mijn afspraak betrof een intake; Er werd goed geluisterd en er was voldoende tijd; Ik kreeg duidelijke uitleg het team handelde rustig en professioneel,

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4

Quick, Fast

They were quick fast and easy. Highly recommend!

goed geholpen

omdat ik een verschrikkelijke angst voor tandartsen heb vroeg ik om een verdoving, nu heeft mijn angst plaats gemaakt voor rust.

De service was goed

Tevreden

Goede verzorging

Tevreden

Fijne tandarts, kundig en doet zijn werk met zorg en plezier. In de praktijk heerst een fijne, rustige sfeer.

Positieve en fijne ervaring

Over Mondzorg Maastricht

De praktijk van Mondzorg Maastricht in Maastricht staat garant voor mooie en gezonde tanden, voor goede mondzorg en alle tandheelkundige zorg onder één dak. De professionele praktijk met vier behandelkamers is gevestigd op loopafstand van Centraal Station Maastricht en het stadscentrum en derhalve uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Persoonlijke aandacht en zorg staan centraal. Er wordt gebruikgemaakt van de nieuwste technieken en materialen en gewerkt volgens de hoogste hygiënenormen.