Uitstekend!

Uitstekend!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

optimale kwaliteit met een prettig klantcontact

Ik kom al jaren bij mondzorg. De kwaliteit van de handelingen staan op een zeer hoog niveau gecombineerd met een prettig klantcontact. Ga zo door.

Zie hieronder.

Prettige en deskundige behandeling van de mondhygiëniste, die tevreden was met de toestand van mijn gebit. Ook de tandarts was hierover tevreden, zo zelfs, dat ik ipv na 3 maanden, pas na 4 maanden hoef terug te komen.

Fijne praktijk

Iedereen is er vriendelijk,en ze staan achter hun werk.ik heb veel vertrouwen in mijn tandarts.

Helemaal goed

Helemaal goed

Zeer goed behandeld!

Zeer nette behandeling. Fijn dat ze elke stap die ze zetten je daarin meenemen. Dat geeft rust.

Helemaal top

Het is gewoon goed

Prettig en informatief

Zowel tandarts als assistente erg lief en toegankelijk voor de kinderen. Daarnaast duidelijke uitleg en tips!

Liefdevol

Ze hadden alle geduld. Hun kijken perfect naar de gezondheid van je tanden. Ik ben tevreden over de kwaliteit van zorg!

Zeer positief

Altijd een zeer positieve ervaring, heel professionele en zeer klantvriendelijke praktijk

Fijne tandarts en assistenten

Voor het eerst bij mondzorg Hank geweest. Prettige praktijk en ontspannen sfeer. Baliemedewerker zeer vriendelijk en behulpzaam. De tandarts en assistente nemen je serieus en vertellen je alles duidelijk van hoe en wat.

Geweldig!!

Altijd gezellig bij de tandarts.

Te weinig communicatie

Werd niets uitgelegd qua bevindingen in mijn mond. Alleen commentaar beter stokeren. Graag meer communicatie tandarts naar patiënt

Vriendelijk en adequaat geholpen

Een probleem met een uitgevallen vulling is snel, goed en op vriendelijke wijze opgelost.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De behandeling niet zo maar wel de kosten zinder overleg

De behandelingen kosten zo duur zonder overleg.

A

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zijn heel goed en vriendelijk personeel

Kom er al jaren, zijn vriendelijk en zeer vakbekwaam, hebben alle tijd, goede uitleg en advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd en goed geholpen met advies

Uitstekend geholpen

Netjes op tijd. Vriendelijke behandeling.

Goed geholpen En informatie gegeven

Mijn ervaring isgoed

Mooi op tijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De tandarts is zeer goed

Ik vindt het fijn dat de tandarts zich uitspreekt Over wat ze kan verbeteren aan het gebit van de patiënt,

Niet goed

Ik had een nieuwe tandarts die alleen maar wat heeft gekeken en verder niets. Tot 3 jaar terug had ik een vaste tandarts waar ik erg over te spreken was. Zijn naam weer ik even niet het was Iemand uit Oost Europa aan zijn accent te horen. Hij deed altijd tandsteen verwijderen en tanden polijsten. Hij werkt niet meer bij jullie en heb nu steeds een andere tandarts waar ik niet over te spreken ben. De tandarts van deze week heeft dus niets gedaan behalve kijken of er geen gaatjes zijn en verder mij doorverwezen naar een mondhygiënist om tandsteen te verwijderen. Polijsten heeft ze ook niet gedaan.

Rustige fijne ervaring

Alle tijd en rust wordt genomen. Persoonlijke benadering en interesse. Je bent op je gemak. Alle lof!

Warmondplein 3 a

4273 EC Hank

Over Mondzorg Hank

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Mondzorg Hank zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!