Gedegen en vriendelijk

Het is altijd spannend om een nieuwe tandarts te zoeken, maar bij Mondzorg Hank heb ik een fijne tandarts en geduldige mondhygiënist gevonden!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Goede behandeling

Goede behandeling

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Heel goede uitleg

Vriendelijke tandarts en goede uitleg Maar ik wacht nog op de prijsopgaaf voor mijn bitje Volgens mij tandarts Dulken

Wordt altijd netjes geholpen

je wordt altijd netjes geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De mondhygiëniste gaat tekeer als een beul

Van een schoonmaak behandeling een week pijn gehad niet normaal, voorheen bij een andere mondhygiëniste gaf dit minder napijn.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Heel fijn

Altijd een goede zorg. En een vriendelijke Jaani.

altijd netjes en correct

Nette praktijk met vriendelijk personeel

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Nvt

Prima behandeling

Erg vriendelijk personeel! Prima behandeling. Goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goede verzorging en vriendelijke contact

Prima ervaring

Ik ben zeer tevreden

Ka niet beter..

Zeer klantvriendelijk.

Altijd goed

Fijne mensen die je vriendelijk en goed behandelen.

Goed en geen klachten

Het was een korte inspectie en die verliep vlot zonder lang te moeten wachten.

Prima afspraak

Weer prima geholpen door Magdalena.

goed geholpen

vriendelijk personeel, goede zorg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk personeel,denken met me mee bij problemen.Goed advies en overleg met tandarts en prettige behandeling.

Prettig en vertrouwd behandeld

Een wat grotere behandeling waarbij ik me kon overgeven aan de vaardige handen van tandarts Suurs en assistente. Goede uitleg, er werd in prima samenwerking rustig gewerkt. Ik heb ontspannen de behandeling ondergaan.

Prima vaklui

Goed werk geleverd niks geen pijn gehad

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer prettig en klantvriendelijk.

Erg goed!

Je word erg vriendelijk ontvangen! Ze leggen je heel goed uit wat ze gaan doen en wat er mis is. Ik ben zeer tevreden tot nu toe!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandarts die zorgvuldig te werk gaat

Fijne tandarts die zorgvuldig te werk gaat en destijds voor je neemt en meedenkt. Erg terugreden !

goed en vakkundig geholpen

vakkundig en vriendelijk

Bedrijfsgegevens

Warmondplein 3 a

4273 EC Hank

0162 403 492

[email protected]

Over Mondzorg Hank

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Mondzorg Hank zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.