Fijn

Fijne ervaring, ben heel bang voor de tandarts, vooral voor de pijn die je kan ervaren. De tandarts, mondhygiëniste en assistente waren erg vriendelijk en begripvol, vroegen steeds of het nog ging.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De tandarts nam alle tijd om mijn nieuwe klikgebit goed passend te krijgen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Word goed geholpen en met klachten word je zorgelijk gelijk geholpen

cijfer spreekt voor zich

vriendelijk en ter zake kundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

op tijd afspraak. vriendelijk, meedenkend

goede ervaring

vriendelijk vakkundig

x

goede tandartsenpraktijk

mooie nette praktijk met vriendelijke en kundige tandartsen + assistenten

Ontvangst vriendelijk

Ontvangst vriendelijk Goede uitleg van het behandelplan Kortom onze indruk van de medewerkers van Mondzorg was goed en professioneel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

aardige mensen en super snel aan de beurt

Opgewekt , vriendelijk personeel . Ook heel fijn dat je niet of nauwelijks op je beurt hoeft te wachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super geholpen.Blij mee! Alleen jammer dat ik ver plaatst ben naar andere tandarts in jullie praktijk..

Geweldig goed!

Zeer goede ervaring met mondzorg Hank, kom er al sinds kinds af aan elk half jaar op bezoek/controle. En elke keer weer frisse vakkundige gezellige en soms ook weer nieuwe specialisten/mensen, die hun vak verstaan en de kwaliteit en gezondheid van de mens voorop hebben staan. Top praktijk ik kom er graag!

Goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Top, Jaanie is een empathische, lieve vrouw!

Goede nette behandeling!

Tandartsenpraktijk Hank

De tandartspraktijk in Hank is voor mij een prettige praktijk, tandarts Suurs is een fijne tandarts die mee denkt en zegt waar ze mee bezig is! Ze overlegd altijd eerst met de patiënt voordat ze ergens aan begint. Bij grote klussen maakt ze een offerte. Ik zie nooit op tegen de tandarts. Ze zetten bij klachten de juiste expert in. Ik heb nog geen pijn ervaren tijdens een behandeling. Thea, de receptioniste denkt altijd in mogelijkheden. Kortom fijne praktijk met hartelijke kundige mensen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede deskundige en vriendelijke tandarts!

Ik heb de afspraak echt als prettig ervaren!!

Snel en deskundig

Goed gesprek, maar...

Uit het gesprek over mijn prothese bleek dat de praktijk eigenlijk niet veel aandacht heeft getoond voor het verloop na aanschaf van de prothese. Er moesten foto's gemaakt, terwijl de vorige foto's uit 2008 dateerden. Ook blijk ik nog een 'noodprothese' te hebben. Achteraf vraag ik me af, of mij niet meer vragen gesteld hadden moeten worden buiten de vaste vraag of ik klachten heb. Misschien had er al eerder tot een definitieve prothese gekozen moeten worden. Ik weet dat soort dingen niet. Ik ben best geschrokken van de overweging die mij nu is aangeboden. Binnenkort hebben we daarover een afspraak en zel eea wel aan de orde komen. De benadering door Frank vd Sande en de assistente was correct en betrokken . Misschien een beetje laat.

Vlug geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snelle zeer goede behandeling.

Vakkundig en gemotiveerd personeel.

Prettig

Goed geholpen en zonder pijn bij het verhelpen van tandsteen, super!

Goede ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik had last van kies en kon binnen direct komen. Goede behandeling, goede uitleg

Fijne tandarts en assistente

Vriendelijke medewerkers en nemen de tijd voor me.

Over Mondzorg Hank

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Mondzorg Hank zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!