prima.

Goede organisatie en fijn personeel

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Aardige en behulpzame mensen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Kundige behandeling

Mondhygiëne kan pijnlijk zijn maar deze keer niet. Dat vind ik wel top.

Goede tandarts praktijk

Hele fijne tandarts praktijk Luisteren naar je en als er wat moet gebeuren doen ze dat heel kundig ze nemen de tijd voor je

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je krijg van te voren een herinnering betreffende je afspraak. Dat is heel fijn. Je word verder heel vriendelijk geholpen. Ze nemen de tijd voor je. Ik kom al bijna 40 jaar in de praktijk. Ik ben heel tevreden.

Geweldig geholpen!

Twee kronen laten plaatsen. Kreeg eerst twee noodkronen waarvan er eentje onverhoopt los raakte, gebeld en werd meteen geholpen. Nu de definitieve kronen, geweldig gedaan!

Prettige en kundige tandarts

Top tandarts vd Bosch

Tandarts van den Bosch is een super tandarts. Hij is rustig, geduldig, kundig en legt uit wat hij gaat doen. Hierdoor is mijn angst voor de tandarts al een heel stuk minder geworden

Gedegen en vriendelijk

Het is altijd spannend om een nieuwe tandarts te zoeken, maar bij Mondzorg Hank heb ik een fijne tandarts en geduldige mondhygiënist gevonden!

Goede behandeling

Goede behandeling

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Heel goede uitleg

Vriendelijke tandarts en goede uitleg Maar ik wacht nog op de prijsopgaaf voor mijn bitje Volgens mij tandarts Dulken

Wordt altijd netjes geholpen

je wordt altijd netjes geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De mondhygiëniste gaat tekeer als een beul

Van een schoonmaak behandeling een week pijn gehad niet normaal, voorheen bij een andere mondhygiëniste gaf dit minder napijn.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Heel fijn

Altijd een goede zorg. En een vriendelijke Jaani.

altijd netjes en correct

Nette praktijk met vriendelijk personeel

Nvt

Prima behandeling

Erg vriendelijk personeel! Prima behandeling. Goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goede verzorging en vriendelijke contact

Prima ervaring

Ik ben zeer tevreden

Ka niet beter..

Zeer klantvriendelijk.

Altijd goed

Fijne mensen die je vriendelijk en goed behandelen.

Goed en geen klachten

Het was een korte inspectie en die verliep vlot zonder lang te moeten wachten.

Prima afspraak

Weer prima geholpen door Magdalena.

Bedrijfsgegevens

Warmondplein 3 a

4273 EC Hank

0162 403 492

[email protected]

Over Mondzorg Hank

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Mondzorg Hank zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.