Zeer goede tandarts

Goede tandarts

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Geweldig geholpen

Probleem goed verholpen en opgelost

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals altijd geweldig en goede zorg

Vriendelijk personeel en wordt altijd met een glimlach op hun gezicht geholpen. Men heeft belangstelling hoe het met je gaat en informeren altijd of het nog steeds goed gaat na operaties die ik ooit heb gehad in het verleden. Reden voor mij om 15 á 20 minuten verder te moeten rijden. Mondzorg Hank kan ik een ieder aanbevelen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Relaxte sfeer, vriendelijk en gemoedelijk.

Altijd vriendelijk

Voor kinderen die bang zijn ben je hier op het goede adres. Mijn kinderen ( toen ze nog klein waren, waren ze zo over hun angst heen)

gemakkelijk een afspraak gemaak

aardige receptioniste

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Heel goed

----

Prima tandarts

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

snelle en goede tussen behandeling

kwam voor losgeschoten metalen beugel,kon gelijk geholpen woreden.

Jarenlang alleen goede ervaringen

Iedereen is vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Afspraken worden stipt nagekomen.

Behandeling wordt goed uitgevoerd

De communicatie over de behandeling is zeer duidelijk.

Geen communicatie

Vragen werden niet beantwoord, werd een plan gemaakt zonder overleg. Gebrekkig Nederlands.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

super

Alle medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam, meedenkend en geweldig in hun vak.

Relaxed

Goed geholpen

Goede tandarts. Rustig en professioneel

Super tandarts

Werken rustig en zorgvuldig.....

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen en deskundig advies.

Zowel de kinderen als ik ervaren de controle als prettig.

1e keer veel aandacht

1e keer goed ontvangen gen en duidelijke uitleg

Niet fijne ervaring

Er moest een kies getrokken worden. De verdovingsspuiten deden enorm pijn. Ik lag uiteindelijk te huilen van de pijn . En niemand ie iets zei !! De tandarts niet de aaaistente niet . Geen ; ‘gaat het ? ‘. ‘Zullen we even wachten’ ‘kunnen we iets voor je doen’ ‘gaat het weer een beetje?’ Geen enkele conpasie , maar alleen stilte . Bijna traumatische ervaring

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Goed geholpen, prettig contact

Goed geholpen en goed contact!

Fijn geholpen, heldere uitleg

Er is een ontspannen sfeer en de medewerkers helpen je op een aardige manier. De uitleg over de behandeling is duidelijk en ze nemen echt de tijd voor je. Naar de tandarts is nooit leuk maar hier weet je zeker dat je goed zit

Top, zeker voor de kids

Wij hebben echt een hele leuke en fijn tandarts. De kinderen vinden het gewoon een feestje om te gaan en vragen regelmatig wanneer we weer mogen ;).

Fijne behandeling

Paronditusbehadeling. Weinig pijn ook daarna bijna geen last gehad.

Bedrijfsgegevens

Warmondplein 3 a

4273 EC Hank

0162 403 492

[email protected]

Over Mondzorg Hank

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Mondzorg Hank zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.