Extreem fijn geholpen

Het was mijn eerste ervaring bij de kliniek, even een spoedje tussendoor. Ik ben best bang, maar heb nog nooit zo'n behulpzaamheid en geduld meegemaakt. Doorgepakt, maar heel vriendelijk. Ze leidden mij er heel liefdevol doorheen. En niet onbelangrijk, blij met het resultaat, heel netjes!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk personeel. Met je laatste ervaring is dat er heel precies naar de conditie van het gebit

Zie mijn eerste zin. Tevreden over mijn behandelingen bij Mondzorg. Met vriendelijke groet. Anne van de Werken

Fijne praktijk

Fijne praktijk met vriendelijke mensen.

vriendelijke behandeling

Snelle en goede controle

Al jaren een vaste tandarts, die goed behandelt en doorstuurt naar chirurg als het nodig is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts is deskundig en denkt mee.

De tandarts heeft mijn vulling goed gerepareerd, en tevens nog een stukje wortel getrokken wat hinderlijk was.

Prettig

Het is een fijne praktijk .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

makkelijk een afspraak te maken

makkelijk via computer een afspraak te maken, op tijd aan de beurt voor de gemaakte afspraak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De mondhygiëniste en de tandarts hebben mij heel goed geholpen

De mondhygiëniste heeft heel mijn gebit schoon gemaakt en ook mij gewezen op een aandachtspunt bij het schoon houden van mij gebit. De tandarts was tevreden en alles in orde geweldig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

2 lastige vullingen, goed eerk verrricht. Alleen mijn lip is beschafigd door een of ander instrument en is pijnlijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Top, had s avonds berichtje gestuurd en werd s morgens vroeg al gebeld en kon dezelfde dag terecht,

Nadeel vind ik wel dat ik in een paar jaar tijd al zeker 5 verschillende tandartsen gehad heb en dat is wennen na ruim 40 jaar Wout als tandarts gehad te hebben

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik word altijd goed geholpen en geadviseerd

Ik zit al vanaf dat ik hier woon bij deze tandarts en ik ben zeer tevreden. Mijn vaste tandarts probeert te adviseren, maar pusht niet.

helemaal goed

geweldig

reparatie van een voortand werd door Klaas tot volle tevredenheid uitgevoerd. Reparatie van een voortand werd door Klaas uitstekend en visueel fraai uitgevoerd.

Prima behandeling

Goede ervaring door de jaren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Er werd steeds gezegd wat er ging gebeuren. Dat vind ik prettig. Behandeling begon op tijd. Het ziet er nu netter uit dan bij de oude vulling.

Goede uitleg. Rustig werken

Ik had iig geen pijn

Ontspannen

Goed en snel geholpen

Vrijdag gebeld en maandag al een afspraak, dat is meedenken met de patiënt.

Is goed

Steffie heeft mij met zorg behanderd kon niet beter geeft haar een dikke tien

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en keurig op tijd

Kom al 42 jaar bij Klaas

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke ontvangst en prima geholpen

Vriendelijke ontvangst bij de balie. Deze keer geen wachttijd, maar kon ik bijna direct na binnenkomst naar de behandelkamer. De controle is goed uitgevoerd en een probleem is direct verholpen.

Tevreden

Ben zeer tevreden

Goed vriendelijk behulpzaam

Vriendelijk en duidelijk en behulpzaam gaf tips

Voorwaartsveld 5 4142 DA Leerdam

Over Mondzorg Leerdam

Mondzorg Leerdam is gevestigd aan de Voorwaartsveld 5 te Leerdam en is een moderne tandheelkundige en tandprothetische praktijk met vijf tandheelkundige kamers. De praktijk biedt alle behandelingen onder één dak.