Goede zorg

Vakkundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik voel me altijd prima behandeld door alle medewerkers!!

Goeie deskundigheid en vriendelijkheid!!

Vakwerk

Vakkundige tandarts en vriendelijk personeel

Gewoon Goed

Tandarts Stefan is vriendelijk. Ben altijd heel zenuwachtig, maar wordt gerust gesteld. Stefan werkt heel netjes en goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

kwurig op tijd en prima geholpen

zie boven

Goed ben al 46 jaar bij tandarts kirsten

Prima geholpen.

prima geholpen en deskundig v

Mondhygiëniste

De mondhygiëniste is zeer nauwkeurig en fijn te werk gegaan

Prima behandeling

Tandarts was voortvarend en heeft de behandeling vlot uitgevoerd, zonder daarbij dingen over het hoofd te zien. Adviezen zijn helder en realistisch

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Helemaal oké hoe de behandeling wordt gedaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd met plezier naar mn tandarts !

Al jaren mn tandarts en altijd een perfekte dienstverlening

Snel en accuraat

Ik word altijd prima geholpen al meer dan 25 jaar door Klaas

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer professionele en vakkundig mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

super snel en zeer vriendelijk

monique is zeer vriendelijk en ze verstaat haar vak goed !

Fijne tandarts

Altijd goed geholpen belangrijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandeling is altijd prettig.

Behandeling is altijd prettig, maar ik heb eigenlijk nooit wat, dus erg vervelend wordt het haast nooit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed ik had alleen verwacht dat er ook tandsteen verwijdert zou worden .we waren met z'n drieën en er was tijd genoeg

nvt

Goede behandeling gehad.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldige behandeling met een prachtig resultaat

Klaas van de Burg is al decennia onze tandarts. Door de jaren heen zijn we telkens met hem meegereisd, van Gorinchem, naar Heukelum en uiteindelijk naar Leerdam. Klaas is een vakman. De combinatie implantoloog en Klaas die het afmaakte met een kroon werkt perfect. Kortom, al jaren lang zeer tevreden met Klaas, dus met Mondzorg.

Uitstekende Mondhygiënist

s

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed advies gekregen over de kaak pijn

Prima geregeld

Er was een kies afgebroken en ik kon dezelfde dag terecht en er werd gelijk de half jaarlijkse controle gedaan

Voorwaartsveld 5 4142 DA Leerdam

Over Mondzorg Leerdam

Mondzorg Leerdam is gevestigd aan de Voorwaartsveld 5 te Leerdam en is een moderne tandheelkundige en tandprothetische praktijk met vijf tandheelkundige kamers. De praktijk biedt alle behandelingen onder één dak.