Lag in de stoel bij de tandarts voor controle En ze zei stoor je je niet aan je scheve voortand Want die kan ik mooi maken met componsiet Ze deed een proefje , en ik was gelijk verkocht Om het te laten doen Inmiddels laten doen en ben er zo gelukkig mee Zo leuk dat er een tandarts is , die meedenkt aan Het verbeteren van je gebit Ik had deze tandarts nog nooit gehad , en hou er Zeker van dat een tandarts meedenkt met frisse blik , dank je wel mevrouw van Rijswijk

Prima behandeling

Super heel ervaren tandarts

Heel ervaren tandarts verteld wat ze gaat doen Heel professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd fijn contact en snel en adequaat handelen.

Deskundig en vriendelijk

Fijn geholpen door vriendelijke en deskundige specialisten

Perfecte behandeling

Goed behandeld; pijnloos en efficiënt. De mondhygiëniste vertelt eerst wat ze gaat doen voordat ze aan de slag gaat. Nog goede tips meegekregen bij vertrek.

vriendelijke

vriendelijke en snel geholpen en kan ook snel terecht

Fijne tandartspraktijk

Een fijne praktijk waar ze alle tijd voor je hebben, goed advies geven en met je meedenken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was mijn 1e bezoek aan de mond hygienist na onder behandeling te zijn geweest bij de paradontoloog. Ze stelde me op mijn gemak en heeft me netjes en vriendelijk geholpen

Snel en vakkundig geholpen

Snel en vakkundig geholpen

Goed.

Altijd aardig en goed!

Prima behandeling!

Mooie kroon geplaatst! Met uiterste precisie

Heel goed.

Vriendelijk personeel.

Professionele , vriendelijke , behulpzame tandarts

We worden altijd zeer goed geholpen , professionele , zeer vriendelijke en behulpzame tandarts en assistente

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Voor de eerste keer bij Ilse. Een leuke meid. Was bij Whitney en Senna wel een intensievere behandeling gewend. Bij Nikita de vorige x merkte ik ook op dat het minder intensief was . En ook nu was ik binnen een half uur weer buiten . Ben benieuwd wat er in rekening wordt gebracht

Hands on zorg!

Implantatoloog is zeer weinig aanwezig, dus planning is een dingetje… heel fijn dat er door de medewerkers meegedacht wordt en flexibiliteit getoond wordt!

Vriendelijk en vakkundig behandeld

Tevreden

Goed Erg aardig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik had pijn aan mn kiezen waardoor ik eigenlijk nog een keer terug zou moeten komen voor een behandeling. Maar ik vond dat vervelend imdat ik mn pols gebroken heb en daardoor afhankelijk ben van anderen. Er werd goed naar mij geluisterd en na enig overleg heeft een andere tandarts die net even tijd haf de behandeling gedaan. Er wordt goed naar de patiënt geluisterd en er is ern goede samenwerking tussen tandartsen onderling. Tandartsen zijn zeer deskundig en vriendelijk. Top! Een dikke 10 verdiend!

Heel fijn

Heel goed geholpen Doen echt hun best om het zo mooi mogelijk te maken Ben zeer tevreden over het resultaat

Primd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Open houding naar mij als cliënt

Fijne behandeling

Vriendelijk en op tijd

Warmondplein 3 a

4273 EC Hank

Over Mondzorg Hank

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Mondzorg Hank zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!