Goed consult. Prettige behandeling

Ik kom al jaren bij Tandarts HOUBEN. Ik ben altijd zeer tevreden.

Zelfs 1 vraagje kost ruim €25

Er was een stuk van mijn kies af. 1 vraag daarover: is het kies of is het vulling; het antwoord blijkt nu was €26,75 De volgende keer vraag ik niks meer

Goede gastvrijheid

alles heel goed gegaan

idem

Goede behandeling gebit

Het gebit is perfect gemaakt Maar Assistente stelde paar vragen wat ongepast waren vooral als mensen in de wachtkamer zitten Zoals staat u nog onder bewindvoering dat is me gelukkig nooit overkomen weet wel de persoon wat op mijn oud adres woont wel

Tevreden

Artsen luisteren naar mij.

Z ook e onderstaand

Alles correct afgehandeld

Snel geholpen, duidelijk advies

Nooit uitloop, snel weer buiten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Klant vriendelijk, behulpzaam, meedenken voor een goede oplossing.

Zoals je mag verwachten

Ik ging voor een gebitscontrole. Zoals ik inmiddels gewend ben van tandartspraktijken, krijg je dan een afspraak bij de mondhygiëniste aangeraden. Maar het antwoord 'nee, dank u' is men niet gewend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke ontvangst aan de receptie

Na jarenlang met een kunstgebit rondgelopen wat niet paste en botopbouw. Ik heb een zeer moeilijke kaak waar eigenlijk niemand een klikgebit kon aanmeten. Ik had nog maar weinig vertrouwen totdat ik bij Bas terecht kwam. Hij is heel rustig en gaf me toch vertrouwen dat hij ondanks mijn probleem kaak toch aan de slag ging. Uiteindelijk toch een heel mooi klikgebit aangemeten. Bedankt Bas dat je zo geduldig en begripvol was. Ik beveel iedereen aan om naar Bas en de praktijk in Maastricht te gaan.

Goed geholpen.

Vriendelijk en deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb maar een woord geweldig. Van assistenten tot tandtechnieker Bas

Bij problemen aan kunstgebit was ik echt even ten einde raad, bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen door assistente, had veel begrip voor mijn probleem. Dus bij deze heeel veel dank

Zeer prettig

Zowel telefonisch als in de praktijk bijzonder vriendelijk en duidelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en professioneel behandeld.

Goede snelle service bij rebase bovengebit. Resultaat is goed

Een prima ervaring

Optijd en een goede behandeling.

Tandarts was erg kundig

De tandarts nam heel goed met me door wat er precies moet gebeuren en leek erg kundig op haar gebied.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne ontvangst ik werd geholpen om mijn jas op te hangen, de tandarts nam de tijd en werd meteen geholpen voor mij persoonlijk een aanrader voor iedereen.

uitstekend

snel, vakkundig, vriendelijk en persoonlijk

Prima!

Altijd een vriendelijke man die zijn vak verstaat. Hij is rustig en neemt de tijd voor je. Heel fijn als je naar de tandarts gaan eng vind.

Zeer Tevreden

Ik had mijn laatste afspraak 2 dagen geleden met Dr. G. Wat een genot is het om patiënt van haar te zijn, ze is niet alleen erg kundig maar ze heeft ook een goede dosis humor en is erg vriendelijk. Onnodig te zeggen dat mijn “tandartsangst” helemaal weg is. Hetzelfde geldt ook voor stagiaire A. Bedankt voor alles dames.

Prothese past eindelijk goed

Weer super geholpen!

Ik kan niets anders zeggen dan dat ik altijd super wordt geholpen bij mijn tandarts, ik ben zeer tevreden.

Professor Pieter Willemstraat 21

6224 CC Maastricht

Over Mondzorg Maastricht

De praktijk van Mondzorg Maastricht in Maastricht staat garant voor mooie en gezonde tanden, voor goede mondzorg en alle tandheelkundige zorg onder één dak. De professionele praktijk met vier behandelkamers is gevestigd op loopafstand van Centraal Station Maastricht en het stadscentrum en derhalve uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Persoonlijke aandacht en zorg staan centraal. Er wordt gebruikgemaakt van de nieuwste technieken en materialen en gewerkt volgens de hoogste hygiënenormen.