gewoon goed

Netjes te woord gestaan, netjes en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wederom te veel in rekening gebracht

De tarieven zijn vrij hoog voor gebitsreiniging. En dan ook nog te veel berekenen. Telkens 1 of 2x 5min te veel berekend. Te gemakkelijk allemaal Deze keer ga ik de rekening niet betalen.

Erg goed

Zeer vriendelijk en vakkundig. Jaanie het was gezellig

Gewoon goed

Niets mis mee , vriendelijk , snel en deskundig geholpen

Goed!

Dik tevreden!.

Zeer vriendelijk personeel.

Prima zoals altijd

Prima zoals altijd

Zorgvuldige controle

Er heerst een goede sfeer bij mondzorg Hank en betrokken specialisten doen uiterst bekwaam hun werk

Vriendelijk en professioneel.

Vriendelijk personeel, professioneel behandeld, duidelijke uitleg.

Heel fijn

Ze stellen je echt gerust,en nemen de tijd voor je

Compleet pakket

Goede behandeling met goed resultaat(boven prothese)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super alles volgens afspraak altijd gezellig bij jani

Goede behandeling

Periodieke mondzorg goed gedaan

Prima behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het was voor mij een erge tegenvaller dat de brug niet teruggeplaatst kon worden maar er werd me heel goed verteld wat de mogelijkheden waren

Wij zijn al 15 jaar te tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Er werd goed verteld wat er ging gebeuren en waarom

Voor mij was het de eerste keer dat ik behandeld ben in Hank,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De service ligt bij deze praktijk in een hoog vaandel, de mensen zijn altijd even vriendelijk en als je een probleem hebt word je dan ook zo snel mogelijk geholpen in een woord geweldig

Fast and efficient

Like usual, I don't have to wait too long and the service is good as always.

Eerlijk advies

Wat een fijne ervaring met Frank van der Sande, een duidelijke, rustige, en eerlijke uitleg van de mogelijkheden voor mijn gebit. Een juiste stap om overste stappen naar Mondzorg Hank.

Prima ervaring.

Prima ervaring. Vriendelijk personeel, houden rekening met persoonlijke wensen

Super goede tandartspraktijk.

Er wordt naar je geluisterd en met je mee gedacht. Iedereen is erg vriendelijk!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik zit al bij mondzorg Hank vanaf ik mij kan herinneren. De laatste keer dat ik er was was ik een half uur te vroeg en mocht ik eerder komen bij de tandarts. De mond hygiëniste (Magdalena) is altijd erg aardig en fijn om bij in de stoel te zitten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed , kundig en vriendelijk geholpen

Er werd goed gekeken, goed uitgelegd, en de behandeling was prima.

Warmondplein 3 a

4273 EC Hank

Over Mondzorg Hank

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Mondzorg Hank zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!