Super geholpen

Super, mocht snel komen door een losse vulling voortand. Was ik blij mee correct en aardig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb nogal een angst voor de tandarts. Maar ben met een gerust gevoel weggegaan.

Hele fijne praktijk

Goeie en fijne praktijk. Aardige mensen

Prettig en vakkundig

Werd zeer snel geholpen nadat er een stuk van een tand afgebroken was

Hele goede ervaring

Ik kom er de laaste keren graag vandaan ik werdt ontzettend goed geholpen door de mondhygiëniste nogmaals mijn dank voor haar ze heeft mij goed geholpen .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik word gehoord, geholpen en gezien

Mijn gebit is heel belangrijk voor mij en door zeer vervelende omstandigheden is dat bergafwaarts gegaan en dat maakte mij heel verdrietig en onzeker. Ik heb nu het gevoel dat er goed naar mij geluisterd wordt en wordt geholpen om het uiterst mogelijke resultaat te bereiken om nog wat van mijn gebit te herstellen zodat ik mij weer een beetje prettiger kan gaan voelen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ga nooit met tegenzin naar de tandarts ;)

Het is een prettige praktijk waar het personeel vriendelijk is en die afspraken niet uitlopen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deze keer iets mindere uitleg van het geen ze gingen doen

Bij de vorige keer kreeg ik betere en duidelijker uitleg .nu leek het een haast klus .ik ben al zo bang van de tandarts .dus goede rustige uitleg vindt ik wel fijner .Maar goed overal is het druk dus dat kan niet anders denk ik

Vriendelijk en vakkundig

Je wordt vriendelijk te woord gestaan en combineert 2 afspraken in één.

altijd super geholpen

altijd super geholpen, fijne rustige tandarts die kwaliteit aflevert

zeer vakkundig en gedegen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke en zorgzame sfeer.

Mijn ervaring is zondermeer goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima geholpen door aardige tandarts

Aardige tandarts, dus geen stress meer voor tandarts, leggen prima uit wat ze gaat doen en houdt rekening met omstandigheden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele goede en minder pijnlijke ervaring

Nieuwe manier van behandelen was echt fijn en minder pijnlijk. Ook een hele aardige vrouw die mij behandelde.

goed geholpen

nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd fijn om met het gezin een check te doen

Altijd fijn om met het gezin een check te doen. Twee keer per jaar normaliter even langs om te zorgen dat er niets aan het sluimeren is. Alles schoonmaken en polijsten. Niet alleen de tandarts maar ook de mondhygienisten zijn zeer bekwaam en behulpzaam.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn laatste afspraak was erg goed

Mijn laatste afspraak was erg goed, mijn eerste daarin tegen was erg teleurstellend. Zeker omdat mijn man erg goede ervaringen hebt en deze ook met mij deelde.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

goede service

ik wordt vriendelijk en vakkundig geholpen

Patientgerichte zorg!

Ik had een afspraak bij de mondhygiëniste en bij de tandarts. Tijdens de behandeling van de mondhygiëniste kan de tandarts gewoon langs in die ruimte! Daarna kon de mondhygiëniste weer door. Dat was heel fijn en efficiënt. Daarnaast waren beiden super vriendelijk. Had ik er weer voor niks tegenop gezien!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd netjes en vriendelijk. En geven goede uitleg

Goed en vriendelijk geholpen

Goed en vriendelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super blij en vakkundig hoe de Tandarts mij tand gemaakt heeft. Echt blij mee... En ze zijn ook super vriendelijk.

Over Mondzorg Hank

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Mondzorg Hank zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.