Snel, vakkundig en vriendelijk geholpen

Kiespijn, gebeld en kon direct dezelfde dag langskomen. Zoals altijd exact op afgesproken tijdstip aan de beurt. Na 15 minuten weer pijnloos naar buiten!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goede uitleg, goede en adequate behandeling.

zie hierboven

Gewoon goed

Gewoon goed vriendelijk personeel zoals het hoort de behandeling was pijnloos en niet echt ongemakkelijk

Vriendelijk en deskundig geholpen tijdens het tandartsbezoek

Vriendelijk en deskundig geholpen tijdens het tandartsbezoek

professioneel en vriendelijk

zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mondzorg Hank daar werken betrouwbare, vakkundige mensen!!

Prima geholpen weer en telkens een deskundig advies.

Fijne persoonlijke mondzorg

Zowel de tandarts, als de mondhygiëniste namen de tijd om het bezoek aan de tandarts persoonlijker te maken en je daarmee op je gemak te stellen.

Prima gegaan

Kom hier al ruim.36 jaar zegt genoeg toch ? Pluim voor Jaani word niet genoemd in het lijstje van medewerkers

Netjes,correct en altijd optijd

Ga al 20 jaar naar grote tevredenheid naar deze praktijk. Je wordt netjes en goed geholpen, voor een nette prijs.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling en zeer klantvriendelijk

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts super bekwaam met kinderen

Door deze tandarts hebben de kinderen zelfs zin om naar de tandarts te gaan. Ik zelf ben behoorlijk angstig, maar alles wordt rustig uitgelegd en er wordt echt tijd voor je genomen. Super fijn!

Netjes geholpen

Zeer vriendelijk personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geholpen door een bekwame, behulpzame en lieve assistente

De assistente heeft geluisterd naar mijn gevoel en heeft hier goed op gehandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik kom er speciaal naartoe vanuit Zeist.

Relaxte sfeer, plezierige benadering, schoon en opgeruimd, duidelijk en adequaat, zeer kundig en hebben zonodig alles in huis, geeft vertrouwen.

Professioneel

Nette en vriendelijke behandeling

Prima behandeling gehad

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en zorg voor de patiënt.

Positief!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ondanks mijn leeftijd altijd angstig, maar toch weer met een goed gevoel uit de stoel gestapt, dankzij mijn vertrouwde tandarts met assistente.

hele goede ervaring

het zijn vakmensen en al het personeel is heel vriendelijk.

Fijne en vriendelijke praktijk

Sinds ik bij tandarts van rijsewijk ben is mijn gebit erg opgeknapt,zij staat achter haar werk en dat is een fijn gevoel.dat waardeer ik in haar.iedereen die daar werkt is vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke, vakkundige en duidelijke behandeling

De behandeling wordt elke keer vakkundig door tandarts van Dulken en Mondhygiëniste Sena Kelati uitgevoerd. Tevens zijn zij altijd heel vriendelijk en duidelijk over de behandeling of het onderhoud van mijn gebit.

Super vriendelijk.

Super vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke benadering ook naar de kinderen toe heel fijn

Warm en vriendelijk

Netje Locatie met vriendelijke medewerkers

Zoals altijd netjes geholpen

Over Mondzorg Hank

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Mondzorg Hank zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!