Nette ontvangst, gedegen behandeld

Vriendelijk,kundig

Altijd vriendelijk en kundig.

Goede zorgvuldige behandeling

Fijn medewerkers (Tandarts, Mondhygieniste, Assistente, Telefoniste)

Is goed

Ik ben goed ontvangen en heb goede uitleg gehad

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

fijne tandarts en ook de assistente

wij werden wederom goed geholpen . Ook werd er goede uitleg over de uit te voeren behandeling gegeven wat mij wederom een fijn gevoel gaf.

Professioneel

Snel, zeer vriendelijk en professioneel.

Superfijn

Voor het eerst bij Mondzorg Hank. Prettig dst alles wordt uitgelegd en men de tijd neemt.

Snel en prima geholpen!

Halfjaarlijkse controle en gaatje gevuld zonder problemen.

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Professionele zorg en hulp. Fijne sfeer.

voldoende

Ontvangst vriendelijk. Behandeling vaak te gehaast en te vage uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Lief en heel veel geduld

Ik vind het eng en ze doet haar best om het zo prettig mogelijk te maken

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Leuke vriendelijke mensen die je gerust stellen.

heel goed

Ik ben heel goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mondhygiënist niet te vrede over

Ik kom al een paar jaar bij jullie voor de tandarts en mondhygiënist en nooit geen moeite mee gehad. Maar had vorige week woensdag voor de tweede keer een andere mondhygiënist gehad en het was zo erg dat ik weer om verdoving heb gevraagd. Ik was blij dat dat bij de vorige (ik dacht met de naam Nicole) juist heel goed ging en dat de verdoving gewoon niet meer nodig was. Het was net of ze een grasmaaier aan het schoonmaken was

Vriendelijk en goed geholpen

Ze zijn netjes en zorg huldig te werk gegaan. Mijn dochtertje van 2,5 jaar was voor het eerst mee en we hebben haar tandjes geteld. Ze was helemaal trots maar vond het nog wel een beetje spannend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Correct uitgevoerde schoonmaakbeurt van mijn gebit.

Prettige ontvangst met een correcte uitleg over de actie die de mondhygiëniste uitvoerde.

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijk en deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd perfect geholpen en prettige mensen

Ik kom al jaren bij Mondzorg Hank en de mensen zijn heel vriendelijk en professioneel.

Prima behandeling

Prima behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik vriendelijk en pijnloos geholpen

Goede behandelingen.

Zeer goed geholpen

Prima behandeling.

Ik word altijd netjes behandeld, zelfs als ik aangeef dat ik de covid regels bij jullie belachelijk vind. Enige minpunt is die aanmeldzuil. In een ziekenhuis kan ik het door de drukte begrijpen maar bij de tandarts in zo’n dorp, nee gewoon persoonlijk aan het loket was fijner.

Goede, vriendelijke praktijk

ik werd precies op de afgesproken tijd naar binnen geroepen. Ik voel me op mijn gemak bij jullie praktijk, de mondhygiëniste reageert direct als ik even moet slikken tijdens de behandeling. Dat ik de naam vergeten ben van de mondhygiëniste is niet zo netjes van me, ik zal de volgende keer extra opletten ;)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede mondzorg dicht bij huis

We zijn sinds onze vorige tandarts met pensioen is gegaan bij mondzorg Hank te recht gekomen. Daar hebben we nog geen dag spijt van gehad. De verleende mondzorg wordt zeer goed en des kundig verleend.

Over Mondzorg Hank

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Mondzorg Hank zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!