Periodieke mondzorg goed gedaan

Prima behandeling

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het was voor mij een erge tegenvaller dat de brug niet teruggeplaatst kon worden maar er werd me heel goed verteld wat de mogelijkheden waren

Wij zijn al 15 jaar te tevreden

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Er werd goed verteld wat er ging gebeuren en waarom

Voor mij was het de eerste keer dat ik behandeld ben in Hank,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De service ligt bij deze praktijk in een hoog vaandel, de mensen zijn altijd even vriendelijk en als je een probleem hebt word je dan ook zo snel mogelijk geholpen in een woord geweldig

Fast and efficient

Like usual, I don't have to wait too long and the service is good as always.

Eerlijk advies

Wat een fijne ervaring met Frank van der Sande, een duidelijke, rustige, en eerlijke uitleg van de mogelijkheden voor mijn gebit. Een juiste stap om overste stappen naar Mondzorg Hank.

Prima ervaring.

Prima ervaring. Vriendelijk personeel, houden rekening met persoonlijke wensen

Super goede tandartspraktijk.

Er wordt naar je geluisterd en met je mee gedacht. Iedereen is erg vriendelijk!

Super!

Ik zit al bij mondzorg Hank vanaf ik mij kan herinneren. De laatste keer dat ik er was was ik een half uur te vroeg en mocht ik eerder komen bij de tandarts. De mond hygiëniste (Magdalena) is altijd erg aardig en fijn om bij in de stoel te zitten.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed , kundig en vriendelijk geholpen

Er werd goed gekeken, goed uitgelegd, en de behandeling was prima.

Uitstekend!

Uitstekend!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

optimale kwaliteit met een prettig klantcontact

Ik kom al jaren bij mondzorg. De kwaliteit van de handelingen staan op een zeer hoog niveau gecombineerd met een prettig klantcontact. Ga zo door.

Zie hieronder.

Prettige en deskundige behandeling van de mondhygiëniste, die tevreden was met de toestand van mijn gebit. Ook de tandarts was hierover tevreden, zo zelfs, dat ik ipv na 3 maanden, pas na 4 maanden hoef terug te komen.

Fijne praktijk

Iedereen is er vriendelijk,en ze staan achter hun werk.ik heb veel vertrouwen in mijn tandarts.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Helemaal goed

Helemaal goed

Zeer goed behandeld!

Zeer nette behandeling. Fijn dat ze elke stap die ze zetten je daarin meenemen. Dat geeft rust.

Helemaal top

Het is gewoon goed

Prettig en informatief

Zowel tandarts als assistente erg lief en toegankelijk voor de kinderen. Daarnaast duidelijke uitleg en tips!

Liefdevol

Ze hadden alle geduld. Hun kijken perfect naar de gezondheid van je tanden. Ik ben tevreden over de kwaliteit van zorg!

Zeer positief

Altijd een zeer positieve ervaring, heel professionele en zeer klantvriendelijke praktijk

Fijne tandarts en assistenten

Voor het eerst bij mondzorg Hank geweest. Prettige praktijk en ontspannen sfeer. Baliemedewerker zeer vriendelijk en behulpzaam. De tandarts en assistente nemen je serieus en vertellen je alles duidelijk van hoe en wat.

Geweldig!!

Altijd gezellig bij de tandarts.

Te weinig communicatie

Werd niets uitgelegd qua bevindingen in mijn mond. Alleen commentaar beter stokeren. Graag meer communicatie tandarts naar patiënt

Bedrijfsgegevens

Warmondplein 3 a

4273 EC Hank

0162 403 492

[email protected]

Over Mondzorg Hank

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Mondzorg Hank zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.