Perfect geholpen Vriendelijk personeel

Netjes geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn voortand heeft ze opgeknapt . Het is prachtig geworden, ik ben verschrikkelijk blij !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundig, altijd vriendelijk, leggen stap voor stap uit wat er gaat gebeuren,stellen je gerust als je angst voor de tandarts hebt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ze zijn vriendelijk naar hun patiënten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geweldig geholpen, heb nu al vertrouwen als nieuwe patiënt!

Fijn telefonisch contact gehad, prima ontvangst en een prettige behandeling gehad waarbij stap voor stap ik werd meegenomen wat men ging doen. Voor mij de ideale tandarts behandeling!

Prima gegaan

Weer heel goed geholpen!!

goede ervaring

geen problemen en fijn geholpen.

Vakkundig

Goed en vakkundig geholpen

Oplossend

Ik kon dezelfde middag terecht voor een noodvulling toen mijn vulling eruit was gegaan. Binnen het uur was de noodvulling er weer uit en kon direct terug komen.

Hele fijne praktijk

Ik heb een kies laten trekken bij tandarts Romero. Normaal gesproken ben ik heel bang bij de tandarts en moet ik veel kokhalzen. Tandarts Romero is heel rustig en legt alles goed uit en er hangt meteen een fijne rustige sfeer. Voordat ik er erg in had was de kies eruit en zonder te kokhalzen. Ik zit nu bij een andere tandarts praktijk in Sleeuwijk die je altijd op onnodige kosten jaagt en altijd onprettige sfeer hangt, maar ik ga nu zeker wisselen naar deze praktijk. Echt een aanrader! Snelle afspraak en heel vriendelijk personeel.

Ronduit goed

Goede en snelle behandeling. Communicatie goed.

Fantastisch!

Geen wachttijd , vriendelijke ontvangst. Het gat in mijn tand werd snel gedicht. Er werd tandsteen verwijderd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Perfecte verzorging van a tot z

Slechte communicatie bij behandeling

Er werd niet verteld wat er ging gebeuren. Later werd er gezegd dat er alleen gekeken zou worden in mijn mond, terwijl er meteen (diep) geboord werd tot de zenuw. Ook werd er slecht Nederlands gesproken. Kortom: slechte communicatie.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4

ZORGVULDIG EN VRIENDELIJK

Vakkundig, mondhygiëniste Jannie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een hele goede praktijk wat ook de tijd voor je neemt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne praktijk om naar toe tw gaan

Word altijd goed behandelt en denken met je mee

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen door vriendelijke dames

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd igv nood een plekje

Mijn draadje stuk beugel Je kunt dezelfde dag altijd terecht en iedereen is erg behulpzaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel, vakkundig en vriendelijk geholpen

Kiespijn, gebeld en kon direct dezelfde dag langskomen. Zoals altijd exact op afgesproken tijdstip aan de beurt. Na 15 minuten weer pijnloos naar buiten!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goede uitleg, goede en adequate behandeling.

zie hierboven

Gewoon goed

Gewoon goed vriendelijk personeel zoals het hoort de behandeling was pijnloos en niet echt ongemakkelijk

Over Mondzorg Hank

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Mondzorg Hank zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!