Zoals altijd super!!!!

Gewoon goed

Prettige tandarts en assistente

Altijd netjes geholpen, goede uitleg en wordt tijd genomen voor uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne, adequate en goede verzorging

Ik kom al 42 jaar bij deze tandartspraktijk en ik heb nog nooit een nare ervaring meegemaakt bij hen. Ze zijn vriendelijk, goed en bekwaam in hun vak en leggen ook goed en duidelijk uit als er iets moet gebeuren. Je hebt inspraak over de behandeling. Ik ben echt meer dan tevreden.

super goed geholpen.

vriendelijke mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg van wat ze gaan doen

erg goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel afspraak gemaakt snelle afhandeling

Afspraak snel geregeld en kordaat afhandeling van de tandarts zeer tevreden

heel goed

perfekt

zeer goed persoonlijk goede uitleg en overleg

Helemaal top!

Altijd vriendelijk, ik hoef nooit te wachten, duidelijke en begrijpelijke informatie, nemen de tijd voor het beantwoorden van mijn vragen. De behandeling was fijn en ik voelde me zeer op mijn gemak. (In hoeverre dit kan bij een tandarts ;)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne lieve tandarts die zijn werk goed verstaat

Heel fijn

Mooie praktijk met leuke mensen en altijd mooi op tijd die afgesproken is

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prettig en open contact met tandarts

Tandarts vd Bosch vraagt altijd of er nog bijzonderheden zijn en neemt gelijk actie waar nodig. Hij legt ook altijd netjes en rustig uit wat hij gaat doen.

Super goed geholpen!

Kies die afgebroken was,is er heel goed uitgehaald! Weinig last van gehad ! Super !

Snel, deskundig en patiëntgericht

Je wordt vriendelijk te woord gestaan en de behandeling verloopt geheel volgens afspraak. De praktijk komt zeer professioneel en goed georganiseerd over.

Prima. Makkelijke aanmelding

Ik was te laat, verkeerde tijd in de agenda. Geen probleem gewoon geholpen.

Snelle correcte behandeling.

Altijd een vriendelijke ontvangst en deskundige behandeling.

goed behandeld

was goed hoor

prima geholpen

Stukje van mijn kies af gebroken Deze vakkundig gerepareerd,

Prima praktijk

Fijne tandartspraktijk. Vriendelijke tandartsassistente en tandarts. Heel kindvriendelijk ook!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed, deskundig efficient geholpen zoals gebruikelijk

Zie hierboven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer nette correcte behandeling ondervonden !

Romero was zeer correct in zijn behandeling, vooral in communicatie wat en wanneer wat gedaan werd.

Goede, fijne ervaring

Er werd mij duidelijk verteld wat er ging gebeuren. En was erg voorzichtig.

Vriendelijk en deskundig personeel

altijd vriendelijk en behulpzaam

Warmondplein 3 a

4273 EC Hank

Over Mondzorg Hank

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Mondzorg Hank zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!